Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En pistäisi pahakseni jos K olisi tulevaisuudessa vaihtelua hiustyyleissä. Jos joku ei toimi niin äkkiäkös sen muuttaa. Olen nyt tykästynyt tuohon blondiin mutta varmaan jos/kun vaihtaa sen takaisin mustaan niin ihastelen taas sitäkin. Eri väritkin kävisi.
 
vierailija
Mustaa todellakin toivoisin takaisin, tosin olisi kiva, jos vaalea hyödynnettäisiin värjäämällä pinkiksi, siniseksi tms edes vähäksi aikaa.
Toi vaalean sävytys jollain karkkiväreillä olis munkin toive! Mutta sitä varten tukan pitäisi olla hopeanharmaa eikä itsevaalennettu keltainen, koska siinä karkkivärit ei näytä yhtään niin kivalta.
 
vierailija
Mustaa todellakin toivoisin takaisin, tosin olisi kiva, jos vaalea hyödynnettäisiin värjäämällä pinkiksi, siniseksi tms edes vähäksi aikaa. :)
Apua, ei kyllä pinkkiä tai sinistä tms. jos multa kysytään :D
Vaalea on tosi hyvä ja samoin musta oli myös tosi hyvä, ja sen lisäksi musta potta on tietysti ikoninen Kärtsä-look. Mä toivon, että pysyisi jommassa kummassa näistä vaihtoehdoista, mutta lupaan kyllä, että en tule silti tänne palstoille enkä muuallekaan itkemään, jos itse haluaa vaihtaa johonkin muuhun tyyliin tai väriin :)
 
vierailija
Apua, ei kyllä pinkkiä tai sinistä tms. jos multa kysytään
Vaalea on tosi hyvä ja samoin musta oli myös tosi hyvä, ja sen lisäksi musta potta on tietysti ikoninen Kärtsä-look. Mä toivon, että pysyisi jommassa kummassa näistä vaihtoehdoista, mutta lupaan kyllä, että en tule silti tänne palstoille enkä muuallekaan itkemään, jos itse haluaa vaihtaa johonkin muuhun tyyliin tai väriin
Musta mullet voisi toimia myös hyvin :D
 
vierailija
Miten ao3:ssa pystyy lisäämään tägejä, jotka ei ole niitä ns. perus? Kun yritän kirjoittaa niitä, niin mitään "omia" se ei hyväksy, mutta monilla näkyy tägeissä jotain pitkiä lauseitakin
 

Yhteistyössä