Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan Ilta-Sanomissa ja Seiskassa jo huomenna . Kyllä tätä muuten tullaan kauhistelemaan, elleivät sitten ole niin siveellisiä etteivät kehtaa ottaa edes puheeksi, saati tunnustaa että ovat itse tilanneet ja nähneet matskun.

Ja tietysti se journalistiparka on varmaan jauhelihoina siellä alelaarissa meidän muiden seurassa, eli voi muutama päivä mennä ennenkö kykenee jäsentelemään ajatuksia sen verran, että saa kirjoitettua sen pari riviä. Vrt. se aikaisempi nauta, jolle kiimatiistain kirjoitus oli liian vaativaa (sori, nauroin sulle kippurassa ja samaistuin tietenkin).
Tätä odotellessa! Luulen, et K on varautunut tähän itsekin.
 
vierailija
Onkohan Ilta-Sanomissa ja Seiskassa jo huomenna . Kyllä tätä muuten tullaan kauhistelemaan, elleivät sitten ole niin siveellisiä etteivät kehtaa ottaa edes puheeksi, saati tunnustaa että ovat itse tilanneet ja nähneet matskun.

Ja tietysti se journalistiparka on varmaan jauhelihoina siellä alelaarissa meidän muiden seurassa, eli voi muutama päivä mennä ennenkö kykenee jäsentelemään ajatuksia sen verran, että saa kirjoitettua sen pari riviä. Vrt. se aikaisempi nauta, jolle kiimatiistain kirjoitus oli liian vaativaa (sori, nauroin sulle kippurassa ja samaistuin tietenkin).
Tuskinpa nyt mitään Of tilaa kuitenkaan, en oikein usko tälläiseen.
 
vierailija
-Bojan, come here!
-Not now Kris, I’m quite busy on the phone!
-Yes, I can see and HEAR that…
-Ummm, what did you say? I’m in the toilet and didn’t say a word, you can’t see or hear anything!
-Well I can.
-How?
-I happened to open Khaarija’s Onlyfans. Seems that he’s been recording your phone ”conversations”
-Watafak, Jere nooooo….!! I’m so gonna spank him when we meet!!
Kris: - Yes.
 

Yhteistyössä