Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kylläpä nyt jotain tuntuu suututtavan

Onneksi Kärppy on Kärppy ja vetää (käteen?) just niinkun ite tykkää.
No tämäpä juuri. Vetää niin kuin tykkää, ja hyvä niin.
Naurattaa toi, miten jotkut nyt taas on "huolissaan" otsikoista ja suosion laskusta ja siitä, että nyt joku nauraa Kärpylle jne. Selvästi ovat itse tästä suuttuneet, mutta siinäpähän ovat.
 
vierailija
Mä rakastan Bojerea ja kumpaakin erikseen ja kuolaan näitä tyyppejä, ja oikeassa elämässä olen seksitön omasta tahdostani. Olen tosin elänyt ns. perusheteron elämää pari vuosikymmentä. Mut pitkäaikaisesta kumppanista erottuani en ole kaivannut seksiä toisen ihmisen kanssa varsinkaan. Päinvastoin pelkkä ajatus melkein inhottaa. Tosin harrastaisin samantien seksiä näiden kahden kanssa tilaisuuden tullen! Mut ajattelen luultavasti näin, koska tiedän, ettei niin tapahdu. Olen seksielämääni miettinyt sen verran viimeisten kolmen vuoden aikana (mitä olen ollut sinkkuna), et olenko aseksuaali (luultavasti olen) ja bi tai pan. Ehkä? Miksei mua kiinnosta (enää) vastakkainen sukupuoli? Paitsi no siis nää kaksi päähenkilöä jollain tavalla, heitä yhdessä on mukava ajatella?

Olenko ihan outo? Vai jotenkin viottunut?
Et ole vioittunut vaan ihan tavallinen ihminen siinä missä muutkin. Ihmisen seksuaalisuus on herkkä asia. Monet käy mielessään läpi vastaavia asioita. ❤
 
vierailija
Mä olen muuten täällä ja vauvalla useampaan otteeseen kehunut ostavani mieluummin merchiä vähillä rahoillani. Arvatkaapas kenellä on nyt brand spanking (pun intended) new OF-tili 🤦🏼‍♀️.

Eikä edes harmita, tippaakaan.
 
vierailija
Mulla on hukassa se pätkä NTltä kun Boitsu pysähtyy lavalla hengittämään ja Kärtsy vaan jatkaa hyppimistä takana. Se missä B on niinkuin Jeresuksen kosketuksen saanut 🤣 kyllä te tiedätte. Löytyisikö kiitos keltään? 💚
 

Yhteistyössä