Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on hänelle, joka aiemmin kertoi täällä, ettei heteroseksi ja miehet enää kiinnosta samalla tavalla kuin ennen. Itse olin pitkään samassa tilanteessa, kunnes tapasin miehen, joka paljastui biseksuaaliksi. Mun maailma on avartunut sen jälkeen tosi paljon ja aloin taas näkemään värejä seksiin liittyen. En viitsi enempää täällä avautua tästä, mutta on täysin normaalia, että ihmisellä on kaikenlaisia kausia elämässään ja joskus eteen tulee tilanteita, että miettii näitä asioita uudelta kantilta. Tsemppiä sulle.
 
vierailija
Tämä on hänelle, joka aiemmin kertoi täällä, ettei heteroseksi ja miehet enää kiinnosta samalla tavalla kuin ennen. Itse olin pitkään samassa tilanteessa, kunnes tapasin miehen, joka paljastui biseksuaaliksi. Mun maailma on avartunut sen jälkeen tosi paljon ja aloin taas näkemään värejä seksiin liittyen. En viitsi enempää täällä avautua tästä, mutta on täysin normaalia, että ihmisellä on kaikenlaisia kausia elämässään ja joskus eteen tulee tilanteita, että miettii näitä asioita uudelta kantilta. Tsemppiä sulle.
Kiitos, joo se olin minä. Saa nähdä mitä elämä tuo tullessaan. Ei ole odotuksia, ja kuten sanoin, et oikein mielenkiintoa, mut kuka tietää joku tulee vielä munkin elämään ja mullistaa sen.
 
vierailija
It's Käärijä here. I'm going to fuck you.
Tää on ihan toivotonta nyt keskittyä mihinkään. Tää on todella joulu juhannus ja synttärit samalla kertaa. Go Kärppy! En tajuu miten tää osui just nyt mun omaan maailmaan ihan täysin. Mikään ei oo mulle videossa cringea vaan kaikki on semmoista, johon oon kallellaan. Jos tätä tulee vielä lisää niin mä varmaan joudun jäämään sairauslomalle 😂.
 
vierailija
Tää on ihan toivotonta nyt keskittyä mihinkään. Tää on todella joulu juhannus ja synttärit samalla kertaa. Go Kärppy! En tajuu miten tää osui just nyt mun omaan maailmaan ihan täysin. Mikään ei oo mulle videossa cringea vaan kaikki on semmoista, johon oon kallellaan. Jos tätä tulee vielä lisää niin mä varmaan joudun jäämään sairauslomalle .

Ja sitäpä on tosi kiva selittää työterveydenhuollossa 😆. Otathan videolle? 😂
 
vierailija
Tämä on hänelle, joka aiemmin kertoi täällä, ettei heteroseksi ja miehet enää kiinnosta samalla tavalla kuin ennen. Itse olin pitkään samassa tilanteessa, kunnes tapasin miehen, joka paljastui biseksuaaliksi. Mun maailma on avartunut sen jälkeen tosi paljon ja aloin taas näkemään värejä seksiin liittyen. En viitsi enempää täällä avautua tästä, mutta on täysin normaalia, että ihmisellä on kaikenlaisia kausia elämässään ja joskus eteen tulee tilanteita, että miettii näitä asioita uudelta kantilta. Tsemppiä sulle.
Sanoisin samaa. Mietin pari vuotta sitten, että sksi ei varmaan vaan oo mulle tärkeää ja ehkä oonkin asksuaali. Mun elämän muutti tää shippi. Oikeesti. Oma mies alkoi tuntua täysin uudelta. Mies on ihmeissään kun koko ajan kiehnään hänessä. Nyt jo puolitoista vuotta mennyt näin. Olen ikuisesti tästä kiitollinen Kärpylle, vaikkei tätä tietty voi kellekään sanoa.
 
vierailija
Tää on ihan toivotonta nyt keskittyä mihinkään. Tää on todella joulu juhannus ja synttärit samalla kertaa. Go Kärppy! En tajuu miten tää osui just nyt mun omaan maailmaan ihan täysin. Mikään ei oo mulle videossa cringea vaan kaikki on semmoista, johon oon kallellaan. Jos tätä tulee vielä lisää niin mä varmaan joudun jäämään sairauslomalle 😂.
Mä oon sun työterveyslääkäri. Parempi katsoa ku katua, tavataan meillä sanoa. Mut tää taitaa olla sen Uusi-Nuivan tonttia. Miten se Anderskin jätti sen pallinsa tämmöisessä tilanteessa, ja nytkin melkein kansallinen hätätilanne käsillä.
 
vierailija
Tääl puhuttii kärtsästä onko top vai bottom. Mulle Kärtsä on aina top! Varsinki toi sen uus hiustyyli tekee siit oike semmosen pahis topin kärtsä vie ja bojan vikisee
Huvittaa nämä näkemykset ja se että mihin ihmiset ne perustaa. Top/bottom roolit kuitenkin perustuu mieltymyksiin ja se raavas 2 metriä pitkä daddyn näköinen jössikkä saattaa olla bottom ja se pieni twinkin näköinen taas tykkää olla top, vaikka ulkopuolinen monesti kai ajattelee ne roolit toisinpäin?! Niinkuin täälläkin on useasti todettu, niin kaikkia homomiehiä ei anaaliseksi edes kiinnosta.
 
vierailija
Mä oon sun työterveyslääkäri. Parempi katsoa ku katua, tavataan meillä sanoa. Mut tää taitaa olla sen Uusi-Nuivan tonttia. Miten se Anderskin jätti sen pallinsa tämmöisessä tilanteessa, ja nytkin melkein kansallinen hätätilanne käsillä.
😅😅😬. Andersin jätetyt pallit 🫣😬. En tiedä mitä laitat diagnoosiksi siihen sairauslomatodistukseen, onko siihen pakko kertoa totuus 🫣😬?
 
vierailija
Anders! Onko meillä mitään mahdollisuuksia saada sut takaisin? Voin tuoda kotiovellesi läppärin ja mun OF tunnukset, pliis! Huom vain lainaksi. Tiedän, että Kärtsän persikka on heikko kohtasi ja ne vihreät pillerit ovat kadonneet Niuvan lääkevarastosta.
 
vierailija
Hei, ihan muillekin taas varotus. Jos katsotte of kännykän selaimesta ja jätätte sen videon siihen sammutettuna siihen selaimeen, niin iphonen lukitulla näytöllä näkyy onlyfans ja play-merkki, vaikka olisit mennyt johonkin sovellukseen sen jälkeen. Eli pitää sulkea se videosivu kokonaan, ettei näy lukitulla näytöllä. Nimimerkillä edeltävällä kierroksella tuli työpalaverissa vähän kuumottava hetki…
 

Yhteistyössä