Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Fanitan Kärtsää ja fiilistelen kaikkea matskua mitä hän tuottaa mihin kuuluu erinäiset kuumistelut vaihtelevan mieskatraan kanssa musiikin ja huumorin lisäksi. Sitähän artisti haluaa eikä sitä että anonyymit trollit kuten sinä jauhaa p*skaa hänestä ja hänen elämästään nestissä ja haukkuu samalla hänet ja koko lähipiirinsä.
Varmaan sukulaistyttö nielee oksennusta, kun joutuu katsomaan näitä 50v nettitätejä kuolaamassa näille "fotorealistisille post-coitaalisille taideteoksille"
 
vierailija
Fanitan Kärtsää ja fiilistelen kaikkea matskua mitä hän tuottaa mihin kuuluu erinäiset kuumistelut vaihtelevan mieskatraan kanssa musiikin ja huumorin lisäksi. Sitähän artisti haluaa eikä sitä että anonyymit trollit kuten sinä jauhaa p*skaa hänestä ja hänen elämästään nestissä ja haukkuu samalla hänet ja koko lähipiirinsä.
Missä tuollaista on ollut?
 
vierailija
Tämä sama keskustelu on käyty niiin monta kertaa ennenkin ja lopulta päädytään aina takas vauvalle, kun tarpeeksi moni ei ole innokas lähtemään suljettuihin, nimimerkillisiin ryhmiin. Vauvalla entiset ongelmat ei tule katoamaan mihinkään, vaan trollaus, poistelu, ketjun lukittuminen/poisto ym. on siellä "välttämätön paha", joka ainakin minusta on jokseenkin rasittavaa kun aikaa ja energiaa menee paljon muuhun kuin itse aiheen fiilistelyyn.
Hyvin tiivistetty tilannekuvaus! 👌👆
Mieluummin ottaisin pakollisen nimimerkin kuin tämän nykytilanteen, jossa trollit hommaavat palstan lukkoon noin kerran viikossa. 🙄 Sellaista tilannetta ei vaan tule, että saisi nimimerkittä fiilistellä ja shipata rauhassa ilman häiriköitä.
 
vierailija
Vaikea uskoa siis, että Jeren tunteet häntä kohtaan olisivat kamalan syviä. On vain ollut joku, joka on ok ja sopivan helposti siinä tyrkyllä. Jos Jere on vähän sellainen epävarma omista tunteistaan, että kiinnostaako joku tyyppi edes, niin tuollainen henkilö on silloin helppo valinta.
Bojanin kanssa ei sellaista epävarmuutta ole nähty...
Todellakin! Luulenpa että ei enää olis messissä jos nyt tapais…
 
vierailija
Tästä mä olen kyllä vähän "katkera", siis siitä että meillä oli hieno mesta, jossa ei tarvittu nimimerkkejä, oli tilaa shippaajille ja kuumistelijoille ja musafiilistelijöille, mutta tyypit valitsi riidellä mieluummin trollien kanssa.
Olisikohan mitenkään mahdollista saada se saitti takaisin? Saitinrakentaja puhui ylläpitokustannuksista, ja mulla ei ole aavistustakaan miten paljon rahaa tarkoittaa, mutta saisihan sitä joukkorahoituksella ehkä homman pyörimään? Tosin arvaan kyllä, että jos ilmaisen nimimerkillisen alustan ja maksullisen anonyymin alustan välillä pitää valita, ihmiset ottavat mieluummin ilmaisen. Tai jopa sen vanhan kunnon Vauvan, jossa aina trollit tulevat härkkimään.
 
vierailija
Olisikohan mitenkään mahdollista saada se saitti takaisin? Saitinrakentaja puhui ylläpitokustannuksista, ja mulla ei ole aavistustakaan miten paljon rahaa tarkoittaa, mutta saisihan sitä joukkorahoituksella ehkä homman pyörimään? Tosin arvaan kyllä, että jos ilmaisen nimimerkillisen alustan ja maksullisen anonyymin alustan välillä pitää valita, ihmiset ottavat mieluummin ilmaisen. Tai jopa sen vanhan kunnon Vauvan, jossa aina trollit tulevat härkkimään.
Siis mikä saitti?
 

Yhteistyössä