Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tästä jää juuri sellainen yhteisöllisyyden tunne puuttumaan, kun ei ole peukkuja. Läheskään jokaiseen kommenttiin kun ei kuitenkaan voi kukaan vastata, niin tulee jotenkin irrallinen ole, kun ei tiedä, mitä mieltä muut ovat omista ja kaikkien muidenkin kommenteista.
Sama. Lisäksi kommenttiketjut ei toimi, kun vain edellinen lainaus tulee näkyviin. Ei ne vauvallakaan enää kunnolla toimi mutta paremmin.
 
vierailija
Voi pyhä tyhmyys. Eiköhän se vauvan ketju ole suljettu yksinkertaisesti sen takia että siitä tulee koko ajan valitusta ja ilmiantoja ylläpidolle. Lisäksi se on aina täynnä muilta alustoilta sinne tuotua materiaalia joka ei its.as kuulu keskustelupalstan kontekstiin
Toi on muuten totta! He ei pysty kontrolloimaan mitä sinne linkitetään!
Mun mielestä nää linkittäjät sais etsiä jonkun muun paikan missä olla ja jättää vauvan ketjun keskustelulle. Niistä linkeistä ei ole mitään iloa kuin dementoituneille mummoille, jotka eivät enää muista miltä Kärtsä tai Bojan näyttää.
Itse tykkään sivistyneestä linkityksestä, mutta osa vaivalla käyneistä ei ole semmoisesta tietoisia.
 
vierailija
Toi on muuten totta! He ei pysty kontrolloimaan mitä sinne linkitetään!
Mun mielestä nää linkittäjät sais etsiä jonkun muun paikan missä olla ja jättää vauvan ketjun keskustelulle. Niistä linkeistä ei ole mitään iloa kuin dementoituneille mummoille, jotka eivät enää muista miltä Kärtsä tai Bojan näyttää.
Itse tykkään sivistyneestä linkityksestä, mutta osa vaivalla käyneistä ei ole semmoisesta tietoisia.
Tässä esimerkki Aidon dementoituneesta logiikasta, josta ei siis tarvitse välittää ja tähän ei tarvitse lähteä muiden vastaamaan.
 
vierailija
Toi on muuten totta! He ei pysty kontrolloimaan mitä sinne linkitetään!
Mun mielestä nää linkittäjät sais etsiä jonkun muun paikan missä olla ja jättää vauvan ketjun keskustelulle. Niistä linkeistä ei ole mitään iloa kuin dementoituneille mummoille, jotka eivät enää muista miltä Kärtsä tai Bojan näyttää.
Itse tykkään sivistyneestä linkityksestä, mutta osa vaivalla käyneistä ei ole semmoisesta tietoisia.
Linkit on kylläkin sen ketjun suola. Kuvat, klipit jne joista syntyy lisää keskusteluja.
 
vierailija
Minusta ei. Ne peukut lähinnä ahdistaa. Ihmiset lätkii niitä edes lukematta kunnolla tai jonkun oletuksen perusteella tai leikkii lentotilalla
Ollaan sitten selvästi eri mieltä tästä. Mä kaipaan täällä kovasti niitä peukkuja. Ja mä ainakin luen kaiken, mitä peukutan, ja peukuttelen paljon, ja niin varmasti moni muukin.

Lentotilalla leikkimisetkin on uskoakseni aika harvinaisia ja ne jopa paljastuu useimmiten todella helposti. Koska kyllähän sen nyt heti huomaan, jos jokin kommentti saa aivan päinvastaisen vastaanoton kuin vastaavat mielipiteet yleensä.
 
vierailija
Toi on muuten totta! He ei pysty kontrolloimaan mitä sinne linkitetään!
Mun mielestä nää linkittäjät sais etsiä jonkun muun paikan missä olla ja jättää vauvan ketjun keskustelulle. Niistä linkeistä ei ole mitään iloa kuin dementoituneille mummoille, jotka eivät enää muista miltä Kärtsä tai Bojan näyttää.
Itse tykkään sivistyneestä linkityksestä, mutta osa vaivalla käyneistä ei ole semmoisesta tietoisia.
Millä vaivalla? Sulla on niitä niin monta, että menee jo laskuissa sekaisin.
 
vierailija
Toi on muuten totta! He ei pysty kontrolloimaan mitä sinne linkitetään!
Mun mielestä nää linkittäjät sais etsiä jonkun muun paikan missä olla ja jättää vauvan ketjun keskustelulle. Niistä linkeistä ei ole mitään iloa kuin dementoituneille mummoille, jotka eivät enää muista miltä Kärtsä tai Bojan näyttää.
Itse tykkään sivistyneestä linkityksestä, mutta osa vaivalla käyneistä ei ole semmoisesta tietoisia.
Edelleenkään sinun, kiusaajaan, mielipiteillä ei ole merkitystä. Sinne tulee jatkossakin kivoja linkkejä, joita voidaan yhdessä muiden nautojen kanssa ihailla.
 

Yhteistyössä