Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen hetero, eikä lähipiiriin kuulu seksuaalivähemmistöjen edustajia. Joka vuosi käyn silti pridessa ja mikään ongelma ei todellakaan ole sateenkaarilippua heiluttaa. Se kertoo yhdenvertaisuudesta ja hyväksynnästä, tuen antamisesta.
Juuri näin. Itsekin käy prideilla ystävien ja puolison kanssa joka vuosi, koska haluan osoittaa tukeni ystävilleni ja sille, että kaikki ovat saman arvoisia.
 
vierailija
Arvoisa vaatekriitikkorynkky, voitko lakata puhumasta itsestäsi? Vauvalla vedät myös tosi usein huomion puoleesi kertomalla kuka olet ja samaan syssyyn ettei saa tunnustella. Nää on anonyymipalstoja juuri siksi, ettei kenenkään tehtävä ole ketään tunnistaa ja kaikki saa olla rauhassa. Se tunnistus alkaa siinä vaiheessa, jos huomaa jatkuvasti, että joku kirjoittaa tosi ikäviä asioita ja vielä monta kuukautta jälkeenpäin korostaa olleensa se tyyppi. Sellainen alkaa hiertämään. Ei ketään täällä muuten kiinnosta, kuka kukin on.
 
vierailija
Arvoisa vaatekriitikkorynkky, voitko lakata puhumasta itsestäsi? Vauvalla vedät myös tosi usein huomion puoleesi kertomalla kuka olet ja samaan syssyyn ettei saa tunnustella. Nää on anonyymipalstoja juuri siksi, ettei kenenkään tehtävä ole ketään tunnistaa ja kaikki saa olla rauhassa. Se tunnistus alkaa siinä vaiheessa, jos huomaa jatkuvasti, että joku kirjoittaa tosi ikäviä asioita ja vielä monta kuukautta jälkeenpäin korostaa olleensa se tyyppi. Sellainen alkaa hiertämään. Ei ketään täällä muuten kiinnosta, kuka kukin on.
No onko se oikein, että kirjoitellaan, että jokin on sen ja sen teksti? Sen kirjoittaja aiheen esille nostaa, ei oikaisija.
eri
 
vierailija
Arvoisa vaatekriitikkorynkky, voitko lakata puhumasta itsestäsi? Vauvalla vedät myös tosi usein huomion puoleesi kertomalla kuka olet ja samaan syssyyn ettei saa tunnustella. Nää on anonyymipalstoja juuri siksi, ettei kenenkään tehtävä ole ketään tunnistaa ja kaikki saa olla rauhassa. Se tunnistus alkaa siinä vaiheessa, jos huomaa jatkuvasti, että joku kirjoittaa tosi ikäviä asioita ja vielä monta kuukautta jälkeenpäin korostaa olleensa se tyyppi. Sellainen alkaa hiertämään. Ei ketään täällä muuten kiinnosta, kuka kukin on.
Tämänkin viestin koen maalittamiseksi, en kyllä mielestäni omista asioistani ole puhunut.
 
vierailija
Olen viime aikoina viihtynyt kompostissa, koska siellä puhutaan lähinnä joksuista ja pidetään hauskaa + tietysti välillä ne pahanilmanlinnut. Missä olisi hyvä meidän olla?
Minä haluaisin shipata pelkästään Kärtsää/Bojania jossakin ilman sivushippejä ja näitä palstaa omilla egoillaan täyttäviä kinastelijoita. Komposti on siitä syystä minulle no-no. Mutta rauhaa shippaukselle kaipaisin.
 
vierailija
Olisi ehkä kannattanut miettiä mitä paskaa kirjoittaa niin sua ei muistettaisi vain negatiivisessa valossa.
Kyllä saa sanoa, jos ei pitänyt K:n valkoisesta paidasta tai Bojanin fanin lahjoittamasta paidasta, mutta niin se taisi tosiaan olla, että nämä K:n tosi superfanit siitä niin verisesti loukkaantui. Vaikkakin joku Annaliisakin sanoo samaa niin yksi ihminen nostettiin tästä jostain syystä tikun nokkaan?
 
vierailija
Kyllä saa sanoa, jos ei pitänyt K:n valkoisesta paidasta tai Bojanin fanin lahjoittamasta paidasta, mutta niin se taisi tosiaan olla, että nämä K:n tosi superfanit siitä niin verisesti loukkaantui. Vaikkakin joku Annaliisakin sanoo samaa niin yksi ihminen nostettiin tästä jostain syystä tikun nokkaan?
Sä jankutit 2 tai 3 päivää putkeen Kärtsän blondista tukasta ja kaikesta muustakin häneen liittyvästä todella alatyylisesti. Ja huorittelit menemään myös. Joku tunnisti sut silloin samaksi vaatekriitikoksi, joka on kommentoinut samalla tyylillä Kärtsän vaatteita jo pitkän aikaa ja myönsit että sama kriitikko olit.
 
vierailija
Kyllä saa sanoa, jos ei pitänyt K:n valkoisesta paidasta tai Bojanin fanin lahjoittamasta paidasta, mutta niin se taisi tosiaan olla, että nämä K:n tosi superfanit siitä niin verisesti loukkaantui. Vaikkakin joku Annaliisakin sanoo samaa niin yksi ihminen nostettiin tästä jostain syystä tikun nokkaan?
Niinpä. Joku häiriintynyt vihaaja myrkyttää nyt ketjua syytöksillään.
 
vierailija
Minä haluaisin shipata pelkästään Kärtsää/Bojania jossakin ilman sivushippejä ja näitä palstaa omilla egoillaan täyttäviä kinastelijoita. Komposti on siitä syystä minulle no-no. Mutta rauhaa shippaukselle kaipaisin.
Mulle kävis kaikki. Fiilistely, kuumistelu, söpöily, shippaus, realismi. ❤ Mutta ilman ankeuttamista, jankkausta ja fiiliksen laskemista ym. Huokaus. Ei varmaan sellaista paikkaa ole.
 

Yhteistyössä