Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis Kärtsä on unohtanut Bojanin koska hengaili Ruississa Joostin ....ja Bojanin kanssa? 🤔
Suurin osa ihmisistä ei tiedä että myös B oli siellä, sen tietää vaan jos on tarpeeksi aktiivinen fani että seurasi Ruissin tapahtumia eri somekanavissa median ja K:n postausten lisäksi. Viihdeuutiset ja musasome keskittyi Joostin vierailuun K:n keikalla, ja tietty yhteisbiisiin. K:n omissakin stooreissa tais olla enimmäkseen vaan Trafik-promoa ja keikkaklippejä.
 
vierailija
Mä haluan ihmetellä myös yhtä asiaa. Miksi joillakin tuntuu olevan pakottava tarve haukkua toisten ulkonäköön liittyviä asioita? Vieläpä sellaisia, joille ei oikein mitään voi. Ei myöskään tarvii vertailla toisen ulkoisiin piirteisiin. Riittää kun kehut K:n käsiä, jos niistä tykkäät. Muu käytös on GROTESKIA.
Takamatkalta kommentoin tähän vaan semmosta, että Insta näytti mulle muutama päivä sitten Katariina Sourin postauksen, jossa hän just puhui omasta käsihäpeästään ja siitä, että hänellä ei ole sirot kädet. Mut että on oppinut pitämään niistä ja siitä mitä hän on niillä tehnyt. Tää sopii tähän tilanteeseen paremmin kuin hyvin. Omia käsiään ei voi valita, mutta aina voi valita mitä niillä tekee. Esim. kirjoittaako ikäviä kommentteja toisen ulkonäköön liittyen.
 
vierailija
Takamatkalta kommentoin tähän vaan semmosta, että Insta näytti mulle muutama päivä sitten Katariina Sourin postauksen, jossa hän just puhui omasta käsihäpeästään ja siitä, että hänellä ei ole sirot kädet. Mut että on oppinut pitämään niistä ja siitä mitä hän on niillä tehnyt. Tää sopii tähän tilanteeseen paremmin kuin hyvin. Omia käsiään ei voi valita, mutta aina voi valita mitä niillä tekee. Esim. kirjoittaako ikäviä kommentteja toisen ulkonäköön liittyen.
Hyvin sanottu!
 

Yhteistyössä