Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika outoa, ettei Kärtsältä ole tullut yhdessä kuvaa Härtsän kanssa jos on Härtsän synttäreillä.
Ei se varmaan ole, toipumassa varmaan viime yön keikasta Miken kanssa jossain hotellissa. Ja eikö Härtsällä ollut jo ne perheen keskeiset synttärit jossa K:kin oli, olivat syömässä jossain ravintolassa, vai oliko se jonkun muun synttärit?
 
vierailija
Ihana kun Madame Cykalta tulee matskua takahuoneesta. Mistä se niitä oikein löytää? Mutta kun en nähnyt itse esitystä, niin tuolta löytyy kivasti kaikkea kivaa katsottavaa.
Madam_cyka harvoin laittaa lähteitä, mikä on vähän ikävää. Sen sijaan jokeroutestonia laittaa yleensä lähteet ja sillä on paljon enemmän matskua tuoltakin nyt. Mun mielestä se on paras fanitili tällä hetkellä instassa, joten kannattaa laittaa seurantaan, jos et vielä seuraa.
 
vierailija
Madam_cyka harvoin laittaa lähteitä, mikä on vähän ikävää. Sen sijaan jokeroutestonia laittaa yleensä lähteet ja sillä on paljon enemmän matskua tuoltakin nyt. Mun mielestä se on paras fanitili tällä hetkellä instassa, joten kannattaa laittaa seurantaan, jos et vielä seuraa.
Korjaan omaa viestiä, ei ole paljon enemmän, mulle ei ollut äsken päivittynyt madam_cykan kaikki stoorit jostain syystä, mutta anygays, on ollut monesti enemmän matskua ja todella ahkerasti päivittää toi virolainen.
 

Yhteistyössä