Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Epäironisesti: mua kiinnostaa millaisia kansioita sulla on syntynyt tän saagan aikana ja millä nimillä ne on. (Mun tärkeimmät kansiot on Bojere-editit ja konserttivideot.)
No mulla on tylsästi tapahtumakohtaisia, Esc, Tavastia, Kultsa, Ruissi jne ja sit uusimpana tarvitsen mun luovia projekteja varten lantio(nketkutus)kansiota ja sellaista crumbs eli pienet suosikkihetket (tai kuvat) kansiota. Ja on mulla alkeellinen Haastattelut-kansiokin olemassa.
 
vierailija
Laittaa kontilleen ja rankaisee muutamalla kymmenellä läpsäyksellä suoraan pakaroille, kun lähti vahingossa yksityiseksi tarkoitettu video julkiseen OF:n.
Minulla on uuden ficcini yhdestä kohtauksesta headcanon, jossa tapahtuu vähän tämäntyylistä, joskin toisinpäin. Pahoittelut siitä, ettei se osuus sopinut itse ficciin, halukkaat voivat itse kuvitella sen siihen. :) Mutta siihen saattaa olla vielä jossain vaiheessa tiedossa jokin about pelkkää kuumistelua sisältävä lisäosa.

- Joymuffin
 
vierailija
Minulla on uuden ficcini yhdestä kohtauksesta headcanon, jossa tapahtuu vähän tämäntyylistä, joskin toisinpäin. Pahoittelut siitä, ettei se osuus sopinut itse ficciin, halukkaat voivat itse kuvitella sen siihen. Mutta siihen saattaa olla vielä jossain vaiheessa tiedossa jokin about pelkkää kuumistelua sisältävä lisäosa.

- Joymuffin
Kiitos mutta miksi mainita tästä, jos tätä ei ole edes kirjoitettuna ja se on vielä toisinpäin?
 
vierailija
Kiitos mutta miksi mainita tästä, jos tätä ei ole edes kirjoitettuna ja se on vielä toisinpäin?
Tuli vain mieleen, että jos joku haluaa sen omaan headcanoniinsa. :) Ko. ficin ideana muutenkin tavallaan on, että tarina on tosi pitkä, mutta siitä on jätetty pois paljon - sen olisi voinut kirjoittaa 100K sanaiseksi, sitten se olisi vain suhteessa tylsempi.

- Joymuffin
 
vierailija
Tuli vain mieleen, että jos joku haluaa sen omaan headcanoniinsa. Ko. ficin ideana muutenkin tavallaan on, että tarina on tosi pitkä, mutta siitä on jätetty pois paljon - sen olisi voinut kirjoittaa 100K sanaiseksi, sitten se olisi vain suhteessa tylsempi.

- Joymuffin
Eli haluat jotenkin liittää tarinasi olemattomat lisäosat näihin ihan toisenlaisiin kuumisteluihin? Ookoo...
 

Yhteistyössä