Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en kuullut ainakaan mitään ajankohtaa, mutta kertoi sen kroatialaiselle fanille, joten eiköhän keikka ole sovittu jo. Ei ollut mikään maybe someday juttu.
Aika jännä jos kertoi sen kroatialaiselle, koska se viittaisi että keikkaa ei olisi Kroatiassa (eikä Sloveniassa?) mutta Serbiassa on, joka olisi vähän outoa. Jokin festari tai muu tapahtuma? Vai Kärtsä ei vain hiffaa alueen maantietoa ollenkaan tms. :)
 
vierailija
Käärijähän kutsuttiin viime vuonna Serbian viisukarsintoihin esiintymään muttei silloin päässyt, voisko olla että menee tänä vuonna?
Joo, tämä kävi mielessä, ei varmaan mahdotonta. Tosin silti ei varmaan kuuluisi vielä tiisata hommalla.

Kun olin Belgradissa Joksujen keikalla marraskuun alussa, paikallinen kaverini oli luullut ensin, että se on ulkokeikka (ja hän on itse musiikkiskenessä mukana, joten tietänee miten hommat toimivat), joten kenties siellä on ulkofestareita vielä aika myöhään vuodesta? Onhan Sloveniassakin ulkokeikkoja joulukuussa, mutta täällä missä asun en ole kyllä törmännyt ulkokeikkohin kuin kesäaikaan.
 
vierailija
Olisiko yhteisbiisipelledelulun paikka? Mikä olisikaan parempi paikka "Onks kellään denssiä?" -biisin ensiesitykselle kuin Serbia, siinähän voi olla vaikka serbiankielisiä osuuksia myös. :D
 

Yhteistyössä