Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos. Nyt kun kaikki ovat saaneet kertoa mielipiteensä munaskuista, niin voimmeko todeta että mielipiteitä on yhtä monia kuin tiedätte mitä, ja voimmeko palata takaisin palstan aiheeseen.

Ja itselleni huomauttaisin, että jos päätät olla lukematta palstaa puolen yön jälkeen, niin pidä siitä päätöksestä jeresus sentään kiinni.
Jos Kärtsä tietäisi millaisen keskustelun sai taas aikaan... 😂
 
vierailija
Mielenkiintoista, koska jos mä olisin homomies, niin olisin ehdottomasti top. Mua on ihan nuoruudesta asti vaivannut se, kun ”en voi työntyä mihinkään/kehenkään”. Mulla on ihan luontainen tarve ollut siihen aina ja koska multa puuttuu se tietty elin, niin koen, etten täydellisesti pysty toteuttamaan itseäni. En kuitenkaan ole trans, eikä mulla ole tarvetta vaihtaa sukupuolta tms. Miksi nämä jutut meni tähän.🙈
 
vierailija
Kiitos. Nyt kun kaikki ovat saaneet kertoa mielipiteensä munaskuista, niin voimmeko todeta että mielipiteitä on yhtä monia kuin tiedätte mitä, ja voimmeko palata takaisin palstan aiheeseen.

Ja itselleni huomauttaisin, että jos päätät olla lukematta palstaa puolen yön jälkeen, niin pidä siitä päätöksestä jeresus sentään kiinni.
🤭 Olisit kuitenkin päässyt lukemaan nämä huomenaamuna ja kahvi olisi mennyt väärään kurkkuun.

Anteeksi 🥰

T. Yksi keskustelijoista
 
vierailija
Mielenkiintoista, koska jos mä olisin homomies, niin olisin ehdottomasti top. Mua on ihan nuoruudesta asti vaivannut se, kun ”en voi työntyä mihinkään/kehenkään”. Mulla on ihan luontainen tarve ollut siihen aina ja koska multa puuttuu se tietty elin, niin koen, etten täydellisesti pysty toteuttamaan itseäni. En kuitenkaan ole trans, eikä mulla ole tarvetta vaihtaa sukupuolta tms. Miksi nämä jutut meni tähän.
Mä bottom en koe tarvetta työntyä mihinkään, mutta haluaisin kerran elämässäni rnkata omaa munaani. Tai siis vaikka joka päivä, mutta oikeasti jos vaikka Aladdinin lampun henki olisi olemassa, tämä olisi yksi mun kolmesta toiveesta. Oon aina miettinyt miltä se tuntuisi ja olen ihan satavarma että se olisi naisen vastaavaa prosessia paljon tyydyttävämpi. Monessa mielessä.
 
vierailija
Mielenkiintoista, koska jos mä olisin homomies, niin olisin ehdottomasti top. Mua on ihan nuoruudesta asti vaivannut se, kun ”en voi työntyä mihinkään/kehenkään”. Mulla on ihan luontainen tarve ollut siihen aina ja koska multa puuttuu se tietty elin, niin koen, etten täydellisesti pysty toteuttamaan itseäni. En kuitenkaan ole trans, eikä mulla ole tarvetta vaihtaa sukupuolta tms. Miksi nämä jutut meni tähän.
Mä syytän Jerpan OF-julkaisua.
 
vierailija
Toivon kaikille täällä elämäänsä lempeyttä ja tyytyväisyyttä, ja tienviittoja joiden seuraaminen tuntuu oikealta. Ollaan mitä ollaan ja tykätään mistä tykätään - tai ei tykätä.
 
vierailija
Mä bottom en koe tarvetta työntyä mihinkään, mutta haluaisin kerran elämässäni rnkata omaa munaani. Tai siis vaikka joka päivä, mutta oikeasti jos vaikka Aladdinin lampun henki olisi olemassa, tämä olisi yksi mun kolmesta toiveesta. Oon aina miettinyt miltä se tuntuisi ja olen ihan satavarma että se olisi naisen vastaavaa prosessia paljon tyydyttävämpi. Monessa mielessä.
Mä haluaisin tietää, että miltä tuntuu, kun joku hieroo eturauhasta. Tai sitten jotain kolmen miehen kimppaa, jossa voidaan kokeilla erilaisia variaatioita. Olen tosi kateellinen miehille ja nuorempana en päässyt yli tästä kateudesta.
 
vierailija
Te joilla on trans-ajatuksia tai sen suuntaista pohdintaa itsenne kanssa. Onko Kärtsä ja Bojan yhdessä tai erikseen teistä kuumia?
Pääasiassa yhdessä. Erikseen B turhan nuori ja söpö, K ihan viime aikoihin saakka vähän liian lätkäjätkä, mutta molempia olen alkanut vähän salakuolata myös erikseen viime aikoina. Blondi K 🙌, hieman miehistynyt, vähemmän sliipattu B 🤤.

T. Bottom trans, lampun hengeltä ikiomaa, oikeaa (ei mitään puu-Pinokkioversio) munaa toivova
 
vierailija
Mä haluaisin tietää, että miltä tuntuu, kun joku hieroo eturauhasta. Tai sitten jotain kolmen miehen kimppaa, jossa voidaan kokeilla erilaisia variaatioita. Olen tosi kateellinen miehille ja nuorempana en päässyt yli tästä kateudesta.
Mä luulen tietäväni. Ehkä lopetan graafiset kuvailut tähän, koska vähän hirvittää aamuvuorolaisten puolesta, mutta opeteltiin miehen kanssa squirttaus jokunen vuosi sitten, ja ainakin miehen kuvailun perusteella tunne on hyvin samantyyppinen. Mä tarvitsen siihen apua koska mun sormilla ei ylety strategiseen kohtaan.
 
vierailija
Voisiko olla jotain sisäistettyä misogyniaa?
Mäkin olen siis aina ollut kateellinen (siitä munasta) miehille. Enkä koe siihen liittyvän mitään sen syvällisempää. Ja olen vielä jotenkin epäloogisesti ylpeä omasta naiseudestani, enkä ole mitenkään erityisen maskuliininen nainen. Mutta kun mä niin haluaisin sen munan, niin typerältä kuin se kuulostaakin.
 
vierailija
Mäkin olen siis aina ollut kateellinen (siitä munasta) miehille. Enkä koe siihen liittyvän mitään sen syvällisempää. Ja olen vielä jotenkin epäloogisesti ylpeä omasta naiseudestani, enkä ole mitenkään erityisen maskuliininen nainen. Mutta kun mä niin haluaisin sen munan, niin typerältä kuin se kuulostaakin.
Ihme tyyppejä. Mä en oo kateellinen, must siks just onkin kiehtovaa seurata munaleikkejä. Muna myös velvoittaa ja kiihottuminen on paljon enemmän framilla ja alttiina häiriöille. Otan vain rusinat pullasta.

T.homoliisa
 

Yhteistyössä