Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mäkin olen siis aina ollut kateellinen (siitä munasta) miehille. Enkä koe siihen liittyvän mitään sen syvällisempää. Ja olen vielä jotenkin epäloogisesti ylpeä omasta naiseudestani, enkä ole mitenkään erityisen maskuliininen nainen. Mutta kun mä niin haluaisin sen munan, niin typerältä kuin se

Entä, jos shippaaminen onkin sulle vaan tyyliteltyä munakateutta, jossa sä pääset viimein ficcipuikkoihin ohjailemaan niitä olemassaolevien ihmishahmojen munia?
 
vierailija
En tiedosta tai tunnista itsessäni tällaisia piirteitä. Mä shippaan, koska tykkään päähenkilöiden välisestä energiasta ja olen sitä mieltä, että he tuovat toisistaan esiin kivoja piirteitä. Shippaan samalla tavalla myös N+N ja N+M pareja, tai siis koen että jotkut ihmiset vaan kävisi hyvin yhteen.

T. Munaton bottom trans
 
vierailija
En tiedosta tai tunnista itsessäni tällaisia piirteitä. Mä shippaan, koska tykkään päähenkilöiden välisestä energiasta ja olen sitä mieltä, että he tuovat toisistaan esiin kivoja piirteitä. Shippaan samalla tavalla myös N+N ja N+M pareja, tai siis koen että jotkut ihmiset vaan kävisi hyvin yhteen.

T. Munaton bottom trans
Lainaus ei toiminut, mutta tuo oli tähän:


Entä, jos shippaaminen onkin sulle vaan tyyliteltyä munakateutta, jossa sä pääset viimein ficcipuikkoihin ohjailemaan niitä olemassaolevien ihmishahmojen munia?

Ja lisään vielä että mulla ei tässä shipissä todellakaan ole pääinteressinä heidän munat tai niiden sijainti toisiinsa suhteutettuna. Enemmän se söpöstely ja se, miten onnellisilta pojat vaikuttaa toistensa seurassa, ja toistensa seurasta.
 
vierailija
Täällähän on hommat kivasti eskaloituneet sitten viime käynnin. 😅 Joka ei kylläkään ole kuin pari tuntia sitten…
Mä olen hoitanut unettomuuttani katsomalla JOn Ruissi-keikan. Voitteko kuvitella, ekaa kertaa vasta nyt!!! 🔥 On ne vaan ihania ja hemmetin kova livebändi, ei voi muuta sanoa. Lovelovelove!!

 
vierailija
Mutta ei videossa.
Mitä sä oikein nillität? KotKotissa ei ole virallista videota, vaan ne Kärtsän omaan instaansa postaamat teaserit:
 
vierailija
Ihme tyyppejä. Mä en oo kateellinen, must siks just onkin kiehtovaa seurata munaleikkejä. Muna myös velvoittaa ja kiihottuminen on paljon enemmän framilla ja alttiina häiriöille. Otan vain rusinat pullasta.

T.homoliisa
Se tunne kun koet syntyneesi väärään sukupuoleen on, no sitä on nähtävästi vaikea edes kuvailla vieraille, koska ne kommentit mitä saat osaksesi sen takia, on usein tosi vähätteleviä ja asenteellisia. Sen huomaa jo tästä ketjusta. Ei sillä ole mitään tekemistä misogynian kanssa, koska sen varmistaa jo ne lukuisat psykologi käynnit, joita joudut läpikäymään saadaksesi hoitoja.
 
vierailija
Se tunne kun koet syntyneesi väärään sukupuoleen on, no sitä on nähtävästi vaikea edes kuvailla vieraille, koska ne kommentit mitä saat osaksesi sen takia, on usein tosi vähätteleviä ja asenteellisia. Sen huomaa jo tästä ketjusta. Ei sillä ole mitään tekemistä misogynian kanssa, koska sen varmistaa jo ne lukuisat psykologi käynnit, joita joudut läpikäymään saadaksesi hoitoja.
No ankeuttajien kommentteja tulee aina. 99% meistä muista ei vähättele moninaisuutta tässä ketjussa <3 Halusin vaan sanoa sen, ettet ajattele meistä usean ajattelevan vähättelevästi.
 
vierailija
Onpas täällä ollut juttua yöllä. Taisikin olla virkistysruiske vauvan ketjun sulkeutuminen.
Olen kiinnittänyt huomiota tähän jo useita kertoja aiemmin. Joskus evakossa keskustelu virkistyy paljon, vaikka kuitenkin osa kirjoittajista jäänee pois. Eilenkin tuli joskus pelkästään myöhemmin päivätä 600 viestiä, toki OF selittää ison osan, mutta iso osa ei liity suoraan siihen. :)
 
vierailija
Täällä yks transmies hyvää huomenta. Pakko palata viime öiseen kysymykseen toteamalla, että K ja B on mielestäni kuumia kumpikin. Ja homo tosiaan olen. 😂
Myös se, joka kertoi liikuttuneensa siitä Kärtsän suhtautumisesta translippuun aikanaan.
 
vierailija
No ankeuttajien kommentteja tulee aina. 99% meistä muista ei vähättele moninaisuutta tässä ketjussa <3 Halusin vaan sanoa sen, ettet ajattele meistä usean ajattelevan vähättelevästi.
Joo, on tosi kurjaa kun tällaiseen ketjuun tulee jatkuvasti homo/bi/transfobiaa. Edustavat pientä osaa kirjoittajista, mutta tuollaista törkyä ei pitäisi tulla ollenkaan.
 
vierailija
Mietin tänään kuunnellessani A sem ti povedalia, että mä tarviin levytyksen Nisam ti još priznaosta
*äänellä, joka tietää, ettei saa sellaista*
Itse en haluaisi, koska vaikea kuvitella, että se pääsisi lähellekään BBF-version intensiteettiä. Uskon että biisistä on jo olemassa The Versio, tuo. Ja siis tykkään kyllä kovasti ASTP:n studioversion soundimaailmasta, mutta tuo on mielestäni silti ehkä Joksujen kaikkien biisien paras livetaltiointi.
 

Yhteistyössä