Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä edelleen ihmettelen tuota, että miksi jäi näinkin moneksi päiväksi Suomeen, vaikka varmasti on ollut tiedossa että K:lla on päivät (ja ehkä illatkin) töitä. Jotenkin tuntuu että täytyy tuossa joku muukin syy olla kuin vaan lomailu. Uskon siihen itsenäiseen suomiprojektiin, mikä se nyt sit onkin.
No tietysti Limeksen Appron takia! 😆 (Sori, luen näitä tooooosi paljon jäljessä.)
 
vierailija
Kiitos asian avaamisesta. Tavallaan tajusin tän, mutta miksi ne Jodelissa kirjoitti, että ”Bojan tuli meidän pöytään”? Vähän vaikea uskoa, että Bojan randomisti meni hänet tunnistavien pöytään Hesassa. Se on uskottavampaa, että he meni hänen pöytään tai että oli jotenkin sovittu että hän tulee kyseiseen baariin.
Ehkä tääkin on jo käyty läpi, mutta sanatarkasti se kuului että "Bojan istui meidän viereen baarissa tänään". Eli ehkä baaritiskillä?
 
vierailija
Mä aloin nyt uskoa et se 30 seconds to Mars oli nyt kuitenkin se syy miksi tuli lenkin Suomen kautta, ja se että Kärpällä oli pakettiin kuuluvat lennot tänne. Joutui vaan odottelemaan yhden joutilaspäivän siihen lisäksi, että pääsi suoralla lennolla. Lisäksi uskon sen yöpyneen hotellissa.

Tarkoitus ei ole ankeuttaa, on vain mun uskomuksia. Peace.✌
 
vierailija
Mä aloin nyt uskoa et se 30 seconds to Mars oli nyt kuitenkin se syy miksi tuli lenkin Suomen kautta, ja se että Kärpällä oli pakettiin kuuluvat lennot tänne. Joutui vaan odottelemaan yhden joutilaspäivän siihen lisäksi, että pääsi suoralla lennolla. Lisäksi uskon sen yöpyneen hotellissa.

Tarkoitus ei ole ankeuttaa, on vain mun uskomuksia. Peace.
Ai et se olis hommannut liput tänne, mutta ei Serbian keikalle? Voihan se olla, eihän sitä tiedä.
 
vierailija
En mäkään eikä B vaikuta intohimoiselta 30stm-fanilta. Ja se jossain haastattelussa ihmetteli fanien omistautumista kun matkustavat niin kauas keikalle ja sanoi ettei itse ikinä matkustaisi ulkomaille katsomaan lempibändiään.
Joo varmaan meni keikalle, koska sai lipun ja halusi jotain tekemistä. Mutta että ois pelkästään sen takia tullut Suomeen ei kuulosta ihan uskottavalta.
 
vierailija
Löytääkö joku muita lähteitä, kun Jodelissa joku väittää että Bojan olis ollut Behmin keikalla. Vaikuttaa niin vahvasti trollilta toistaiseksi, kun pikaisella haulla en nähnyt Instassa ainakaan mitään.
 
vierailija
Löytääkö joku muita lähteitä, kun Jodelissa joku väittää että Bojan olis ollut Behmin keikalla. Vaikuttaa niin vahvasti trollilta toistaiseksi, kun pikaisella haulla en nähnyt Instassa ainakaan mitään.
Behmin keikka oli Järvenpäässä eli en tiedä miten se ois sinne mennyt. Paitsi hei ne Kärpyn kuvaukset Riksussa (?), jos poikkesivat paluumatkalla Jäkessä. 😀
 
vierailija
Ei minusta kuulosta mahdottomalta, mutta tietysti viimeiset pari viikkoa on kalibroinut kaikki mahdottomuusanturit pieleen, kun on tapahtunut uskomattomia juttuja ja ollut uskomattomia havaintoja, joista osa on ollut trollausta ja osa oikeita.
 

Yhteistyössä