Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ESC-lohtuhalaus tulee varmaan aina olemaan ykkönen. Se on niin tunteita herättävä <3 Mut Ruissin halaus tuli kyllä nyt hyväksi kakkoseksi. Ihana hali tärkeälle ihmiselle <3
Mulla on se halaus puhelimen näytön mustavalkoisena taustakuvana.

Ykköshalaus on kuitenkin se, jota kukaan ei ole nähnyt eikä dokumentoinut, mutta josta Bojan on haastattelussa kertonut. Se hetki kisan jälkeen, joka lähensi heitä Jeren kanssa enemmän kuin mikään muu.

Minun mielessäni siihen liittyi halaus / halauksia, ja ehkä jotain vielä enemmänkin. Mutta sitä tuskin saamme koskaan tietää.
 
vierailija
On muuten jännä, miten täällä puhutaan niin raivokkaasti shippaamisen puolesta ja nostetaan esiin miten kivaa, harmitonta ja normaalia se on. Kuitenkaan useimmat häpeävät asiaa ja kirjoittavat tännekin, etteivät ikinä kehtaisi kertoa asiasta perheilleen, ystävilleen, työkavereilleen jne. Kysymys kuuluukin: miksette? Kun se on kerran niin ihanaa, normaalia ja luonnollista? Miettikääpä sitä hetken.
 
vierailija
Halivastausten määrästä päätellen täällä on ihan muutama asiasta keskusteleva paikalla ja sitten on se yksi ja sen sivupersoonat. Mutta joo, turhaa jankkausta tämäkin, lähden katsomaan näkyiskö unia parhaista Bojere-haleista. Ihana kysymys oli muuten, kiitos siitä. 😍
 
vierailija
Kiitos kivasta kysymyksestä 🥰 Muutamia halauksia:

Minulle ykkönen taitaa olla tuo lohdun hetki, josta on mustavalkoinen kuva. Tunteet vaikuttavat niin raaoilta ja avoimilta siinä. Myös Ruisrock-halaus ajankohtaisuuden vuoksi ja koska tuntui samaan aikaan sekä spontaanilta että määrätietoiselta.
 
vierailija
On muuten jännä, miten täällä puhutaan niin raivokkaasti shippaamisen puolesta ja nostetaan esiin miten kivaa, harmitonta ja normaalia se on. Kuitenkaan useimmat häpeävät asiaa ja kirjoittavat tännekin, etteivät ikinä kehtaisi kertoa asiasta perheilleen, ystävilleen, työkavereilleen jne. Kysymys kuuluukin: miksette? Kun se on kerran niin ihanaa, normaalia ja luonnollista? Miettikääpä sitä hetken.
Tuohon ei kyllä kukaan tartu pitkällä kepilläkään. Koska silloin pitäisi juuri katsoa siihen kuuluisaan peiliin, mitä muutama täällä tänään on ehdottanut, eikä se tietenkään käy.
 
vierailija
Joku nosti esiin häpeän. En koe häpeäväni itse shippaamista tekemisenä, ja olenkin keskustellut shipistä livenä toisten shippaajien kanssa. En kuitenkaan kertoisi asiasta perheelleni tai työkavereilleni, koska haluan pitää tiettyjä asioita elämästäni yksityisenä. Shippaamiseen liittyy itselläni oman seksuaalisuuden aspekteja, enkä sellaisia asioita jaa muutenkaan vaikka työyhteisössä tai lapsille. Joku muu ehkä voikin jakaa, mutta itse en. Minusta on myös kiva ajatus, että minulla on "maailma" joka kuuluu vain itselleni.
 
vierailija
Joku nosti esiin häpeän. En koe häpeäväni itse shippaamista tekemisenä, ja olenkin keskustellut shipistä livenä toisten shippaajien kanssa. En kuitenkaan kertoisi asiasta perheelleni tai työkavereilleni, koska haluan pitää tiettyjä asioita elämästäni yksityisenä. Shippaamiseen liittyy itselläni oman seksuaalisuuden aspekteja, enkä sellaisia asioita jaa muutenkaan vaikka työyhteisössä tai lapsille. Joku muu ehkä voikin jakaa, mutta itse en. Minusta on myös kiva ajatus, että minulla on "maailma" joka kuuluu vain itselleni.
Mulle shippi on salainen puutarha, vähän sama kuin teininä tyynyjen väliin piilotettu Harlekiini tai salaa vanhemmilta katsottu aikuisten vhs-nauha. Tää tuhmuus tai kiellettävyys on tässä osa tätä juttua, osittain siksi tää on mulle kivaa. En mä halua jakaa kasvokkain kellekään muulle kuin mun kumppanille että mikä mut saa syttymään. Yhteisöllisyydenkokemus muiden shippaajien kanssa palstalla tekee sen, että täällä asiaa voikin jakaa. Mutta miksi mä edes muuten kertoisin siitä kovaan ääneen turuilla ja toreilla, koska se saa samalla sen tuhmuussärmänkin pois?
 
vierailija
Joku nosti esiin häpeän. En koe häpeäväni itse shippaamista tekemisenä, ja olenkin keskustellut shipistä livenä toisten shippaajien kanssa. En kuitenkaan kertoisi asiasta perheelleni tai työkavereilleni, koska haluan pitää tiettyjä asioita elämästäni yksityisenä. Shippaamiseen liittyy itselläni oman seksuaalisuuden aspekteja, enkä sellaisia asioita jaa muutenkaan vaikka työyhteisössä tai lapsille. Joku muu ehkä voikin jakaa, mutta itse en. Minusta on myös kiva ajatus, että minulla on "maailma" joka kuuluu vain itselleni.
Ajattelen asiasta ihan samoin. Tämä shippi kuuluu tosiaan vain mulle. Keskustelen siitä toki mielelläni täällä palstoilla, mutta miksi siitä edes puhuisin ihmisille, joita se ei todennäköisesti kiinnostaisi ollenkaan? Voisin sanoa "häpeäväni" tätä, mutta ehkä se lähinnä on jonkinlaista ulkoatulevaa painetta käyttäytyä tietyllä tavalla tietyssä asemassa tietyn ikäisenä. Ja se ei liity pelkästään shippaamiseen vaan myös moneen muuhun asiaan. Tämä shippi on antanut niin paljon, että olen kiitollinen B&K:lle, että saivat tällaisen tunnevyöryn itsessäni aikaan. Se oli tervetullutta ja avasi monta ovea sisälläni ja matka vain jatkuu.
Ja tottakai MRS=3
 
vierailija
Minä keskustelen mielelläni shippaamisesta muiden shippaajien kanssa ja olen myös avannut asiaa muutamalle läheiselle, joiden tiesin olevan avarakatseisia ja ymmärtävän asian. Sen sijaan monelle muulle en asiasta puhu, koska onhan se jo näillä palstoillakin käynyt ilmi, että on paljon ihmisiä, jotka eivät ymmärrä fandomkulttuuria ja shippaamista.
 
vierailija
Allekirjoitan tuon, että shippaus on tuhmaa ja kivaa! Siksi mäkin täällä olen.😃 Mutta. Shippaus on silti vielä paljon enemmän, sillä toisin kuin vaikka p'rnossa (joka on mielestäni ankeaa), shippaukseen sisältyy myös tunteita ja tarinoita. Ja vielä se, että itse päätän, mihin asti tarinaa kuljetan, on parasta.
 
vierailija
On muuten jännä, miten täällä puhutaan niin raivokkaasti shippaamisen puolesta ja nostetaan esiin miten kivaa, harmitonta ja normaalia se on. Kuitenkaan useimmat häpeävät asiaa ja kirjoittavat tännekin, etteivät ikinä kehtaisi kertoa asiasta perheilleen, ystävilleen, työkavereilleen jne. Kysymys kuuluukin: miksette? Kun se on kerran niin ihanaa, normaalia ja luonnollista? Miettikääpä sitä hetken.
Oletko sinä kertonut perheellesi ja työkavereillesi, että luet shippausketjua kaksplussalla ja tykkäät keskustella shippaajien kanssa?
 

Yhteistyössä