Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei saakeli kohta on joka alustalla 10 eri ketjua Annetaan rauha kuitenkin muille käyttäjille ;D
Perämies ja Kapteeni flirttailee- ketju
Kärppy houkuttelee Boitsun Onlyfansiin- ketju
Kärpyn poikkikset, mutta one and only The Bojan-ketju
Andersin läksiäisketju
ym. ym.
Aihe on tärkeä, mutta ei avaudu ehkä muille "normaaleille" ihmisille
Vaara Pottapää ja Mr Titanic ketju
Slovakki Seppo ketju
Titanicin ovi jakkaajille ketjuTlilääkäriä tarvitaan ketju
😂
 
vierailija
Miettikää, Oi miettikää kun seuraava OF-postaus olisikin K ja B vaikka makoilemassa vierekkäin (ihan vaatteet päällä) vaikka puistossa piknikillä. Tai kävelemässä kadulla lähekkäin. Tai mitä tahansa! Katsomassa toisiaan silmiin ja hymyilemässä! Internet räjähtäisi.

Mä niin maksaisin ihan tällaisesta kiltistäkin sisällöstä vain nähdäkseni nuo kaksi ihanaa yhdessä!
Mä näin Brysselin lentokentällä jokin aika sitten kaksi todella kaunista ja hyväraamista nuorta miestä. Kävelivät ihan lähellä toisiaan, vetivät kumpikin omaa laukkuaan ja pitivät pikkusormilla toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin somaa, että henki oli salpautua.

Jokin tällainenkin riittäisi mulle OF-yhteiskuvaksi vallan mainiosti.
 
vierailija
Tekee työtään on siis nykyään olla rahan perään. Kiva jos itse teet työtäsi ilmaiseksi 🫡
Hänen pointtinsa meni sulta nyt vähän ohi. Se oli sanoa, ettei kaksikon välillä olisi aitoja tunteita.
En itse ole sitä mieltä. Olisi typerää, jos kaksikko oikeasti poseeraisi tollasessa kuvassa saadkseen rahaa. Eli että se ois vain se innoittaja jakaa semmoista faneille.
 
vierailija
Mä näin Brysselin lentokentällä jokin aika sitten kaksi todella kaunista ja hyväraamista nuorta miestä. Kävelivät ihan lähellä toisiaan, vetivät kumpikin omaa laukkuaan ja pitivät pikkusormilla toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin somaa, että henki oli salpautua.

Jokin tällainenkin riittäisi mulle OF-yhteiskuvaksi vallan mainiosti.
Hyi homot
 
vierailija
Mitäs jos olisi joku ketju vauvalla, jonka nimi ei viittaisi mihinkään? Vähänniinkuin tämä puutarha. Sinnekin kyllä vakitrollit löytäisivät, mutta ei ehkä satunnaiset tulisi, jos nimi kuulostaisi tylsältä.
Siellä on satapäin ketjuja, jotka eivät ole liikkuneet esim 3 ekaa sivua pitemmälle. Jonkun sellaisenkin vois ”vallata”. Trollit eivät alusta tajua, miksi tää on aktiivinen, mutta toki vilkaistessaan sit tuoreinta sivua tajuaisivat.
 

Yhteistyössä