Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauva-palstallahan on pakolliset nimimerkit käytössä muilla alueilla paitsi Aihe vapaalla ja Seksi-alueella. Olisiko siinä ideaa, että rakentaisi laivan nimimerkilliselle alueelle?
En tiennytkään tätä, kun käyn vain Loverpoolissa. Musta tässä voisi kyllä olla järkeä jos seuraava laiva avattaisiin nimimerkillisten puolelle.

Plussat:
-vähentäisi trolleja
-kiusaajat voisi ilmoittaa ylläpitoon joiden olisi helpompi henkilöidä ja poistaa heidät
-jos kirjoittaa keskustelun sääntöjen mukaan, ei tule ongelmia
Miinukset:
-jotkut eivät halua luopua anonyymiydestä
-pervoiluun korkeampi kynnys nimimerkin takaa?
-jos ei osaa kirjoittaa sääntöjen mukaan, yksilöityy hankalana tyyppinä
 
vierailija
Anna olla. Joku kirjoittaa päiväuniaan tänne ja kuvittelee, että ne kiinnostaa muita kuin häntä itseään.
No oli samanlainen fani mitä minäkin olin, ja oltiin samoilla keikoilla. Itse pääsin muutaman kerran juttelemaan Jeren kans (siihen aikaan se oli vähän eri meininki), kun jäi baariin keikan jälkeen. Halaamaankin pääsin. En kyllä unohda! Ei vaan tullu mieleen et olisin sanonut jotain et haluatko lähtee täältä mun kanssa tms. En tiennyt toki edes seurusteliko sillon. Kerran sanoi mun pisamista et onpa söpöjä.

Nykyinen tyttis hyöri välillä aina ympärillä keikan jälkeen ja sitten näin somessa miten hän laitteli viestejä Jerelle aina keikan jälkeen et kiitos oli ihanaa jne ja Jere vastaili ja viestit päättyi aina "nähdään" jne.
 
vierailija
En tiennytkään tätä, kun käyn vain Loverpoolissa. Musta tässä voisi kyllä olla järkeä jos seuraava laiva avattaisiin nimimerkillisten puolelle.

Plussat:
-vähentäisi trolleja
-kiusaajat voisi ilmoittaa ylläpitoon joiden olisi helpompi henkilöidä ja poistaa heidät
-jos kirjoittaa keskustelun sääntöjen mukaan, ei tule ongelmia
Miinukset:
-jotkut eivät halua luopua anonyymiydestä
-pervoiluun korkeampi kynnys nimimerkin takaa?
-jos ei osaa kirjoittaa sääntöjen mukaan, yksilöityy hankalana tyyppinä
Miinukset ylittää plussat mun mielestä.
 
vierailija
No oli samanlainen fani mitä minäkin olin, ja oltiin samoilla keikoilla. Itse pääsin muutaman kerran juttelemaan Jeren kans (siihen aikaan se oli vähän eri meininki), kun jäi baariin keikan jälkeen. Halaamaankin pääsin. En kyllä unohda! Ei vaan tullu mieleen et olisin sanonut jotain et haluatko lähtee täältä mun kanssa tms. En tiennyt toki edes seurusteliko sillon. Kerran sanoi mun pisamista et onpa söpöjä.

Nykyinen tyttis hyöri välillä aina ympärillä keikan jälkeen ja sitten näin somessa miten hän laitteli viestejä Jerelle aina keikan jälkeen et kiitos oli ihanaa jne ja Jere vastaili ja viestit päättyi aina "nähdään" jne.
Eikä ilmeisesti ollut eka artisti jota on piirittänyt.
 
vierailija
No oli samanlainen fani mitä minäkin olin, ja oltiin samoilla keikoilla. Itse pääsin muutaman kerran juttelemaan Jeren kans (siihen aikaan se oli vähän eri meininki), kun jäi baariin keikan jälkeen. Halaamaankin pääsin. En kyllä unohda! Ei vaan tullu mieleen et olisin sanonut jotain et haluatko lähtee täältä mun kanssa tms. En tiennyt toki edes seurusteliko sillon. Kerran sanoi mun pisamista et onpa söpöjä.

Nykyinen tyttis hyöri välillä aina ympärillä keikan jälkeen ja sitten näin somessa miten hän laitteli viestejä Jerelle aina keikan jälkeen et kiitos oli ihanaa jne ja Jere vastaili ja viestit päättyi aina "nähdään" jne.
Niin mut joo oon kyl aika paljon nuorempi mitä noi. Et olin tietty nuoren näköinenkin. Ei varmaan edes ajatellut musta mitään sellasta.
 

Yhteistyössä