Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun ainoa toive olisi että K lakkaisi teeskentelemästä olevansa top ja ihan rehellisesti tekisi sitä bottom materiaalia. Mutta ehkä ne puhelut on sitten sitä oikeasti private show'ta braderille.
 
vierailija
K on itse sanonut, että haalii itselleen urakalla rahaa nyt kun voi, ja sen jälkeen eläköityy. Eli on kyllä rahan perään ihan omienkin sanojensa mukaan.
Ei vaan omien sanojensa mukaan ymmärtää miten ailahtelevaa artistin elämä ja suosio on ja miten kannattaa hyödyntää mahdollisuudet silloin kun niitä on tarjolla. Näin tekee jokainen yhtään järkevä artisti. Ei se tee heistä kenestäkään mitenkään enemmän raha perään olevia kuin muistakaan ihmisistä. Ainoastaan fiksuja.
 
vierailija
How are you doing? It's Käärijä here.
I'm going to f*ck you. I'm going to put my c*** in your a**. Or pus**, whatever. Your body is so ready. So smooth.
Paljon voihkintaa myös. Kielellä lipittää kivasti.

Pitäisi tehdä kohta itse pihahommia. Ruoho on kasvanut täällä liiaksi, illalla teen ruoaksi kalakeittoa. Rakastan Kärtsää. Joko menisi läpi.
 
vierailija
How are you doing? It's Käärijä here.
I'm going to f*ck you. I'm going to put my c*** in your a**. Or pus**, whatever. Your body is so ready. So smooth.
Paljon voihkintaa myös. Kielellä lipittää kivasti.

Pitäisi tehdä kohta itse pihahommia. Ruoho on kasvanut täällä liiaksi, illalla teen ruoaksi kalakeittoa. Rakastan Kärtsää. Joko menisi läpi.
Hui 😅 kiitos!!
 
vierailija
How are you doing? It's Käärijä here.
I'm going to f*ck you. I'm going to put my c*** in your a**. Or pus**, whatever. Your body is so ready. So smooth.
Paljon voihkintaa myös. Kielellä lipittää kivasti.

Pitäisi tehdä kohta itse pihahommia. Ruoho on kasvanut täällä liiaksi, illalla teen ruoaksi kalakeittoa. Rakastan Kärtsää. Joko menisi läpi.
Ihanasti hyppäät muihin aiheisiin 😅 ja sitten päivän muihin aiheisiin... 🤭
 

Yhteistyössä