Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun sanoitte tosta äänensävystä tai no äänestä, et ihan erilainen mitä ikinä... Mun tekee niin niiiiin mieli! Tilata se fakin OF mut kun ei olis oikeesti rahaa. Mä yritän nyt kovasti kuvitella millainen se ääni sit mahtanut olla ...
 
vierailija
Tääl puhuttii kärtsästä onko top vai bottom. Mulle Kärtsä on aina top! Varsinki toi sen uus hiustyyli tekee siit oike semmosen pahis topin kärtsä vie ja bojan vikisee
Mun mielestä koko tiukka top ja bottom jaottelu on jotenkin vanhanaikaista. Olen niin tottunut lukemaan ficcejä, joissa molemmat m/m päähenkilöt on versatile että olen automaattisesti ajatellut Kärtsän ja Bonjaninkin niin.
 
vierailija
Mua nauratti toi "K nauraa matkalla pankkiin". Ja siis aivan yks lysti jos nauraa ja ihanaa jos on onnellinen! Hän on tehnyt monta ihmistä onnelliseksi itse (varsinkin tänään). Ja antaa mennä vaan, ansaitsee kyllä joka sentin. Mut musta ei vaan vaikuta yhtään sellaiselta kaverilta et edes omassa mielessään nauraisi faneilleen.
 
vierailija
Mua nauratti toi "K nauraa matkalla pankkiin". Ja siis aivan yks lysti jos nauraa ja ihanaa jos on onnellinen! Hän on tehnyt monta ihmistä onnelliseksi itse (varsinkin tänään). Ja antaa mennä vaan, ansaitsee kyllä joka sentin. Mut musta ei vaan vaikuta yhtään sellaiselta kaverilta et edes omassa mielessään nauraisi faneilleen.
Sama! Se on aina se yks joka käyttää tätä sanontaa. Mä puolestani nauran nyt just parhaillaan kun menen mun kuvatallennuksiin ja toistain ja toistan tätä pehmeää ja kiimasta Kärtsää. Olen hyvin onnellinen, jos Kärtsä saa iloisena mennä pankkiin tämän jälkeen.
 

Yhteistyössä