Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua hämää toi Boitsun paidan numero... siis se 24. Että oliko saanut valita sen itse ja oliko sillä jotain viittausta shippiin. Tai tähän vuoteen? Ollaanko me nähty B:n päällä jo aiemminkin numeropaita, jossa oli 24?
Ja mikä oli se 427 vai miten ne numerot menikään? Onkohan siinä jotain merkityksiä Bojanille.
 
vierailija
Mua hämää toi Boitsun paidan numero... siis se 24. Että oliko saanut valita sen itse ja oliko sillä jotain viittausta shippiin. Tai tähän vuoteen? Ollaanko me nähty B:n päällä jo aiemminkin numeropaita, jossa oli 24?
Ja mikä oli se 427 vai miten ne numerot menikään? Onkohan siinä jotain merkityksiä Bojanille.
Paita oli tehty juuri tätä tilaisuutta varten, mut en tiedä avaako B jossain tarkemmin mitä noi numerot meinaa.

 
vierailija
Mun mielestä kuulosti kyllä siltä että soittimetkin tuli livenä. Heti alussa kitara kuulosti erilaiselta kuin studioversiossa. Ja basso erottu eri tavalla myös. Taustalaulu vaan tuli nauhalta.
Okei, mä olen eri mieltä. Pitäisi nähdä paremmin jotain kuvaakin mutta eivät kyllä näytä soittavan oikeaan aikaan ja lavakoreografiakin on sen verran överi, ettei ainakaan näytä soittavan livenä. B:n ääni on aivan irrallinen muusta musiikista. Ja mitä järkeä olisi laittaa taustalaulu taustanauhalta, jos kaikki muu olisi livenä?

No, eipä sillä väliä. Tiedän, että pystyisivät vetämään tuon livenä, niin vähän harmittaa, jos eivät voineet.
 
vierailija
Okei, mä olen eri mieltä. Pitäisi nähdä paremmin jotain kuvaakin mutta eivät kyllä näytä soittavan oikeaan aikaan ja lavakoreografiakin on sen verran överi, ettei ainakaan näytä soittavan livenä. B:n ääni on aivan irrallinen muusta musiikista. Ja mitä järkeä olisi laittaa taustalaulu taustanauhalta, jos kaikki muu olisi livenä?

No, eipä sillä väliä. Tiedän, että pystyisivät vetämään tuon livenä, niin vähän harmittaa, jos eivät voineet.
Mun ennakko-oletus oli myös, että kaikki paitsi laulu tulis nauhalta, ja yllätyin kun alun kitara kuulostikin erilaiselta kuin viisuversiossa. Taustalaulun järjestäminen liveksi olis edellyttäny mikkiständejä, ja ehkä semmoset olis ollu vaikee saada tohon lavakokonaisuuteen.
 
vierailija
Mun ennakko-oletus oli myös, että kaikki paitsi laulu tulis nauhalta, ja yllätyin kun alun kitara kuulostikin erilaiselta kuin viisuversiossa. Taustalaulun järjestäminen liveksi olis edellyttäny mikkiständejä, ja ehkä semmoset olis ollu vaikee saada tohon lavakokonaisuuteen.
Perunkin puheitani! Kitarasoolon aikana näyttää siltä että kukaan ei soita sitä mitä pitäis. Mutta basso näyttää aidolta, ainakin alussa. Mutta en kyllä oo enää ihan varma mistään. 😄
 
vierailija
Perunkin puheitani! Kitarasoolon aikana näyttää siltä että kukaan ei soita sitä mitä pitäis. Mutta basso näyttää aidolta, ainakin alussa. Mutta en kyllä oo enää ihan varma mistään.
Just tuota katsoin, että vaikka laittavat soinnut kitarassa, niin eivät kuitenkaan sitten soita niitä tai sitten soittavat mutta ei ole mitään sointuja. Eli koreografia menee ohi soittamisen. Mutta sävelkorvattomana en voi asiasta olla varma muuten kuin että B:n laulu tuli kovempaa ja raaempana kuin musiikki. Niin, ja Juren rumpujen soitto näytti tosi paljon euroviisuilta, mutta kyllähän se aina soittaa täysillä, niin tästäkään ei voi olla varma.
 
vierailija
Saisinkohan tähän valaisua LadySlolta..? 🥹

Mietin että mikähän tapahtuma Idrijassa on taas menossa, joku zlikrofi-ruokaan ilmeisesti liittyvä? Fomoilen tuotakin tapahtumaa täällä taas, toi näyttäis niin kivalta! Kuvittelin jostain syystä silloin kesän alussa, että se pitsifestari ois tuon näköisellä alueella ja tuon näköistä menoa muutenkin. Vähän yllätyin, kun sieltä tulikin pelkkiä kaupunkikuvia.

Haluaa Sloveniaan kokemaan myös jotain tuon tapaista! 😭😭🥹💜

Stooreissa kuvia sieltä

https://www.instagram.com/visitidrija
 
vierailija
Näköjään. Ei voi kuin ihmetellä, miten joku voi haluta elää elämäänsä jatkuvasti niin, että päämääränä on vain saada muille paha mieli. Enpä haluaisi olla hän, koska hänen elämänsä täytyy olla todella surullista ja ikävää.
 
vierailija
En kans voi ymmärtää, miksei voi vaan ohitella. Mä ainakin nään kerta vilkaisulla, millaisesta kommentista on kysymys, enkä trollien kohdalla edes jää varsinaisesti lukemaan. Eikä tulis mieleenkään reagoida mitenkään. Täytyy olla todella häiriintynyt ihminen, joka jaksaa ikuisesti tuupata kommenttejaan ketjuun, jos niihin ei reagoida millään lailla. Kommentointi, alapeukutus ja poistelu ei todellakaan kannata.
Mutta MRS=3 💚💙
 
vierailija
En kans voi ymmärtää, miksei voi vaan ohitella. Mä ainakin nään kerta vilkaisulla, millaisesta kommentista on kysymys, enkä trollien kohdalla edes jää varsinaisesti lukemaan. Eikä tulis mieleenkään reagoida mitenkään. Täytyy olla todella häiriintynyt ihminen, joka jaksaa ikuisesti tuupata kommenttejaan ketjuun, jos niihin ei reagoida millään lailla. Kommentointi, alapeukutus ja poistelu ei todellakaan kannata.
Mutta MRS=3
Tismalleen samaa mieltä. Provosoijat elää provosoitumisesta ja kuolee huomion puutteesta.
- se aiemmin trollien elämänsisältöä ihmetellyt
 

Yhteistyössä