Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiktokissa on tullut aika maanisia Joost faneja vastaan ja ovat ihan kunnolla aikuisia. En oikein tajua mistä tuo kumpuaa
Yksinkertaista. Joostin erikoinen tarina (menetti vanhemmat nuorena, sit viisudiskaus, israel-palestiinajutut ja perään vielä poliisikeissi) veti puoleensa erityisesti tietyn tapaisia ihmisiä joilla on taipumus tarrautua sellaiseen tarinaan. Ei ne sen musiikin takia siihen tarrautuneen, vaan sen draaman kaaren. Nyt ne ovat maanisesti kiinni hänessä kuin luteet, ja tuntevat olevansa osa tätä jännittävää tarinaa.
 
vierailija
Yksinkertaista. Joostin erikoinen tarina (menetti vanhemmat nuorena, sit viisudiskaus, israel-palestiinajutut ja perään vielä poliisikeissi) veti puoleensa erityisesti tietyn tapaisia ihmisiä joilla on taipumus tarrautua sellaiseen tarinaan. Ei ne sen musiikin takia siihen tarrautuneen, vaan sen draaman kaaren. Nyt ne ovat maanisesti kiinni hänessä kuin luteet, ja tuntevat olevansa osa tätä jännittävää tarinaa.
Tähän vielä lisäyksenä se, että Joost on itse tosi herkkä ihminen. Haavoittuvainen ja nää ominaisuudet vetää sit puoleensa myös kaikenmaailman sekopäät.
 
vierailija
Onlyfansista vielä. Ilmeisin syy sille, miksi K ei tee sitä yksin vaan Hn kanssa on tietysti se, että hän ei ylipäätään tykkää tehdä asioita yksin. Ja H nyt sattuu olemaan yksi Kn läheisimmistä ja luotetuimmista ystävistä, varmaan hänen kanssaan sitä on hauskempi tehdä ja ideoida kuin itsekseen pakertaa. Huumorintaju ja kyky heittäytyä synkkaa heillä myös hyvin. tuskin esim. Jesse tuohon lähtisi vaikka mikä olisi.

Toisekseen uskon, että H on OF-hommassa jonkinlainen "pakollinen" comic relief, etenkin kun kyseessä on m/m-teeman tutkiskelu ja sillä vihjailu ja kuumistelu. Hn mukanaolo varmistaa sen, että kaiken voi lyödä aina leikiksi tyyliin "enhän mä nyt tosissaan tässä homoile, tsoukkia tsoukkia vaan..." Ja mikäs mä olen sanomaan, vaikka kaikki olisikin pelkkää vitsihuumoria, vaikka henk.koht. olenkin kallistunut uskomaan, että m/m-jutut (tai ainakin yksi tietty perämies) kiehtoo Jerppaa myös syvemmällä ja yksityisemmällä tasolla. 😊😘

t. Aasi kolmella vokaalilla
 
vierailija
Yksinkertaista. Joostin erikoinen tarina (menetti vanhemmat nuorena, sit viisudiskaus, israel-palestiinajutut ja perään vielä poliisikeissi) veti puoleensa erityisesti tietyn tapaisia ihmisiä joilla on taipumus tarrautua sellaiseen tarinaan. Ei ne sen musiikin takia siihen tarrautuneen, vaan sen draaman kaaren. Nyt ne ovat maanisesti kiinni hänessä kuin luteet, ja tuntevat olevansa osa tätä jännittävää tarinaa.
Just on point!
 
vierailija
Onlyfansista vielä. Ilmeisin syy sille, miksi K ei tee sitä yksin vaan Hn kanssa on tietysti se, että hän ei ylipäätään tykkää tehdä asioita yksin. Ja H nyt sattuu olemaan yksi Kn läheisimmistä ja luotetuimmista ystävistä, varmaan hänen kanssaan sitä on hauskempi tehdä ja ideoida kuin itsekseen pakertaa. Huumorintaju ja kyky heittäytyä synkkaa heillä myös hyvin. tuskin esim. Jesse tuohon lähtisi vaikka mikä olisi.

Toisekseen uskon, että H on OF-hommassa jonkinlainen "pakollinen" comic relief, etenkin kun kyseessä on m/m-teeman tutkiskelu ja sillä vihjailu ja kuumistelu. Hn mukanaolo varmistaa sen, että kaiken voi lyödä aina leikiksi tyyliin "enhän mä nyt tosissaan tässä homoile, tsoukkia tsoukkia vaan..." Ja mikäs mä olen sanomaan, vaikka kaikki olisikin pelkkää vitsihuumoria, vaikka henk.koht. olenkin kallistunut uskomaan, että m/m-jutut (tai ainakin yksi tietty perämies) kiehtoo Jerppaa myös syvemmällä ja yksityisemmällä tasolla.

t. Aasi kolmella vokaalilla
Tai sitten vain siksi, että homoilulle on kysyntää ja se on turvallisempi tapa toteuttaa estradiseksuaalisuutta näinä wokeaikoina, kuin heterokähmintä.
 
vierailija
Ei K tyhmä ole. Sanokaa mun sanoneen, onlyfanssiin on tulossa vielä jotain tajunnan räjäyttävää, jonka jälkeen kukaan ei tule marisemaan pettyneensä siihen, mitä on 40 egellä saanut.

Sopiskohan tän viestin loppuun vaikka semmoinen pieni 🤡? Ken tietää...
Mietin samaa. Näinkö huonosti jotkut tuntevat Kärpyn muuvssit. Sillä on aina jotain takataskussa meidän päänmenoksi. Ensin huudattaa ja sen jälkeen huudattaa vielä lujempaa :D
 

Yhteistyössä