Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kompostissa keskusteltu paljon joksuista. On myös ollut B&S keskustelua. Itse asiassa nämä taitaa olla ainoat aiheet, joita siellä sivuttu. Joten termi komposti lienee harhaanjohtava tässä kertaa. Itse olen paennut kompostiin, kun vauvalla ollut ankea tunnelma.
Tämä on totta. Nykyisin komposti on lähinnä JO-ketju, puhuttu myös B&S tilanteesta. Ei ole mun mielestä mitään komposti-asioita siellä, vaikka alunperin ehkä oksennettiin jotain.
 
vierailija
Tämä on totta. Nykyisin komposti on lähinnä JO-ketju, puhuttu myös B&S tilanteesta. Ei ole mun mielestä mitään komposti-asioita siellä, vaikka alunperin ehkä oksennettiin jotain.
Itseäni surettaa, koska en halua puhua mistään yksityiselämäjutuista, mutta shippi- ja JO-keskustelun siirtyessä kompostiin missaan sitten osan suomenkielisestä keskustelusta. Mutta kukin totta kai päättää itse omista rajoistaan shipin suhteen ja mistä on kiinnostunut. Mun pitää siirtyä kohta varmaankin kokonaan Tumpun puolelle, jos suurin osa keskustelusta käydään pian kompostissa.
 
vierailija
Itse asiassa en ole, suurin osa kirjoituksistani on positiivisia. Ehkä halutaan jo ympätä muidenkin kirjoituksia minun kirjoittamiksi.
Yrittää niputtaa kaikki negatiiviset kommentit yhden kirjoittajan tekemiksi, vaikka pari lievästi negaa on henkilön X ja sitten se joku tyyppi tulee kirjoittamaan useita törkeämpiä kommentteja kun uskoo, että niitä just luullaan X:n tekemiksi. Usein vaikenee täysin jos tästä huomauttaa. Eli siis jos uskoo, ettei saa niitä jonkun muun piikkiin, ei juurikaan kirjoita niitä.
 
vierailija
The best thing that ever happened to me.
Te virtuaaliystävät olette "the best thing ever happened to me". ❤ Onhan tämä ihan uskomatonta, että meidän keskustelu on jatkunut puolitoista vuotta. Ja ainakin mulle tämä on tosi tärkeä "yhteisö". Puhumattakaan meidän päähenkilöistä, me rakastetaan niitä ja tämä rakkaus antaa niin paljon. Kiitos myös meidän ulkomaan vahvistuksille Lady Slo:lle ja Made in Italy:lle. Tuli vaan mieleen sanoa tämä, kun keskustelu hajoaa ties minne, ja tätä hyvää fiilistä yritetään lannistaa. Love you❤
 
  • Rakkaus
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Te virtuaaliystävät olette "the best thing ever happened to me". Onhan tämä ihan uskomatonta, että meidän keskustelu on jatkunut puolitoista vuotta. Ja ainakin mulle tämä on tosi tärkeä "yhteisö". Puhumattakaan meidän päähenkilöistä, me rakastetaan niitä ja tämä rakkaus antaa niin paljon. Kiitos myös meidän ulkomaan vahvistuksille Lady Slo:lle ja Made in Italy:lle. Tuli vaan mieleen sanoa tämä, kun keskustelu hajoaa ties minne, ja tätä hyvää fiilistä yritetään lannistaa. Love you
Uno reverse card ❤
 
vierailija
Te virtuaaliystävät olette "the best thing ever happened to me". Onhan tämä ihan uskomatonta, että meidän keskustelu on jatkunut puolitoista vuotta. Ja ainakin mulle tämä on tosi tärkeä "yhteisö". Puhumattakaan meidän päähenkilöistä, me rakastetaan niitä ja tämä rakkaus antaa niin paljon. Kiitos myös meidän ulkomaan vahvistuksille Lady Slo:lle ja Made in Italy:lle. Tuli vaan mieleen sanoa tämä, kun keskustelu hajoaa ties minne, ja tätä hyvää fiilistä yritetään lannistaa. Love you
Niin samat mietteet 🥹
En ole ikinä kokenut Vauvalla ennen tätä (pääosin siellä käyn, vaikkakin näissä kaikissa) tai muualla netissä vastaavaa.
 
vierailija
Itseäni surettaa, koska en halua puhua mistään yksityiselämäjutuista, mutta shippi- ja JO-keskustelun siirtyessä kompostiin missaan sitten osan suomenkielisestä keskustelusta. Mutta kukin totta kai päättää itse omista rajoistaan shipin suhteen ja mistä on kiinnostunut. Mun pitää siirtyä kohta varmaankin kokonaan Tumpun puolelle, jos suurin osa keskustelusta käydään pian kompostissa.
Ei kompostissa mitään K&B shippiä ole. Hyvin voit jatkaa shippaamista täällä tai vauvalla. Tumppu on toimiva ja mielenkiintoinen paikka, jos näissä ketjuissa oleva ankeutus ahdistaa.
 
vierailija
Kannatan ettei yksityiselämää jauheta täällä, mutta samalla mua joskus ärsyttää liiankin tiukka linja. Tekisi mieli sanoa jotain mutta ei voi. Kompostissa ärsyttää kun on oikeasti joskus todella ikävää puhetta ja haukkumista. Käyn satunnaisesti kompostissa. Kaipaisin jotain välimuotoa, mutta tällä hetkellä olen vain tässä ja vauvan K&B ketjussa.
 
vierailija
Te virtuaaliystävät olette "the best thing ever happened to me". Onhan tämä ihan uskomatonta, että meidän keskustelu on jatkunut puolitoista vuotta. Ja ainakin mulle tämä on tosi tärkeä "yhteisö". Puhumattakaan meidän päähenkilöistä, me rakastetaan niitä ja tämä rakkaus antaa niin paljon. Kiitos myös meidän ulkomaan vahvistuksille Lady Slo:lle ja Made in Italy:lle. Tuli vaan mieleen sanoa tämä, kun keskustelu hajoaa ties minne, ja tätä hyvää fiilistä yritetään lannistaa. Love you
Uno revence card🙏
 
vierailija
Te virtuaaliystävät olette "the best thing ever happened to me". Onhan tämä ihan uskomatonta, että meidän keskustelu on jatkunut puolitoista vuotta. Ja ainakin mulle tämä on tosi tärkeä "yhteisö". Puhumattakaan meidän päähenkilöistä, me rakastetaan niitä ja tämä rakkaus antaa niin paljon. Kiitos myös meidän ulkomaan vahvistuksille Lady Slo:lle ja Made in Italy:lle. Tuli vaan mieleen sanoa tämä, kun keskustelu hajoaa ties minne, ja tätä hyvää fiilistä yritetään lannistaa. Love you
❤❤❤
 
vierailija
Te virtuaaliystävät olette "the best thing ever happened to me". Onhan tämä ihan uskomatonta, että meidän keskustelu on jatkunut puolitoista vuotta. Ja ainakin mulle tämä on tosi tärkeä "yhteisö". Puhumattakaan meidän päähenkilöistä, me rakastetaan niitä ja tämä rakkaus antaa niin paljon. Kiitos myös meidän ulkomaan vahvistuksille Lady Slo:lle ja Made in Italy:lle. Tuli vaan mieleen sanoa tämä, kun keskustelu hajoaa ties minne, ja tätä hyvää fiilistä yritetään lannistaa. Love you
Uno reverse card <3 Mä en ole mihinkään siirtymässä Vauvalta, ja jos nykyinen ei aukea niin sitten sama paatti uusilla maaleilla uudelleen vesille. Pysyn täällä ja Vauvalla, ja pidetään hyvää fiilistä yllä kukin omalta osaltamme.
 

Yhteistyössä