Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä ainakin jatkan emossa harmaan tappiin asti.. Ei ne trollit siellä jaksaisi kokoajan jankuttaa, jos ne ei joka ikinen kerta saisi porukkaa ärsytettyä mukaan. Siellä on pääosin hyvää porukkaa ja ihana ilmapiiri ollut monestikin.
 
vierailija
Sä jankutit 2 tai 3 päivää putkeen Kärtsän blondista tukasta ja kaikesta muustakin häneen liittyvästä todella alatyylisesti. Ja huorittelit menemään myös. Joku tunnisti sut silloin samaksi vaatekriitikoksi, joka on kommentoinut samalla tyylillä Kärtsän vaatteita jo pitkän aikaa ja myönsit että sama kriitikko olit.
Se Kärtsän h*rittelija on voinut kyllä erittäinkin hyvin olla joku muu, Vauvalla on tällainen ilkeästi kirjoitteleva vakkari, joka ei selkeästikään ole vaatekriitikko, enkä myöskään minä. Myös mun on väitetty kirjoittaneen kun oikeasti tämä joku kolmas on siellä haukkunut Kärtsää.
Aito
 
vierailija
Sä jankutit 2 tai 3 päivää putkeen Kärtsän blondista tukasta ja kaikesta muustakin häneen liittyvästä todella alatyylisesti. Ja huorittelit menemään myös. Joku tunnisti sut silloin samaksi vaatekriitikoksi, joka on kommentoinut samalla tyylillä Kärtsän vaatteita jo pitkän aikaa ja myönsit että sama kriitikko olit.
Edelleen en ole huoritellut ketään, ja en muista olenko ennen arvostellut jotakin K:n vaatetta, en ainakaan muista, mutta on se mahdollista. Minun osalta asia rupeaisi olemaan nyt loppuunkäsitelty.
 
vierailija
Olen viime aikoina viihtynyt kompostissa, koska siellä puhutaan lähinnä joksuista ja pidetään hauskaa + tietysti välillä ne pahanilmanlinnut. Missä olisi hyvä meidän olla?
Mä käyn näissä kaikissa ketjuissa ja valitettavasti huomaan aina sen saman asian; trollit riehuu ja vastailee itselleen, mutta valitettavasti jotkut normi kommentoijat lähtee tähän mukaan ja kierre on valmis. Aina kun palstailen, niin sama juttu. Miten tämä on tällaiseksi päässyt menemään. Onneksi on hyviä hetkiä ja ohittelun taito on hyväksi.
 
vierailija
Minä haluaisin shipata pelkästään Kärtsää/Bojania jossakin ilman sivushippejä ja näitä palstaa omilla egoillaan täyttäviä kinastelijoita. Komposti on siitä syystä minulle no-no. Mutta rauhaa shippaukselle kaipaisin.
Komposti ei ole oikea paikka käsittääkseni K&B shippaajalle. Pari kertaa kans käynyt kääntymässä, mua ei kiinnosta Bojanin shippaus muille kuin Klle. Lisäksi mua ärsyttää kompostilaisten tapa tulla vauvalle ilkkumaan, en halua olla osa sitä porukkaa.
 
vierailija
Mulle kävis kaikki. Fiilistely, kuumistelu, söpöily, shippaus, realismi. Mutta ilman ankeuttamista, jankkausta ja fiiliksen laskemista ym. Huokaus. Ei varmaan sellaista paikkaa ole.
Olen käynyt myös kompostissa ja silloin siellä keskusteltu joksuista. Saatiin jopa keikkaraportti (toinen bändi). Olisi niin kiva, että saataisiin tämä antoisa keskustelu jonnekin yhteisesti. Nyt se on ollut kompostissa.

Ihmettelen myös, että vauvalla pyydetty, ettei komposti tuo asioita sinne. Luulen todellakin että se "komposti" mitä tuotu Vauvalle ei ole oikea komposti vaan trollia vaan.
 
vierailija
Kompostissa keskusteltu paljon joksuista. On myös ollut B&S keskustelua. Itse asiassa nämä taitaa olla ainoat aiheet, joita siellä sivuttu. Joten termi komposti lienee harhaanjohtava tässä kertaa. Itse olen paennut kompostiin, kun vauvalla ollut ankea tunnelma.
 
vierailija
Ole jo hiljaa, ei ole jäänyt kyllä kellekään muulle edes mieleen.
On todellakin jäänyt mieleen pitkälle viime vuodesta, kun sama ihminen näiden palstojen kaikkein tunnistettavimmalla kirjoitustyylillä (jota heikolla menestyksellä yrittää nykyään piilotella) suoltaa toksista negaa päivästä toiseen, jatkuvasti hänen on pitänyt vielä mainita, kuinka ei pidä asioista, jotka eivät edes mitenkään liity itse keskusteluun.

-eri
 
vierailija
Kompostissa keskusteltu paljon joksuista. On myös ollut B&S keskustelua. Itse asiassa nämä taitaa olla ainoat aiheet, joita siellä sivuttu. Joten termi komposti lienee harhaanjohtava tässä kertaa. Itse olen paennut kompostiin, kun vauvalla ollut ankea tunnelma.
Kyllä siellä on kaikesta muustakin keskusteltu, turha vähätellä. Kärtsän yksityiselämästä, Miken yksityiselämästä, suunnilleen kaikkien Pöyhösten yksityiselämästä... Eli asioista, jotka eivät todellakaan sovellu Vauvan keskusteluun.
 
vierailija
Kompostissa keskusteltu paljon joksuista. On myös ollut B&S keskustelua. Itse asiassa nämä taitaa olla ainoat aiheet, joita siellä sivuttu. Joten termi komposti lienee harhaanjohtava tässä kertaa. Itse olen paennut kompostiin, kun vauvalla ollut ankea tunnelma.
Miksi ette ole paenneet tänne puutarhan puolelle, jos kuitenkin haluatte shipata k/b? 🤔
 
vierailija
On todellakin jäänyt mieleen pitkälle viime vuodesta, kun sama ihminen näiden palstojen kaikkein tunnistettavimmalla kirjoitustyylillä (jota heikolla menestyksellä yrittää nykyään piilotella) suoltaa toksista negaa päivästä toiseen, jatkuvasti hänen on pitänyt vielä mainita, kuinka ei pidä asioista, jotka eivät edes mitenkään liity itse keskusteluun.

-eri
Itse asiassa en ole, suurin osa kirjoituksistani on positiivisia. Ehkä halutaan jo ympätä muidenkin kirjoituksia minun kirjoittamiksi.
 

Yhteistyössä