Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Hankkikaa elämä" 😄😂
Aahhah nää on aina niin ihania kommentteja. Itse roikkuu kellon ympäri provoilemassa näillä eri palstoilla ja miettii kuumeisesti mitä seuraavaksi laittas et edes joku, edes yksi, hermostuis 🤭 Eikä nytkään onnistu surullisissa tavoitteissaan ja elämän tehtävässään. Täällä ihan hyvä tunnelma ja mikä tärkeintä, Bojerella menee mainiosti! Parasta mitä Jertsulle on tapahtunut, on Bojke muru!
💚💙 WE LOVE TOGETHER 💙💚
 
vierailija
Bojan tarttumassa Jeren käsiin Liverpoolissa kadulla, kesken Carpe diemin "treenin". Yks sulosimmista hetkistä. Bojan vaan piti käsistä kiinni. Joku joskus sanoikin, et täysin tarpeettomasti ylipäätään otti kädet omiinsa. Varmaan oli myös vähän kylmät kädet molemmilla, tuntui ehkä mukavan lämpimältä. Siinä he vaan olivat sen ihanan hetken. Miten ihastuneita nää olikaan Liverpoolissa, Bojan vähän hämmentynyt, mut niin innokas, ja Kärpyltä oli täysin suodatin ja kontrolli kadoksissa esim. date nightin aikaan (you wanna eat me, ja öljyt Bojanin iholle ...)
Best thing that ever happend to me ❤
 
vierailija
Se ei kuitenkaan mitenkään näkynyt käyttäjille.
Kerran se näkyi ulkopuolelle, mutta en tiedä kerkesikö sitä kukaan muu huomaamaan kuin minä. Ainakaan kukaan ei raportoinut siitä. Sen jälkeen tein muutoksia ja häirinnät jäi haaviin. Itse tykkäsin saitin siitä ominaisuudesta, että nimimerkillinen kirjautunut henkilö pystyi halutessaan kirjoittamaan anonyyminä, pistämällä valintaruksin kohtaan Lähetä vastaus nimettömänä. Toinen ominaisuus mistä pidin, joka ei kylläkään ollut koskaan käytössä, oli suljetut osiot. Eli esim. Kirjasto-osion nimi olisi näkynyt ulospäin kaikille, mutta sinne kirjoitetut viestit olisivat näkyneet vain kirjautuneille. On monia vaihtoehtoja toteuttaa keskustelupalsta ja tuo alusta ei ollut ideaali, koska se piti silloin kiireessä saada kasaan.
T. Ex-saitinrakentaja
 
vierailija
Ei täällä mihinkään kannata kommentoida tai vastata, jos ei ole itse ottanut nimimerkkiä käyttöön, antaa heidän luulla eri ihmisten kirjoituksia yhden henkilön tekemiksi sitten, jos tämä mieltä ylentää.
Kun siis eihän vaatearvostelija ole itse ottanut nimerkkiä käyttöön, vaan häntä on alettu nimitellä niin. Vähän epäselvästi viitattu toisin sanoen, jos viittaat sivusta kommentoiviin, jotka eivät ole se, ketä kommentoitiin.
 
vierailija
"Hankkikaa elämä"
Aahhah nää on aina niin ihania kommentteja. Itse roikkuu kellon ympäri provoilemassa näillä eri palstoilla ja miettii kuumeisesti mitä seuraavaksi laittas et edes joku, edes yksi, hermostuis Eikä nytkään onnistu surullisissa tavoitteissaan ja elämän tehtävässään. Täällä ihan hyvä tunnelma ja mikä tärkeintä, Bojerella menee mainiosti! Parasta mitä Jertsulle on tapahtunut, on Bojke muru!
WE LOVE TOGETHER
💙❤💚
 
vierailija
Jaa mitä minusta? No, olen itsekin pieni ja ihan "sievä", jos haluaa sitä sanaa käyttää. Kannuisa en tosin ole. Oon kateellinen, koska olisin mieluusti tyttiksen housuissa (tai no ... Jeren housuissa ) Tapasin itsekin hänet ennen tätä suurta kuuluisuutta, mut en uskaltanut olla niin rohkea mitä tää nykyinen tyttis, suorapuheinen jne, vei Jereä kuin pässiä narussa. Oon monesti (niin monesti!) harmitellut, miksen vaan itsekin tuolloin olis ehdottanut jotain suoraan, tyrkyttänyt? itseeni. Melkein vierestä seurasin miten tää mimmi vei hänet.
Milloin tää tapahtui eli milloin sä hengasit keikoilla ennen ns suurta kuuluisuutta. Ilmeisesti kesä-syys 2022.
 
vierailija
Milloin tää tapahtui eli milloin sä hengasit keikoilla ennen ns suurta kuuluisuutta. Ilmeisesti kesä-syys 2022.
En muista koska olin ekalla keikalla, mutta voisko olla toukokuussa -22. Mutta oli joo syksyä -22 kun näitä juttuja sit enemmän alkoi olla, veikkaan itse et marraskuu -22 kun alkoi sitten "virallisesti" oleen yhdessä tuon nykyisen kanssa.
 

Yhteistyössä