Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se edellinen K&B ketju joka poistu on palautettu, mutta edelleen lukossa. Kävin juuri lukemassa ihmisten reaktiota siihen B:n julkaisemaan kuvaan samana päivänä.
Okei, pääsin ajan tasalle ketjuista ja mikä missäkin on. Sen verran ketjuja tehneenä sanoisin kokemuksen syvällä rintaäänellä (se ei paljon ole), että jos edellinen lukittu ketju on nostettu kuolleista lukittuna ja uusi ketju eli osa 2 on lukossa, niin ei kannata vielä tehdä uutta ketjua. Näin on aiemminkin käynyt, eli ilmeisesti moderaatio käy läpi niitä ilmoituksia, ja jos nyt on päästy siihen, että edellinen ketju palautettiin, niin luultavasti jompikumpi ketjuista vielä aukeaa lukostakin. Katsotaan huomenna uudestaan, pitääkö uutta paattia laittaa vesille. :)
T. laivanrakentaja
 
vierailija
Ei varmaan pitäisi tarttua tähän, mutta herranjestas millainen mylly alkoi siitä, että kerroin, että itsestäni vaikuttaa siltä, että ficciin ei tule onnellista loppua enkä siitä pidä. Ei se ole valitusta vääränlaisesta lopusta, kun sitä loppua ei vielä olekaan!
Kuitenkin lopetit sen viestisi sanoihin "En olisi tuhlannut aikaani ficciin, joka päättyy onnettomasti".
 
vierailija
Tumpussa on yllättäen vähän nurinaa, kun of päivittyy melko harvakseltaan eikä selkeää postausaikataulua ole julkaistu vaikka hinta on edelleen sama kuin viime vuonna. Musta vähän kohtuutonta kitistä, kun itse ovat sen ostaneet ilman mitään takeita paljonko postauksia on tulossa.
Mun mielestä taas jos ilmoittaa jonkun maksullisen palvelun alkavan, niin silloin kuuluu hyvään yrittäjän käytökseen tarjota sen verran palvelua kuin asiakas voisi olettaa saavan, tai jos on tulossa huomattavasti vähemmän niin kertoa siitä etukäteen jotta asiakas osaa tehdä järkevän valinnan.

Jos asiakkaat luottavat yrittäjään ja maksavat etukäteen premium hintaa viime vuonna luodun luottamuksen perusteella, silloin helpoin tapa menettää asiakkaiden luottamus on olla antamatta hinnan arvoista vastinetta. Tän jälkeen tuskin tulee olemaan monta ihmistä jäljellä jotka haluaa ostaa sikaa säkissä ton OF:än suhteen.

Mutta en itse koskaan ollut OF:än fani niin mun puolesta on vaan hyvä jos se menettää viimeisetkin asiakkaansa tuleville projekteille, kun eihän sitä ole mitään järkeä tehdä sitten kun jäljellä on vain tyyliin 20 megafania jotka antaa sen 40 euroa parista K/H klipistä.
 
vierailija
vierailija
On kyllä mahtavaa kun meillä on ihan oma laivanrakentaja! Eihän siitä tulisi muuten mitään, jos vähän jokainen miettisi uuden perustamista ja kaikki menisi ihan ristiin ja sekaisin kuka tekee mitäkin 😅
 
vierailija
Musta tuntuu että K:n olettamus siitä miten kiinnostuneita ihmiset on tosta OF:ästä on vaan ylimitoitettua. Luuli ehkä että jos ihmiset oli valmiita maksamaan 40 euroa 24 päivän päivittäisestä kalenterista, niin ihmiset ois myös innokkaita maksamaan 40 euroa vain kourallisesta klippejä. Mutta kun oikeasti jo se 24 päivän kalenteri oli suurimmalle osalle vähän siinä rajalla, että piti putaroida ostaisko toisen kerran.
 
vierailija
Mun mielestä taas jos ilmoittaa jonkun maksullisen palvelun alkavan, niin silloin kuuluu hyvään yrittäjän käytökseen tarjota sen verran palvelua kuin asiakas voisi olettaa saavan, tai jos on tulossa huomattavasti vähemmän niin kertoa siitä etukäteen jotta asiakas osaa tehdä järkevän valinnan.

Jos asiakkaat luottavat yrittäjään ja maksavat etukäteen premium hintaa viime vuonna luodun luottamuksen perusteella, silloin helpoin tapa menettää asiakkaiden luottamus on olla antamatta hinnan arvoista vastinetta. Tän jälkeen tuskin tulee olemaan monta ihmistä jäljellä jotka haluaa ostaa sikaa säkissä ton OF:än suhteen.

Mutta en itse koskaan ollut OF:än fani niin mun puolesta on vaan hyvä jos se menettää viimeisetkin asiakkaansa tuleville projekteille, kun eihän sitä ole mitään järkeä tehdä sitten kun jäljellä on vain tyyliin 20 megafania jotka antaa sen 40 euroa parista K/H klipistä.
Juu, ymmärrän tämän ihan hyvin. Siksi olin yllättynyt, että Kärtsä ja Härtsä aloittivat koko of:n uudelleen, koska se tuo mukanaan juuri nämä asiakkaiden vaatimukset laadukkaan sisällön ja tiheän postaustahdin suhteen eikä sitä oikein voi tehdä huvikseen, jos siitä jotain velottaa. Ja kevään perusteella en uskonut, että sitä sisältöä enää koskaan tulee päivittäin vaan just harvemmin, maksimissaan kerran pari viikossa elleivät sitten innostu postailemaan tiheämmin syyskuussa, kun keikat on tauolla. Siinä on syynsä miksi osa tekee sitä kokopäivätyönään.
 
vierailija
Musta tuntuu että K:n olettamus siitä miten kiinnostuneita ihmiset on tosta OF:ästä on vaan ylimitoitettua. Luuli ehkä että jos ihmiset oli valmiita maksamaan 40 euroa 24 päivän päivittäisestä kalenterista, niin ihmiset ois myös innokkaita maksamaan 40 euroa vain kourallisesta klippejä. Mutta kun oikeasti jo se 24 päivän kalenteri oli suurimmalle osalle vähän siinä rajalla, että piti putaroida ostaisko toisen kerran.
Mua ylipäänsä mietityttää miten kiinnostunut Kärtä oikeasti on koko of:n tekemisestä. Ehkä nyt kokeilevat vielä jonkun aikaa, mutta jos tilaajilta alkaa tulla paljon vaatimuksia niin en jotenkin näe, että se jatkuu kovin pitkään.
 
vierailija
Mun mielestä taas jos ilmoittaa jonkun maksullisen palvelun alkavan, niin silloin kuuluu hyvään yrittäjän käytökseen tarjota sen verran palvelua kuin asiakas voisi olettaa saavan, tai jos on tulossa huomattavasti vähemmän niin kertoa siitä etukäteen jotta asiakas osaa tehdä järkevän valinnan.

Jos asiakkaat luottavat yrittäjään ja maksavat etukäteen premium hintaa viime vuonna luodun luottamuksen perusteella, silloin helpoin tapa menettää asiakkaiden luottamus on olla antamatta hinnan arvoista vastinetta. Tän jälkeen tuskin tulee olemaan monta ihmistä jäljellä jotka haluaa ostaa sikaa säkissä ton OF:än suhteen.

Mutta en itse koskaan ollut OF:än fani niin mun puolesta on vaan hyvä jos se menettää viimeisetkin asiakkaansa tuleville projekteille, kun eihän sitä ole mitään järkeä tehdä sitten kun jäljellä on vain tyyliin 20 megafania jotka antaa sen 40 euroa parista K/H klipistä.
Olen samaa mieltä, että hyvään palveluun kuuluu kertoa, mitä se sisältää. Joulukalenterissa oli ihan selvät suuntaviivat, 24 luukkua ja sisällöstäkin tiedettiin sen verran, että jos siinä on Härtsä mukana, niin se ei tule olemaan mitään oikeaa prnoa, vaan humoristinen ote asiaan. Sen kohdalla nurina sisällöstä oli mun mielestä turhaa. Sen sijaan nyt nurina on aika oikeutettua, koska hinta on sama, mutta määrästä ei ole tietoa ja sisältökin on sitä samaa kuin ennenkin. Jos sisältö olisi ollut jotain superekstraa tai toteutettuja toiveita, niin ehkä samanlaista pettymystä vähäisestä määrästä ei olisi syntynyt.
 
vierailija
Tumpussa on yllättäen vähän nurinaa, kun of päivittyy melko harvakseltaan eikä selkeää postausaikataulua ole julkaistu vaikka hinta on edelleen sama kuin viime vuonna. Musta vähän kohtuutonta kitistä, kun itse ovat sen ostaneet ilman mitään takeita paljonko postauksia on tulossa.
Mun mielestä todellakin on jo nyt ollut hintansa wörtti.
 
vierailija
Musta tuntuu että K:n olettamus siitä miten kiinnostuneita ihmiset on tosta OF:ästä on vaan ylimitoitettua. Luuli ehkä että jos ihmiset oli valmiita maksamaan 40 euroa 24 päivän päivittäisestä kalenterista, niin ihmiset ois myös innokkaita maksamaan 40 euroa vain kourallisesta klippejä. Mutta kun oikeasti jo se 24 päivän kalenteri oli suurimmalle osalle vähän siinä rajalla, että piti putaroida ostaisko toisen kerran.
Itse taas uskon, että ostajista moni kyllä tiedostanut, ettei postauksia niin paljon tule. Koska mitään määrää ei ole nyt luvattu. Vaikka nyt olisikin vähemmän tilaajia kuin kalenteriaikana toi kannattanee silti, kun tilaajat lisäksi maksaa niitä tippejä.
 
vierailija
Olen samaa mieltä, että hyvään palveluun kuuluu kertoa, mitä se sisältää. Joulukalenterissa oli ihan selvät suuntaviivat, 24 luukkua ja sisällöstäkin tiedettiin sen verran, että jos siinä on Härtsä mukana, niin se ei tule olemaan mitään oikeaa prnoa, vaan humoristinen ote asiaan. Sen kohdalla nurina sisällöstä oli mun mielestä turhaa. Sen sijaan nyt nurina on aika oikeutettua, koska hinta on sama, mutta määrästä ei ole tietoa ja sisältökin on sitä samaa kuin ennenkin. Jos sisältö olisi ollut jotain superekstraa tai toteutettuja toiveita, niin ehkä samanlaista pettymystä vähäisestä määrästä ei olisi syntynyt.
Toisaalta of:ää on takana vasta yksi viikko eli ehkä voi antaa heille vielä hetken aikaa ja katsoa tihentyykö postaustahti ja ottavatko vaikka vastaan toiveita. Eihän tilausta ole pakko uusia kuun lopulla, jos sisältö ei miellytä.
 
vierailija
Itse taas uskon, että ostajista moni kyllä tiedostanut, ettei postauksia niin paljon tule. Koska mitään määrää ei ole nyt luvattu. Vaikka nyt olisikin vähemmän tilaajia kuin kalenteriaikana toi kannattanee silti, kun tilaajat lisäksi maksaa niitä tippejä.
Maksaako ihmiset paljonkin tosta tippiä? Mulla ei ole tilausta tällä hetkellä, mutta ei tulisi mieleenkään vielä kuukausihinnan lisäksi laittaa ylimääräistä tippiä sinne.
 
vierailija
Juu, ymmärrän tämän ihan hyvin. Siksi olin yllättynyt, että Kärtsä ja Härtsä aloittivat koko of:n uudelleen, koska se tuo mukanaan juuri nämä asiakkaiden vaatimukset laadukkaan sisällön ja tiheän postaustahdin suhteen eikä sitä oikein voi tehdä huvikseen, jos siitä jotain velottaa. Ja kevään perusteella en uskonut, että sitä sisältöä enää koskaan tulee päivittäin vaan just harvemmin, maksimissaan kerran pari viikossa elleivät sitten innostu postailemaan tiheämmin syyskuussa, kun keikat on tauolla. Siinä on syynsä miksi osa tekee sitä kokopäivätyönään.
Niinpä.
 
vierailija
Musta tuntuu että K:n olettamus siitä miten kiinnostuneita ihmiset on tosta OF:ästä on vaan ylimitoitettua. Luuli ehkä että jos ihmiset oli valmiita maksamaan 40 euroa 24 päivän päivittäisestä kalenterista, niin ihmiset ois myös innokkaita maksamaan 40 euroa vain kourallisesta klippejä. Mutta kun oikeasti jo se 24 päivän kalenteri oli suurimmalle osalle vähän siinä rajalla, että piti putaroida ostaisko toisen kerran.
Mun mielestä 40€ joulukalenterista oli ihan ok hinta, ja voisin harkita ottavani sen uudestaan jos toteutuu samalla tavalla kuin viimeksi. Mutta ymmärrän, että ne jotka maksoi 40€ kuukausimaksun on vähän pettyneitä jos sillä ei tällä kertaa saakaan kuin muutamia kuvia/klippejä.
 
vierailija
Mua ylipäänsä mietityttää miten kiinnostunut Kärtä oikeasti on koko of:n tekemisestä. Ehkä nyt kokeilevat vielä jonkun aikaa, mutta jos tilaajilta alkaa tulla paljon vaatimuksia niin en jotenkin näe, että se jatkuu kovin pitkään.
Jos miettii Kärtsän asennetta kaikkeen muuhunkin uransa suhteen eli hän tekee kuten parhaaksi näkee ja haluaa ja osa tykkää ja osa ei, niin veikkaan ettei mikään kauheasti muutu vaikka ihmiset alkaisivat valittaa sisällöstä ja sen puutteesta 😅 Ehkä hän näkee of:n vaan hauskana sivuprojektina, jossa saa toteuttaa sitä puolta itsestään, joka on miettinyt of:n perustamista jo usean vuoden ajan.
 
vierailija
Jos miettii Kärtsän asennetta kaikkeen muuhunkin uransa suhteen eli hän tekee kuten parhaaksi näkee ja haluaa ja osa tykkää ja osa ei, niin veikkaan ettei mikään kauheasti muutu vaikka ihmiset alkaisivat valittaa sisällöstä ja sen puutteesta Ehkä hän näkee of:n vaan hauskana sivuprojektina, jossa saa toteuttaa sitä puolta itsestään, joka on miettinyt of:n perustamista jo usean vuoden ajan.
Eiköhän se haittaa. Tähän asti vaan häntä on kohdeltu silkkihansikkain koska melkein voitti viisut.
 

Yhteistyössä