Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haloo nyt. Kuka täällä muka valitti, että OF:ssa on liian vähän sisältöä. Vastahan se alkoi ja sitä ei tosiaankaan ole edes markkinoitu, joten ne jotka puskaradion ja vihjeiden perusteella sen tilasivat ovat ihan itse vastuussa omasta innokkuudestaan. Mulla on kyllä sellainen käsitys, että Kärtsä pyrkii aina tarjoamaan rahalle vastinetta. On ihan erityisesti puhuhut asiasta mm. keikkojen suhteen eli haluaa aina antaa kaikkensa vaikka porukkaa olis kymmenen tai tuhat, kun he kuitenkin ovat maksaneet lippunsa.

Sama koskee varmasti myös OF-sisältöä eli tulee varmasti antamaan rahalle vastinetta. Luulen, että K haluaa kuitenkin myös pitää selkeät rajat siinä, mitä tekee ja millä tahdilla. Jos ei kelpaa, sitten ei kelpaa. En usko, että alkaa kenenkään käskyttämänä matelemaan ja myymään itseään liian halvalla. Siinä alkais olla liikaa p*non makua, mutta nyt se on jotain muuta.

Samasta valitettiin aikoinaan sen airnb-kämpän kanssa. Hinta on kova, mutta sehän on just omiaan rakentamaan kokemuksesta eksklusiivista, ainutkertaista. TTällaisilla sanoilla siellä yöpyneet ovat kokemustaan myös kuvanneet. Ja itse asiassa aika monet ovat jakaneet kustannukset toisen yöpyjän kanssa + veikkaan, että kun kavereita on kutsuttu käymään, he ovat mahdollisesti myös olleet mukana yhteisessä kolehdissa. Nämä on kuitenki sivujuttuja ja extraa eivätkä musiikkifanit mitään menetä, vaikka eivät näitä ylimääräisiä sisältöjä tilaisi/käyttäisi.
 
vierailija
Kyllä, järkevintä oli olla ostamatta sitä OF:ää. Niinhän monet sanoivat että odottavat ja katsovat miten paljon kontsaa tulee tällä kertaa, kun viimeksi vähän kadutti osto. He tekivät oikean päätöksen. Ne jotka päättivät ostaa katuvat nyt.
Eiköhän se ole ihan jokaisen oma valinta mihin rahansa laittaa? Ei minua ainakaan kaduta vaikka ei tulisi enää muuta sisältöä koko kuukauden aikana. 😉
 
vierailija
Mun viestit ei mee enää läpi modesta 🤭Ehdotin et Aito vois kysyä Kärtsältä tosta OFsta et kävisikö toi jokaviikkoinen/päiväinen vieras? Aito on kuitenkin Hämeenlinnan lahja maailmalle.
 

Yhteistyössä