Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laitanpas tännekin yön iloksi vaihtoehtoisen musiikkivideon Sta bih jalle Ruisrock-videomateriaalein 😊 Kyhäsin sen itse kasaan, kun joku Vauvalla kaipaili jotain tällaista ja huomasin itsekin kaipailevani.
Tosi hieno! Kiitos kun teit 👍❤
 
vierailija
Laitanpas tännekin yön iloksi vaihtoehtoisen musiikkivideon Sta bih jalle Ruisrock-videomateriaalein Kyhäsin sen itse kasaan, kun joku Vauvalla kaipaili jotain tällaista ja huomasin itsekin kaipailevani.
Ihan mahtava, kiitos kun teit ja jaoit! 😍
 
vierailija
Tumpusta bojere-pohdintaa kosketuksesta 💚❤ Tätä samaahan mekin ollaan pyöritelty näillä palstoilla. Miten Jeren kosketus on erilaista silloin, kun se kohdistuu Bojaniin.

 
vierailija
Tumpusta bojere-pohdintaa kosketuksesta Tätä samaahan mekin ollaan pyöritelty näillä palstoilla. Miten Jeren kosketus on erilaista silloin, kun se kohdistuu Bojaniin.

Olipa hyvä anon-kommentti. Minulla näkyy tuon alla myös mainio anon-speku yhteisbiisistä.
 
vierailija
Slovenia-AU:n kuudennessa ja viimeisessä luvussa riittää vielä käänteitä useammalla eri lentokentällä ja muuallakin. Ja mitä tapahtuukaan vantaalaisten pokerisääntöjen mukaan, kun kädestä paljastuu äss-ä? https://archiveofourown.org/works/56569027/chapters/146049310

Tämä saattaa olla viimeinen ficcini, ainakin pidempi sellainen ja ainakaan hetkeen, koska tarkoitus on aloittaa iso ja tärkeä muuntyyppinen kirjoitusprojekti (jota tämä fandom on kyllä paljon inspiroinut), jossa voi kestää esim. puoli vuotta tai enemmän. Ehkä lyhyempiä tarinoita vielä tulee. Minua voi myös yrittää houkutella sortumaan tarpeeksi kiinnostavalla idealla. Tulihan noita joka tapauksessa puserrettua ulos lähes 300 000 sanaa eli 4-5 romaanin verran. Palstoilta en ole katoamassa mihinkään.

Ja en tiedä, onko tämän viimeisen luvun rakenne kaikkien makuun, mutta tässä on juttuja joita olen halunnut tehdä pitkään. Koelukija tykkäsi kovasti. Saa sanoa jos ei iskenyt, en pahastu.

- Joymuffin
Kiitos ihanista ficceistä ❤!
 
vierailija
Slovenia-AU:n kuudennessa ja viimeisessä luvussa riittää vielä käänteitä useammalla eri lentokentällä ja muuallakin. Ja mitä tapahtuukaan vantaalaisten pokerisääntöjen mukaan, kun kädestä paljastuu äss-ä? https://archiveofourown.org/works/56569027/chapters/146049310

Tämä saattaa olla viimeinen ficcini, ainakin pidempi sellainen ja ainakaan hetkeen, koska tarkoitus on aloittaa iso ja tärkeä muuntyyppinen kirjoitusprojekti (jota tämä fandom on kyllä paljon inspiroinut), jossa voi kestää esim. puoli vuotta tai enemmän. Ehkä lyhyempiä tarinoita vielä tulee. Minua voi myös yrittää houkutella sortumaan tarpeeksi kiinnostavalla idealla. :D Tulihan noita joka tapauksessa puserrettua ulos lähes 300 000 sanaa eli 4-5 romaanin verran. Palstoilta en ole katoamassa mihinkään.

Ja en tiedä, onko tämän viimeisen luvun rakenne kaikkien makuun, mutta tässä on juttuja joita olen halunnut tehdä pitkään. Koelukija tykkäsi kovasti. Saa sanoa jos ei iskenyt, en pahastu. :)

- Joymuffin
Suurkiitos ihanista ficeistäsi! ❤ Osa niistä on mennyt suoraan sydämeen, myös tämä tuorein. Loppuluku oli lukijalle hieman tavallista haastavampi, mutta tykkäsin kyllä. Tekee mieli lukea vielä uudestaan ajatuksella.

Ja onnea uuteen projektiin!
 
vierailija
Tumpusta bojere-pohdintaa kosketuksesta Tätä samaahan mekin ollaan pyöritelty näillä palstoilla. Miten Jeren kosketus on erilaista silloin, kun se kohdistuu Bojaniin.

Näkihän sen Ruississa Jeren reaktiosta, kun Bojan kävi kesken biisin halaamassa. Se hali merkitsi niin paljon molemmille. Jerellä meni käsi sydämelle, silmät ja kasvot oli täynnä onnea. Ihana hetki molemmille.
 
vierailija
Thank you for translating!

Interesting, does he mean the first concert in September? I thought they already realized their success during the UK tour in the summer.
Briteissä on melkein 70 miljoonaa ihmistä, joten ehkä oletus oli, että siellä voi fringempikin bändi löytää fanikuntaa. Suomi on paljon pienempi maa, joten ehkä siihen liittyi pelkoja, että kannattaako ihan oikeasti mennä tuonne.
 
Thank you for translating!:)

Interesting, does he mean the first concert in September? I thought they already realized their success during the UK tour in the summer.
I think so, yes.
Nace does say Dublin first, which we know was actually the first time they heard foreigners sing Slo lyrics, but Kris then says that for him it was Finland when it really kicked in.
 
vierailija
Thank you for translating!

Interesting, does he mean the first concert in September? I thought they already realized their success during the UK tour in the summer.
Sehän oli kuitenkin yhteiskiertue WYn kanssa ja ne keikkapaikat oli tosi pieniä, oliko tyyliin 250henk.vai vieläkin pienempiä... Suomessa oli kuitenkin useampi keikka ja kaikki loppuunmyytyjä ja hehän saivat myös tietää siitä kultalevystä Logomossa ollessaan joten eipä se mikään ihme jos se menestys ulkomailla iskeentyi silloin tajuntasn 😁
 

Yhteistyössä