Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikkien OFn tilaajien tiedot menee työnantajalle, verottajalle, puolisoittenne vanhemmille, lastenne tai lastenlasten opettajille ja omalääkärille. Ainakin näille tahoille tiedän päätyneen.
 
vierailija
Sama! Se on aina se yks joka käyttää tätä sanontaa. Mä puolestani nauran nyt just parhaillaan kun menen mun kuvatallennuksiin ja toistain ja toistan tätä pehmeää ja kiimasta Kärtsää. Olen hyvin onnellinen, jos Kärtsä saa iloisena mennä pankkiin tämän jälkeen.
Siellä se kuorii ja pilkkoo 50 kiloa porkkanoita ja (käärijän)vihreä savu nousee korvista 😆. Siis sanonnan käyttäjä.
 
vierailija
Kiva, kun ei enää edes muista sitä onko antanut nimensä OF tilauksesn. Nimeni muistan sentään vielä tämän vuoden jälkeen. Kohta varmaan esittelen itseni jossain työhaastattelussa Hei olen Anna-Liisa Niuvalainen, Persikkatie 24, Slovenia.
 
vierailija
Mun mielestä koko tiukka top ja bottom jaottelu on jotenkin vanhanaikaista. Olen niin tottunut lukemaan ficcejä, joissa molemmat m/m päähenkilöt on versatile että olen automaattisesti ajatellut Kärtsän ja Bonjaninkin niin.
No tosielämässä se tunkkaista onkin eikä ikinä pidä tehdä päätelmiä ulkonäön tai käytöksen perusteella. Fiktio on mun mielestä eri asia, ja siinä voi ja saa olla mieltymyksiä ja mielipiteitä.

Ja K on mulle bottom.
 
vierailija
Tottakai kiinnostaa the BOJAN! Ainahan tää menee niin et ku jommassa kummassa leirissä tapahtuu mitä tahansa kaikki huomio kiinnittyy sinne. Huomenna voi olla taas et Bojan julkassu jonkun paljaan pyllynsä kuvan ja taas mennään utareet soikeina.
 
vierailija
Sanoisin samaa. Mietin pari vuotta sitten, että sksi ei varmaan vaan oo mulle tärkeää ja ehkä oonkin asksuaali. Mun elämän muutti tää shippi. Oikeesti. Oma mies alkoi tuntua täysin uudelta. Mies on ihmeissään kun koko ajan kiehnään hänessä. Nyt jo puolitoista vuotta mennyt näin. Olen ikuisesti tästä kiitollinen Kärpylle, vaikkei tätä tietty voi kellekään sanoa.
Hei, mä jaan tän kokemuksen. Pitkään kun on ollut yhdessä, alkaa maistua puulta, mutta viimeiset 1,5 vuotta elämä on ollut kyllä poikkeuksellisen viriiliä. Pelottaa jo, että into loppuu.
 

Yhteistyössä