Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käärijähän kutsuttiin viime vuonna Serbian viisukarsintoihin esiintymään muttei silloin päässyt, voisko olla että menee tänä vuonna?
Kiitos tästä muistutuksesta, meinasin just kirjoittaa että miksi hitossa Serbia kun Kroatiassa sillä ois paljon faneja, ja Sloikuissa ois muut syyt, eihän Serbiaan ole mitään kytköstä. Mutta tosiaan jos ne oli halunneet kutsua sen sinne väliaikaesiintyjäksi, niin jotain kiinnostusta K:ta kohtaan on sielläkin. En näe mitään syytä että K:n keikkamyyjä ois järkännyt keikan just sinne, mutta kutsu jollekin festarille tai jonkun keikkapaikan kutsuesiintyjänä vois olla.
 
vierailija
Tähän täytyy sen verran korjata, että K sanoi olevansa menossa Sloveniaan ja B sanoi Kn olevan tulossa nimenomaan Sloveniaan. Eli eri hommasta puhuivat, kuin Serbiasta. Mikä ei toki sulje pois pellemeikkejä siihenkin.
Toisaalta Bojan ei sanonut, että Kärtsä ei olisi menossa myös Serbiaan eikä Kärtsä, että ei olisi menossa myös Sloveniaan. :)
 
vierailija
Nopeat uutiset Kaislan keikalta. K on menossa Serbiaan keikalle.
Missä yhteydessä se sanoi tän? Kysyikö joku ulkkari suoraan ja K sanoi että kyllä, vai ilmoittiko se van että hei mä oon menossa Serbiaan keikalle.

Jos eka vaihtoehto niin voi olla kyseessä vaikka ens kesän festari joka on jo tiedossa, jos toka vaihtoehto niin kuulostaa että ois joku äskettäin vahvistettu keikka loppuvuodelle kuten Puolan keikat.
 
vierailija
Kiitos tästä muistutuksesta, meinasin just kirjoittaa että miksi hitossa Serbia kun Kroatiassa sillä ois paljon faneja, ja Sloikuissa ois muut syyt, eihän Serbiaan ole mitään kytköstä. Mutta tosiaan jos ne oli halunneet kutsua sen sinne väliaikaesiintyjäksi, niin jotain kiinnostusta K:ta kohtaan on sielläkin. En näe mitään syytä että K:n keikkamyyjä ois järkännyt keikan just sinne, mutta kutsu jollekin festarille tai jonkun keikkapaikan kutsuesiintyjänä vois olla.
Onhan Serbiaan aika vahva kytkös jopa.
 
vierailija
Joo siis tarkoitin että samaan reissuun/minikiertueeseen kuuluu tietenkin myös Slovenia ja ties mitä muuta. Italia?
Ja tietenkin joko Joksujen (tämä selittäisi myös sen että eivät ole vielä julkaisseet keikkoja) tai pelkästään Bojanin (independent project) kanssa. Mutta mä nyt olenkin vähän tämmöinen superdelulu tyyppi 😆

Ja juu on JOULU. Joulukeikkoja?
 
vierailija
On kyllä ollut kai aikamoinen keikka. varmaan kuvia tulee paremmin huomenna. Katsokaapa vaikka juhlakirsikka ig stooreista, kun porukkaa on ulkona asti keikkaa katsomassa. Onneksi sattui lämmin ja sateeton ilta.
 
vierailija
Ja tietenkin joko Joksujen (tämä selittäisi myös sen että eivät ole vielä julkaisseet keikkoja) tai pelkästään Bojanin (independent project) kanssa. Mutta mä nyt olenkin vähän tämmöinen superdelulu tyyppi

Ja juu on JOULU. Joulukeikkoja?
Mietin kyllä itsekin tuota yhteyttä Joksujen julkaisemattomiin keikkoihin, vaikka se tosiaan onkin aika delulu. :D Harmi ettei aika-avaruus oikein taida mahdollistaa tuota, tai siis ainakaan tälle vuodelle.
 
vierailija
Mikä? Bojanhan ei ole sieltä kotoisin.
??!?

 
vierailija
??!?

Bojanin mummo on Bosnian serbi ja asuu Bosnian Serbitasavallassa, joka on ihan eri maa kuin Serbia.
 
vierailija
??!?

Vieläkin naurattaa tuo puhelinkeissi. Miten kukaan ei ole yrittänyt penkoa tuon taustoja.
 
vierailija
Bojanin mummo on Bosnian serbi ja asuu Bosnian Serbitasavallassa, joka on ihan eri maa kuin Serbia.
Kärtsä varmaan mennyt sekaisin näistä jutuista ja yritti muistaa missä maassa Boitsu asuikaan, ja Boitsu puhunut niin paljon Bosnianserbialaisesta mummostaan että K muisteli että Serbiassahan se B asuu, ja buukkas keikan sinne. Boitsulle vaan ilmoitti että hei mä oon tulossa kylään sinne sun luo, niin B kerto kaikille että K on tulossa Sloveniaan. :D
 
vierailija
Kärtsä varmaan mennyt sekaisin näistä jutuista ja yritti muistaa missä maassa Boitsu asuikaan, ja Boitsu puhunut niin paljon Bosnianserbialaisesta mummostaan että K muisteli että Serbiassahan se B asuu, ja buukkas keikan sinne. Boitsulle vaan ilmoitti että hei mä oon tulossa kylään sinne sun luo, niin B kerto kaikille että K on tulossa Sloveniaan. :D
Ei voi kyl Kärtsää syyttää jos edes ketjun B-fanit ei muista B:n syntyperiä, et oliko se mummo Serbiasta vai Bosniasta.
Seuraavaksi K yrittää korjata asian ja buukkaa keikan sinne Bosniaan.
 

Yhteistyössä