Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun suositukset:
Sta bih ja (uusin sinkku)
Vse kar vem (rento ja letkeä)
Demoni (ihana hypnoottinen biitti)
Ne bi smel (rokkibiisi)
Metulji (hidas, kauniit kitarat)
Tässä oli niin sopivasti kaikkea, niin kuuntelin nämä. Demoni oli eniten omaan mieleeni, sitä muistan kyllä kuunnelleeni aiemminkin silloin viime kesänä. 🙂 Plastika taisi myös olla toinen.
 
vierailija
Teoriassa joo, käytännössä se on edelleen naiset, jotka pitää suurimman osan vanhempainvapaista. Hyvin harvinaista että vapaat jakautuisi 50/50.
Ei olle hyvin harvinaista, vaikka edelleen naiset pitävät selvästi suuremman osan näistä vapaista. Meillä töissä on tuo puoliksi jakaminen onnistunut tosi hyvin ja kollegoista on viime aikoina kaikki pitäneet puoliksi nuo vapaat.
 
vierailija
Ei olle hyvin harvinaista, vaikka edelleen naiset pitävät selvästi suuremman osan näistä vapaista. Meillä töissä on tuo puoliksi jakaminen onnistunut tosi hyvin ja kollegoista on viime aikoina kaikki pitäneet puoliksi nuo vapaat.
Onneksi ajat muuttuu ja isätkin ottaa isompaa roolia. Varmasti on kyllä äitejä, jotka ei "luota" isän kykyihin ja sitten sellaisia tilanteita, joissa ihan yhteisestä sopimuksesta tehdään valinta esim. työn joustamattomuuden tai paremman palkan takia, vaikka muuten haluttais tehdä toisin. OT keskustelua mut näin
 
vierailija
Minä luulen, että oli miten vaan nykyaikaa miesten panostus perheeseen olevan aika turhaa kauhealla innolla odottaa joka välissä perheenlisäystä jätkiltä joiden ura on just päässyt uuteen vaiheeseen ja vakiintunutkin. Myös Härtsän.
 

Yhteistyössä