Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinnikkyysmitalin toinen sija menee sille, joka ei sadannen selityksenkään jälkeen tajua.
Ja ensimmäinen jaettu sija menee kaikille niille, jotka jaksavat siitä huolimatta yrittää selittää.

Kyllä te sitten jaksatte!
 
vierailija
Mua loukkaa ihmiset, jotka esiintyvät niin, että takamusta tai tissejä esitellään korostuneen näkyvästi, jos ns. on, mitä esitellä, ja ollaan laittautuneita ja keinotekoisen näköisiä, kuten nämä ihmiset lähes poikkeuksetta ovat.
Älkää viitatko sellaisten tilien tekemisiin, jos ette halua aiheuttaa loukkaantumista ketjuissa.
 
vierailija
Sinnikkyysmitalin toinen sija menee sille, joka ei sadannen selityksenkään jälkeen tajua.
Ja ensimmäinen jaettu sija menee kaikille niille, jotka jaksavat siitä huolimatta yrittää selittää.

Kyllä te sitten jaksatte!
Mitä mä noita luin, niin hän kysyy aina uutta asiaa. Tai samaa vain, jos sitä ei ole selitetty tai se on selitetty epäselvästi.
 
vierailija
Täällä tuetaan kaikkia seksuaalisuuksia ja sukupuolia, ja ihan kaikkien oikeuksia tehdä vartaloillaan mitä tykkäävät ja oikeutta näyttää miltä näyttävät! Tuetaan kuumistelua ja lumpustelua! Kökkiksen ja kaikkien fanitaidetta! Prnoa ja söpöilyä fanificeissä! Kaulapusuja ja pakarahiplausta! Toppeja ja bottomeja ja versatileja! Yhteisöllisyyttä ja deluilua! Mayhemeitä ja pellemeikkejä! Sinkkuja ja varattuja! Bojanisteja ja Anna-Liisoja! ❤🏳️‍🌈🏴‍☠️
 
vierailija
Mua loukkaa ihmiset, jotka esiintyvät niin, että takamusta tai tissejä esitellään korostuneen näkyvästi, jos ns. on, mitä esitellä, ja ollaan laittautuneita ja keinotekoisen näköisiä, kuten nämä ihmiset lähes poikkeuksetta ovat.
Älkää viitatko sellaisten tilien tekemisiin, jos ette halua aiheuttaa loukkaantumista ketjuissa.
Voi herranen aika. Sua loukkaa, että jotkut elää omaa elämäänsä?
Sitä paitsi, tiedät ihan hyvin kyseisen henkilön ja ne kuvat, joita hän itsestään sinne laittaa. Vai iskeekö sulla muistinmenetys joka toinen päivä ja taas joudut loukkaantumaan, kun menet tiliä katsomaan.
PYSY!POISSA! Äläkä tule inisemään, kun ilmiselvää katellisuuuttasi tunnet taas loukkaanutmista.

(joo, tiedän kyllä, että tämä kaikki on turhaa ja sulle ei pitäisi enää koskaan vastata. Pari päivää olenkin onnistunut, mutta nyt retkahdin)
 
vierailija
Mutta missä on K? Jotenkin sitä ajattelisi, ettei K nytkään Sloveniaan salaa menisi, kun Bojan laittoi julkisesti sen "I can't wait to see you":n, vaikka ikinähän heistä ei tietenkään voi varma olla. En itse kuitenkaan usko, että menisi ( = vierailisi siellä) täysin salaa.
 
vierailija
Voi herranen aika. Sua loukkaa, että jotkut elää omaa elämäänsä?
Sitä paitsi, tiedät ihan hyvin kyseisen henkilön ja ne kuvat, joita hän itsestään sinne laittaa. Vai iskeekö sulla muistinmenetys joka toinen päivä ja taas joudut loukkaantumaan, kun menet tiliä katsomaan.
PYSY!POISSA! Äläkä tule inisemään, kun ilmiselvää katellisuuuttasi tunnet taas loukkaanutmista.

(joo, tiedän kyllä, että tämä kaikki on turhaa ja sulle ei pitäisi enää koskaan vastata. Pari päivää olenkin onnistunut, mutta nyt retkahdin)
Tietenkin se voi loukata. Ei nyt sentään mitä tahansa ole ok tehdä. Osa tekee silti. Kuten hän.
 
vierailija
Mua loukkaa ihmiset, jotka esiintyvät niin, että takamusta tai tissejä esitellään korostuneen näkyvästi, jos ns. on, mitä esitellä, ja ollaan laittautuneita ja keinotekoisen näköisiä, kuten nämä ihmiset lähes poikkeuksetta ovat.
Älkää viitatko sellaisten tilien tekemisiin, jos ette halua aiheuttaa loukkaantumista ketjuissa.
Miks tämmönen loukkaa sua? Eihän tää koske mitenkään sua?
 
vierailija
Täällä tuetaan kaikkia seksuaalisuuksia ja sukupuolia, ja ihan kaikkien oikeuksia tehdä vartaloillaan mitä tykkäävät ja oikeutta näyttää miltä näyttävät! Tuetaan kuumistelua ja lumpustelua! Kökkiksen ja kaikkien fanitaidetta! Prnoa ja söpöilyä fanificeissä! Kaulapusuja ja pakarahiplausta! Toppeja ja bottomeja ja versatileja! Yhteisöllisyyttä ja deluilua! Mayhemeitä ja pellemeikkejä! Sinkkuja ja varattuja! Bojanisteja ja Anna-Liisoja!
Unohtamatta Duolingoa, jolla saa opiskella ranskaa ja mitä tahansa haluamiaan kieliä. Paitsi sloveenia, kun sitä ei ole saatavilla. :)
 
vierailija
Mutta missä on K? Jotenkin sitä ajattelisi, ettei K nytkään Sloveniaan salaa menisi, kun Bojan laittoi julkisesti sen "I can't wait to see you":n, vaikka ikinähän heistä ei tietenkään voi varma olla. En itse kuitenkaan usko, että menisi ( = vierailisi siellä) täysin salaa.
Viettää kesälomaa poissa somesta sometettuaan koko ekan lomaviikon. Ihan hyvä, että ottaa omaa aikaa ja viettää sitä ihan vaan Jerenä.
 
vierailija
Mutta missä on K? Jotenkin sitä ajattelisi, ettei K nytkään Sloveniaan salaa menisi, kun Bojan laittoi julkisesti sen "I can't wait to see you":n, vaikka ikinähän heistä ei tietenkään voi varma olla. En itse kuitenkaan usko, että menisi ( = vierailisi siellä) täysin salaa.
Varmaan tulivat Miken kanssa yhtä matkaa takas Suomeen. Slovenian reissu sitten "kylmempinä kuukausina".
 

Yhteistyössä