Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikea uskoa siis, että Jeren tunteet häntä kohtaan olisivat kamalan syviä. On vain ollut joku, joka on ok ja sopivan helposti siinä tyrkyllä. Jos Jere on vähän sellainen epävarma omista tunteistaan, että kiinnostaako joku tyyppi edes, niin tuollainen henkilö on silloin helppo valinta.
Bojanin kanssa ei sellaista epävarmuutta ole nähty...
No jos henkilö on ollut kiinnostunut tietyntyylisestä musiikista, on varsin luonnollista tuntea vetoa , myös sen esittäjään. Samma barn leka best.
 
vierailija
Itse asiassa Redditin yksi hyvä puoli on, että moderaatio on subredditin omissa käsissä eli ohjat vois antaa omalle väelle. Toki haittapuolena on, että jos subreddit joutuu väärien ihmisten kaappaamaksi, niiin se on sitten menetetty tapaus.
 
vierailija
Vaikea uskoa siis, että Jeren tunteet häntä kohtaan olisivat kamalan syviä. On vain ollut joku, joka on ok ja sopivan helposti siinä tyrkyllä. Jos Jere on vähän sellainen epävarma omista tunteistaan, että kiinnostaako joku tyyppi edes, niin tuollainen henkilö on silloin helppo valinta.
Bojanin kanssa ei sellaista epävarmuutta ole nähty...
Mä oon samaa mieltä. Olen ennenkin tätä sanonut et haluaa sellasen turvallisen olon itselleen ja varsinkin nyt kun kuuluisuutta tullut lisää, olisi hyvin vaikeaa lähteä etsimään seuraa itselleen. On ymmärtääkseni muutenkin demiseksuaali.
 

Yhteistyössä