Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minullakin tuli mieleen, että vihdoinkin hän saa näkyä. Jos tämä on aito henkilö, niin todella outo tapa tulla esiin.
Sen sijaan et sanoisi sille ukolleen, et miettisi sanomisiaan tai kantaisi edes vastuun sitten puheistaan, päättääkin luoda fanialustalle tunnukset päästäkseen ohjeistamaan faneja mitä ja miten pitää ajatella ja tulkita sen puheita. Toivon todella et on trolli. Jeren takia. Ei vaikuttais miltään penaalin terävimmältä kynältä.

Luuli varmaan puolustavansa, mut tulikin vain mitätöineeksi puolisoaan. 😏 Suloista.
 
vierailija
Minullakin tuli mieleen, että vihdoinkin hän saa näkyä. Jos tämä on aito henkilö, niin todella outo tapa tulla esiin.
No tämäpä olisikin erittäin mielenkiintoista, että lupa esillä oloon olisi myönnetty sen jälkeen kun K oli parisuhdelomalla Bn kans 😅. Eli sehän näyttäisi ulospäin siltä, että kotona olis asian suhteen joku kamelin selkä katkennut ja on pakko alkaa hätäisesti merkkaan reviiriä. En itse kehtaisi tehdä noin, näyttäisi liian säälittävältä. Kai se nyt jotenkin muuten olis tuotu "näkyviin" ensin ja ihan Kn toimesta. Ei se voi olla muuta kuin trolli.
 
vierailija
En näitä juttuja ole missään nähnyt ja perustan puheeni vain tälle paltalle tuotuihin kommentteihin, joita on itse asiassa aika vähän. Mutta silti ihmettelen, miten ihmisillä on tarve uskoa aika selvää trollia. Kuka julkkiksen puoliso tulisi omalla nimellä ja kuvalla ohjeistamaan, miten asioista pitää ajatella, kun on ensin pitänyt hiljaiseloa kaksi vuotta niin, että mitään varsinaisia ja suoria todisteita hänestä ei edes ole olemassa, ainoastaan stalkkereiden kuvat? Tuollaiseen tekoon on oikeasti vain kaksi syytä:
1. Trollaus
2. Mielenterveyteen liittyvät ongelmat
Toki nämä taitavat liittyä kiinteästi toisiinsa.
En tiedä, mitä on kirjoitettu ja voi olla, että jokin kolmaskin syy jostain voisi löytyä, mutta tänne tuotujen juttujen perusteella on aivan naurettavaa ajatella, että nyt on K antanut puolisolle luvan tulla julkisuuteen. Sen verran munaa kyseiseltä mieheltä löytyy, että ihan itse osaisi puolison esitellä, jos niin haluaisi.
 
vierailija
Ja se on uusille kumppaneille ihan täysin fine? exät on exiä syystä. Sori, mutta en todellakaan usko näitä mä tiedän/mä oon tehnyt noin -juttujas yhtään.
Täällä on kyllä ihmisiä, joilla on todella kummallinen maailmankuva. Ikävää ettet usko, että ihmiset voivat elää elämäänsä rakkaudellisesti, vaikka parisuhde olisikin päättynyt, mutta en tiedä, mikä siinä on niin epäuskottavaa.
 
vierailija
Olisi kyllä mielenkiintoinen tapa lopettaa piilottelu: päästää puoliso puolestani esittämään ajatuksiasi fanialustalle. 😳 Varsinkin kun itselläsi olisi rajattomasti mahdollisuuksia esittää niitä melkein missä tahansa, myöntää vaikka niitä haastatteluita useammin.
 

Yhteistyössä