Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt vähän jarrua näiden ketjujen kanssa. EI tarvita sataa joka puolelle. Se jos mikä houkuttelee kaikki röllit ja niiden serkut paikalle. Ja on muutenkin vähän, että joo tarvitseeko kaikkien silmille hieroa näitä aiheita.
:D
 
vierailija
Aaah, tänks! Tulee tunne, että kannatti kirjoittaa ja pyytää. Tosin eikö poistunut, lukossa oleva ketju aiemminkin avautunut sinne vain hetkeksi, joidenkin juttujen talteenottajia varten? Esim. mites listat?
Aikaisemmin joku ketju palasi takaisin poistumisen jälkeen kanssa lukittuna eikä poistunut ennen kuin nyt vasta tässä tuoreimmassa puhdistuksessa. Ei tuokaan varmasti viikossa lähde, vaikka lukko pysyisikin.
 
vierailija
Jakoi sen saman of mainoksen kerran ig storyissaan kuin Härtsä eli ei tosiaan ole juuri mainostanut. Eikä siitäkään varmaan asiasta tietämättömät mitään tajunneet, kun tekstinä oli vaan Khaarija returns ja chilin kuvia, mutta ei mitään linkkiä tai mainintaa of:stä sanallakaan :D
Eli uskollisimmat fanit jotka seuraa K:ta ja olivat odottaneet OF:än paluuta ja olivat valmiita maksamaan siitä menivät lankaan kun K sanoi että "Khaarija returns". Mutta kuinkakohan järkevää artistille on vedättää juuri tuota fanikunnan osaa, eikö olisi järkevämpää ylläpitää luotettavaa imagoa aktiivifaneille? Noh, eipähän niitä luottavia faneja montaa ole jäljellä pian.
 
vierailija
Et selvästi tiedä, miten tumblr toimii. Sitä ei voi käyttää arkistona tuohon tapaan. Turha tarjota lisäehdotuksia, kun et selvästi tiedä, mistä edes puhutaan.
Oletko tyhmä, vai etkö osaa käyttää tumppua? Luot tilin jonka nimi on "seksificciarkisto" ja rupeat postaamaan sinne noita samoja mitä tungit tuohon uuteen ketjuusi. Linkit, tekstit, kuvat menee kaikki sinne. Sit jaat kiinnostuneille tuon sun tilin ja sieltä löytyy kaikki.

Taitaakin olla vaan ettet osaa käyttää mitään uudempaa alustaa kuin 90-luvun ikivanhat foorumit. :D
 
vierailija
Ostopäätös on omasta pussista tehty. Eli laitettu rahat sinne. Tilauksen voi perua eli ihan turhaan draamailua. Monet esimerkiksi täällä on sanoneet heti, ettei osta Ofia. Se on järkevää toimintaa, jos tuntuu siltä.
Kyllä, järkevintä oli olla ostamatta sitä OF:ää. Niinhän monet sanoivat että odottavat ja katsovat miten paljon kontsaa tulee tällä kertaa, kun viimeksi vähän kadutti osto. He tekivät oikean päätöksen. Ne jotka päättivät ostaa katuvat nyt.
 
vierailija
Oletko tyhmä, vai etkö osaa käyttää tumppua? Luot tilin jonka nimi on "seksificciarkisto" ja rupeat postaamaan sinne noita samoja mitä tungit tuohon uuteen ketjuusi. Linkit, tekstit, kuvat menee kaikki sinne. Sit jaat kiinnostuneille tuon sun tilin ja sieltä löytyy kaikki.

Taitaakin olla vaan ettet osaa käyttää mitään uudempaa alustaa kuin 90-luvun ikivanhat foorumit.
Mulla on ollut tumblr vuosikausia. Taitaa vaan olla niin, ettet sinä osaa käyttää sitä etkä ymmärrä sen kulttuuria tai sitä, ettei tän paikan minificit mitenkään sovi tumblrin Bojere-fanien nähtäväksi.
 
vierailija
Oletko tyhmä, vai etkö osaa käyttää tumppua? Luot tilin jonka nimi on "seksificciarkisto" ja rupeat postaamaan sinne noita samoja mitä tungit tuohon uuteen ketjuusi. Linkit, tekstit, kuvat menee kaikki sinne. Sit jaat kiinnostuneille tuon sun tilin ja sieltä löytyy kaikki.

Taitaakin olla vaan ettet osaa käyttää mitään uudempaa alustaa kuin 90-luvun ikivanhat foorumit.
Eikä se ketju edes ole mun luoma. Sen sijaan sua taitaa taas Aito ottaa päähän, että joku keksi hyvän idean.
 
vierailija
Kyllä, järkevintä oli olla ostamatta sitä OF:ää. Niinhän monet sanoivat että odottavat ja katsovat miten paljon kontsaa tulee tällä kertaa, kun viimeksi vähän kadutti osto. He tekivät oikean päätöksen. Ne jotka päättivät ostaa katuvat nyt.
Mä olen ainakin oikein tyytyväinen tällä hetkellä, etten maksanut OF:stä. Ehkä voisin siitä maksaa sitten, jos sinne jotain tosi kiinnostavaa tulisi.
 
vierailija
Mulla on ollut tumblr vuosikausia. Taitaa vaan olla niin, ettet sinä osaa käyttää sitä etkä ymmärrä sen kulttuuria tai sitä, ettei tän paikan minificit mitenkään sovi tumblrin Bojere-fanien nähtäväksi.
Miksi sä niitä heille linkkaisit? Jätät tägit pois ja linkki ketjuun, teksti ylös että älkää jakako bojere-tägeillä. Uusavutonta meininkiä.
Jos et osaa tuolla niin tee sit vaikka roskasähköpostilla google docsi ja laita sinne arkistosi.
 
vierailija
Miksi sä niitä heille linkkaisit? Jätät tägit pois ja linkki ketjuun, teksti ylös että älkää jakako bojere-tägeillä. Uusavutonta meininkiä.
Jos et osaa tuolla niin tee sit vaikka roskasähköpostilla google docsi ja laita sinne arkistosi.
Teepä kuule ihan itse, jos haluat osoittaa että osaat jotain muutakin p*skan puhumisen lisäksi.
 

Yhteistyössä