Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ymmärtäkää nyt se, ettei kukaan shippari täällä halua a) kuulla mitään oikeaan maailmaan liittyvää b) katsoa peiliin. Joten kysykää itseltänne miksi haaskaatte tähän aikaa. Taidatte olla ihan samassa veneessä kaikki. Itse poistun oikeaan maailmaan, tuhoutukaa täällä rauhassa ihan itseksenne.
 
vierailija
Tuntuu, ettet edelleenkään oikein hahmota etkä ymmärrä shippausta, enkä ole ihan varma haluatkokaan. Ja oikeastaan ihmetyttää, miten olet tällaiselle palstalle ikinä ajautunut? Jossain vaiheessa varmaan olet huomannut, että aihe ei käsittele puutarhanhoitoa.
En todellakaan ymmärrä näin pitkälle vietyjä aikuisten ihmisten mielikuvitusleikkejä. Ja ei, se ei tarkoita sitä, ettei itselläni olisi lainkaan mielikuvitusta. Mutta jotain rajaa nyt hei 😂
 
vierailija
Justhan mä kirjoitin, etten tarkoita sitä, että K&B ketjuissa saisi kirjoittaa sivushipeistä. Olet heti puolustuskannalla ja hyökkäät muita kommentoijia vastaan.
No mistä sitten tässä ollaan mustasukkaisia? Ja kysyn ihan samaa kuin muutana muukin, jos tämän parin shippaaminen ahdistaa ja epäilet täällä kirjoittavien mielenterveyttä, miksi olet täällä?

Usko pois, suurin osa täällä kirjoittavista on tavallisia ihmisiä, jotka ihan taatusti tietävät mikä on todellisuutta ja mikä ei. Eikä jokaiseen viestiin jaksa kirjoittaa varoitusta, että tämä on kirjoittajan mielikuvitusta, jonka haluan jakaa muiden kanssa joilla sama kiinnostus kuvitella asioita. Mikäli haluat vain faktaa, tämä ei ole sinun paikkasi.
 
vierailija
No mistä sitten tässä ollaan mustasukkaisia? Ja kysyn ihan samaa kuin muutana muukin, jos tämän parin shippaaminen ahdistaa ja epäilet täällä kirjoittavien mielenterveyttä, miksi olet täällä?

Usko pois, suurin osa täällä kirjoittavista on tavallisia ihmisiä, jotka ihan taatusti tietävät mikä on todellisuutta ja mikä ei. Eikä jokaiseen viestiin jaksa kirjoittaa varoitusta, että tämä on kirjoittajan mielikuvitusta, jonka haluan jakaa muiden kanssa joilla sama kiinnostus kuvitella asioita. Mikäli haluat vain faktaa, tämä ei ole sinun paikkasi.
Lähes kaikkihan täällä on sitä mielikuvitusta, mutta kaikki eivät todellakaan näytä tajuavan.
 
vierailija
No mistä sitten tässä ollaan mustasukkaisia? Ja kysyn ihan samaa kuin muutana muukin, jos tämän parin shippaaminen ahdistaa ja epäilet täällä kirjoittavien mielenterveyttä, miksi olet täällä?

Usko pois, suurin osa täällä kirjoittavista on tavallisia ihmisiä, jotka ihan taatusti tietävät mikä on todellisuutta ja mikä ei. Eikä jokaiseen viestiin jaksa kirjoittaa varoitusta, että tämä on kirjoittajan mielikuvitusta, jonka haluan jakaa muiden kanssa joilla sama kiinnostus kuvitella asioita. Mikäli haluat vain faktaa, tämä ei ole sinun paikkasi.
Minusta tuntuu, että ankeuttajat eivät ehkä ihan oikeasti tiedä, miksi ovat täällä. Minä tiedän olevani täällä siitä syystä, että minusta shippaaminen on ihanaa ja minusta on mukava jakaa mielenkiinnonkohteeseeni liittyvää iloa toisten kanssa. Mutta ankeuttajat hakevat ehkä jotakin epämääräisempää tunnetta, josta eivät oikein saa otetta ja jota eivät siksi pysty kysyttäessä verbalisoimaankaan.
 
vierailija
No mistä sitten tässä ollaan mustasukkaisia? Ja kysyn ihan samaa kuin muutana muukin, jos tämän parin shippaaminen ahdistaa ja epäilet täällä kirjoittavien mielenterveyttä, miksi olet täällä?

Usko pois, suurin osa täällä kirjoittavista on tavallisia ihmisiä, jotka ihan taatusti tietävät mikä on todellisuutta ja mikä ei. Eikä jokaiseen viestiin jaksa kirjoittaa varoitusta, että tämä on kirjoittajan mielikuvitusta, jonka haluan jakaa muiden kanssa joilla sama kiinnostus kuvitella asioita. Mikäli haluat vain faktaa, tämä ei ole sinun paikkasi.
Täällä on lähes jokainen mamma mustasukkainen siitä, ettei saa Bojania itselleen ja toiseksi paras vaihtoehto on se, ettei kukaan muukaan nainen saa, kun se paritetaankin vantaalaiselle pottatukalle. Yksinkertaisuuden huippua tämä.
 
vierailija
Täällä on lähes jokainen mamma mustasukkainen siitä, ettei saa Bojania itselleen ja toiseksi paras vaihtoehto on se, ettei kukaan muukaan nainen saa, kun se paritetaankin vantaalaiselle pottatukalle. Yksinkertaisuuden huippua tämä.
Et vieläkään ole vastannut kysymykseen, miksi olet shippipalstalla, jos et itse shippaa tai saa siitä iloa.
 
vierailija
Et vieläkään ole vastannut kysymykseen, miksi olet shippipalstalla, jos et itse shippaa tai saa siitä iloa.
Kuka ihme sä olet, joka kysyt kaikilta samaa asiaa? Vastasin tuolle yhdelle, joka kysyi mistä on ihmiset mustasukkaisia. Sinulta en kysynyt mitään (oletan, että olet eri kuin tuo kysyjä, korjaa, jos oon väärässä). Oot nyt kirjoittanut kolmen tai neljän kirjoituksen alle samaa, oletatko että kaikki on sama kirjoittaja vai mitä ihmettä sekoilet?
 
vierailija
Sinulla on tainnut mennä kyllä täysin ohi tämä pointti. Täällä ei ole kukaan yrittänyt kontrolloida (tai edes kritisoida) sitä, mitä jonkun toisen mielikuvituksessa saa tapahtua. Ainoastaan kyseenalaistettu se, että nämä joittenkin mielikuvitukset esitetään usein täällä totena (tai hyvin todennäköisinä). Se ei ole enää shippaamista tai henkkohtaista fantasiaa.
No itse shippaan tällälailla tosipohjaisesti voin sen myöntää ja toivon K ja B oikeassakin elämässä yhteen, ei näillä kirjoituksilla siihen ole mitään vaikutusta, enkä tule ajatuksiani muuttamaan, voin hyvin seurata vaikka vuosia tämän suhteen kehittymistä
 
vierailija
Kuka ihme sä olet, joka kysyt kaikilta samaa asiaa? Vastasin tuolle yhdelle, joka kysyi mistä on ihmiset mustasukkaisia. Sinulta en kysynyt mitään (oletan, että olet eri kuin tuo kysyjä, korjaa, jos oon väärässä). Oot nyt kirjoittanut kolmen tai neljän kirjoituksen alle samaa, oletatko että kaikki on sama kirjoittaja vai mitä ihmettä sekoilet?
Olen kysynyt tätä tasan yhden kerran. Enkä näköjään saa vastausta sinulta, joten oletan ettet tiedä itsekään. Olisi aika pohtia. Jos et shippaa, miksi olet täällä shippipalstalla?
 
vierailija
Kuka ihme sä olet, joka kysyt kaikilta samaa asiaa? Vastasin tuolle yhdelle, joka kysyi mistä on ihmiset mustasukkaisia. Sinulta en kysynyt mitään (oletan, että olet eri kuin tuo kysyjä, korjaa, jos oon väärässä). Oot nyt kirjoittanut kolmen tai neljän kirjoituksen alle samaa, oletatko että kaikki on sama kirjoittaja vai mitä ihmettä sekoilet?
Olen eri, mutta eikös tätä voi kysyä ihan jokaiselta, joka vaikuttaa harhautuneen paikkaan, jota ei tunne omakseen?
 
vierailija
Olen kysynyt tätä tasan yhden kerran. Enkä näköjään saa vastausta sinulta, joten oletan ettet tiedä itsekään. Olisi aika pohtia. Jos et shippaa, miksi olet täällä shippipalstalla?
Tuo sama kysymkysymys on ollut kyllä vähintään kolmen viestin alla (ja viimeisimmän muotoilit "et vieläkään vastannut...") Sinullako sitten on useampikin persoona?

Toinen eri
 
vierailija
Mutta kulta pieni, eikö olisi sulle helpompaa ihan vaan pysytellä täältä poissa? Me pärjätään kyllä ihan hyvin ilman sua, älä huoli.
Mua huvittaa tämä, että jollakin tuntuu olevan ihan hirveä huoli meidän muiden mielenterveydestä. xD
Tuo sama kysymkysymys on ollut kyllä vähintään kolmen viestin alla (ja viimeisimmän muotoilit "et vieläkään vastannut...") Sinullako sitten on useampikin persoona?

Toinen eri
Mäkin voisin nyt tulla kysymään sulta: MIKSI olet täällä shippipalstalla, jos et itse shippaa tai saa siitä iloa? Et anna vastausta. Koska et selvästi osaa tai tiedä.
 

Yhteistyössä