Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K varmaan tykkäisi jos läheiset alkaisi tuhota uraa. Se sukulaistyttökin hiljeni täysin. K on panostanut tuohon ison palan elämästään ja tehnyt uhrauksia kulkeakseen omaa tietä. Vaikka hän tuntuu myös herttaiselta ihmiseltä asia on sen verran iso että tuskin katsoisi mitään puuttumista joka saattaisi vaikuttaa uraan. Tämä pöhinä netissä nostaa uraa.
Niinpä. Mekin omalta osaltamme näissä ketjuissa tuodaan rahaa ja mainostilaa. Itseasiassa ollaan aika tärkeitä asiakkaita. Vauva ei halua meistä eroon :D Luulen, että nuo ketjujen lukittautumiset ovat ihan kiusantekoa ja häirintää kuin sitä, että lähipiiri pyytää niiden poistoa. Toivon ainakin näin, koska jos Kärtsää häiritsee shippaus ja nämä keskustelut, niin osaltani tämä loppuu.
 
vierailija
Minä sitä mietin kun selasin nettiä eilen sen Joost ja Erika kuvan jälleen jossa K oli ns. kolmantena pyöränä. Ihan vitsihän se oli. Mutta herranjumala sitä tappelua jota löytyi monesta paikasta. Ei ole kyllä näillä tietoinen tyyppien mahd kumppaneilla helppoa vaikka moni siihen asemaan olisi tunkemassa. Ja ihan vääristä.syistä
 
vierailija
K varmaan tykkäisi jos läheiset alkaisi tuhota uraa. Se sukulaistyttökin hiljeni täysin. K on panostanut tuohon ison palan elämästään ja tehnyt uhrauksia kulkeakseen omaa tietä. Vaikka hän tuntuu myös herttaiselta ihmiseltä asia on sen verran iso että tuskin katsoisi mitään puuttumista joka saattaisi vaikuttaa uraan. Tämä pöhinä netissä nostaa uraa.
Anteeksi mua vähän naurattaa mielikuva Kärtsästä, joka on hiljentänyt homofobisen serkkutyttönsä :D Varmaan lyönyt vettä myllyyn.
 
vierailija
Niinpä. Mekin omalta osaltamme näissä ketjuissa tuodaan rahaa ja mainostilaa. Itseasiassa ollaan aika tärkeitä asiakkaita. Vauva ei halua meistä eroon Luulen, että nuo ketjujen lukittautumiset ovat ihan kiusantekoa ja häirintää kuin sitä, että lähipiiri pyytää niiden poistoa. Toivon ainakin näin, koska jos Kärtsää häiritsee shippaus ja nämä keskustelut, niin osaltani tämä loppuu.
Minusta tuollaiseen viittaaminenkin on vähän hassua henkilön kohdalla joka itse shippaa itseään milloihin kenenkin äijän kanssa enemmän tai vähemmän. The Bojan on ollut se suurin kohde.
 
vierailija
Mietin, että olikohan se Joostille ok julkaista tuo kuva, josta tehdään paljon meemejä. Kuva oli kyllä tosi hyvä ja Joost varmaan ymmärtää samanlaista läppää :D
Mutta tuli vain mieleen, kun nyt on ollut vähän alamaissa näemmä.
 
vierailija
Pitäiskö sitä tänään myöhemmin koittaa laskea uusi paatti vesille. Tuskin nuo ketjut aukeaa
Joo, ja joku täysin neutraali nimi ja eritttäin erittäin lyhyt ketjun kuvaus. Ettei sitä tarvitse joka hiton sivulla scrollata pitkästi pois tieltä.
Sama vaikka ketju ois pystyssä vain päivän ennen kuin oikea aukeaa (jos aukeaa), päästäis vaan kyseiselle alustalle takas.
Tänään ei varmastikaan tapahdu mitään saagan kannalta merkittävää, joten minulle ei ainakaan ole väliä, pysyykö ketju edes huomiseen.
 
vierailija
Mietin, että olikohan se Joostille ok julkaista tuo kuva, josta tehdään paljon meemejä. Kuva oli kyllä tosi hyvä ja Joost varmaan ymmärtää samanlaista läppää
Mutta tuli vain mieleen, kun nyt on ollut vähän alamaissa näemmä.
Kuva poistettiin stoorien välistä jotain 11 tunnin kohdalla about. Joten jonkun takia se piti oottaa pois. Voi tosin olla vain häiriköt syynä. Minä olen näkevinäni että Erika siinä oman tilinsä ruisvideossa alkaisi seuraamaan juuri Joostia. Luulisi kuvan käytön olleen sovittu.
 
vierailija
Joo, ja joku täysin neutraali nimi ja eritttäin erittäin lyhyt ketjun kuvaus. Ettei sitä tarvitse joka hiton sivulla scrollata pitkästi pois tieltä.
Sama vaikka ketju ois pystyssä vain päivän ennen kuin oikea aukeaa (jos aukeaa), päästäis vaan kyseiselle alustalle takas.
Tänään ei varmastikaan tapahdu mitään saagan kannalta merkittävää, joten minulle ei ainakaan ole väliä, pysyykö ketju edes huomiseen.
Ei mitään lovetogether tai muita trolleja houkuttelevia nimiä. Kuvaus saisi olla sama kuin ennenkin.
 
vierailija
Joo, ja joku täysin neutraali nimi ja eritttäin erittäin lyhyt ketjun kuvaus. Ettei sitä tarvitse joka hiton sivulla scrollata pitkästi pois tieltä.
Sama vaikka ketju ois pystyssä vain päivän ennen kuin oikea aukeaa (jos aukeaa), päästäis vaan kyseiselle alustalle takas.
Tänään ei varmastikaan tapahdu mitään saagan kannalta merkittävää, joten minulle ei ainakaan ole väliä, pysyykö ketju edes huomiseen.
Laivanrakentaja tekee uuden paatin sitten, kun aika on. Samat säännöt ja kuvaukset jne. Ei mitään soutuvenekyhäelmiä.
Tämä vain mielipiteeni.
 
vierailija
K varmaan tykkäisi jos läheiset alkaisi tuhota uraa. Se sukulaistyttökin hiljeni täysin. K on panostanut tuohon ison palan elämästään ja tehnyt uhrauksia kulkeakseen omaa tietä. Vaikka hän tuntuu myös herttaiselta ihmiseltä asia on sen verran iso että tuskin katsoisi mitään puuttumista joka saattaisi vaikuttaa uraan. Tämä pöhinä netissä nostaa uraa.
Oliko se ihan verifioitu sukulaistyttö?
 

Yhteistyössä