Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kärtsä tykkäsi Cykan instapostauksesta
Nauroin tälle itsekin, kun huomasin sen :D Aika hauskoja meemejä.
 
vierailija
Hetkinen nyt. 😂
Luetko kirjojakin vain, jos niissä on onnellinen loppu? Tai katsotko elokuvia, vain jos niissä on onnellinen loppu? Harvemmin niitä kerrotaan missään etukäteen, kai ymmärrät, että se loppu on se homman juju ja kertomalla lopputuloksen etukäteen, sitähän vähän spoilaa koko tarinan ja juonen?
Mä olen eri, mutta muutama vuosi sitten mulla oli aivan todella pska kausi omassa elämässä. Löysin siihen aivan ihanan pakokeinon korealaisten hömppäromanttisten tv-sarjojen muodossa. Ne oli kivoja koska etenivät yleensä ennakoitavan kaavan mukaisesti ja loppuivat aina onnellisesti. Olen edelleen melkein traumatisoitunut yhdestä, tosi suositusta ja monen mulle suosittelemasta sarjasta, joka eteni melkein loppuun asti tämän saman kaavan mukaisesti, ja sitten lopussa naispuolinen päähenkilö kuolee todella surullisissa olosuhteissa. Kuulostaa varmaan erittäin typerältä, mutta en tuolloin kaivannut yhtään enempää surullista sisältöä elämääni. Vieläkin itkettää kun kuulen tuon sarjan tunnarin.
 
vierailija
Mä olen eri, mutta muutama vuosi sitten mulla oli aivan todella pska kausi omassa elämässä. Löysin siihen aivan ihanan pakokeinon korealaisten hömppäromanttisten tv-sarjojen muodossa. Ne oli kivoja koska etenivät yleensä ennakoitavan kaavan mukaisesti ja loppuivat aina onnellisesti. Olen edelleen melkein traumatisoitunut yhdestä, tosi suositusta ja monen mulle suosittelemasta sarjasta, joka eteni melkein loppuun asti tämän saman kaavan mukaisesti, ja sitten lopussa naispuolinen päähenkilö kuolee todella surullisissa olosuhteissa. Kuulostaa varmaan erittäin typerältä, mutta en tuolloin kaivannut yhtään enempää surullista sisältöä elämääni. Vieläkin itkettää kun kuulen tuon sarjan tunnarin.
Tää on oikeesti aika kiinnostavaa. Itsellä parasta aikaa huono elämänvaihe ja nimenomaan silloin tulee katsottua kaikkee synkkää ja surullista myös tv:sta ja luettua mieluiten jotain, missä muillakin on kurjaa.
 
vierailija
Tumpussa on yllättäen vähän nurinaa, kun of päivittyy melko harvakseltaan eikä selkeää postausaikataulua ole julkaistu vaikka hinta on edelleen sama kuin viime vuonna. Musta vähän kohtuutonta kitistä, kun itse ovat sen ostaneet ilman mitään takeita paljonko postauksia on tulossa.
 
vierailija
Mä olen eri, mutta muutama vuosi sitten mulla oli aivan todella pska kausi omassa elämässä. Löysin siihen aivan ihanan pakokeinon korealaisten hömppäromanttisten tv-sarjojen muodossa. Ne oli kivoja koska etenivät yleensä ennakoitavan kaavan mukaisesti ja loppuivat aina onnellisesti. Olen edelleen melkein traumatisoitunut yhdestä, tosi suositusta ja monen mulle suosittelemasta sarjasta, joka eteni melkein loppuun asti tämän saman kaavan mukaisesti, ja sitten lopussa naispuolinen päähenkilö kuolee todella surullisissa olosuhteissa. Kuulostaa varmaan erittäin typerältä, mutta en tuolloin kaivannut yhtään enempää surullista sisältöä elämääni. Vieläkin itkettää kun kuulen tuon sarjan tunnarin.
Mä olen samanlainen, kaipaan arjen kiireiden vastapainoksi jotain keveää ja iloista. Draamoillekin on paikkansa mutta niille pitää olla sopiva kiireetön hetki, eikä mitään stressiä just silloin.
 
vierailija
Tää on oikeesti aika kiinnostavaa. Itsellä parasta aikaa huono elämänvaihe ja nimenomaan silloin tulee katsottua kaikkee synkkää ja surullista myös tv:sta ja luettua mieluiten jotain, missä muillakin on kurjaa.
Mulla oli silloin sellaisia huolia mihin en pystynyt yhtään vaikuttamaan itse, eli se kaavamaisuus ja se että tiesi mitä odottaa oli tärkeä aspekti. Ja olin myös menettänyt samaan syssyyn kaksi todella rakasta läheistä, eli se kuolema oli mulle aivan liikaa siinä tarinassa. Sen jälkeen en ruvennut pitkään aikaan katsomaan mitään uutta sarjaa tarkistamatta ensin että loppu oli varmasti onnellinen.
 

Yhteistyössä