Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis perus festarimeininki. Miten liittyy konservatiiviseen? 😂
- eri
Konservatiivinen adjektiivina tarkoittaa pidättäytyvä, ei revittelevä tai yllättävä, ei uusiutuva, tuttuun ja turvalliseen turvautuva. Mitä festarikeikat nyt yleensä on, eli ihan tavallista että eivät rupea soittelemaan jotain uusia biisejä jota suurin osa yleisöstä ei edes osaisi arvostaa uusina..
 
vierailija
Tiedän termin, enkä aio jäädä jankkaamaan tästä, mutta tää on festareilla tosi yleinen käytäntö, eikä vaan Jokereilla. Hirveästi julkaisemattomia biisejä ei vedetä.
Etkö sinä ollut se joka just kommentoit että "miten tämä liittyy konservatiivisuuteen"? Siitä sai käsityksen että et ymmärtänyt mihin sanalla viitattiin tässä kontekstissa.
 
vierailija
Niinpä muuten! Omilla keikoilla on enemmän kokeiluja, mikä tuokin heillä vielä on. En edes muistanut odottaa EW:tä
Minäkin olin unohtanut EWn. :D Musta tuntuu että eivät rahaa pianoa festarikeikoille, ainakaan niihin maihin joihin lennetään. Ei ehkä maksa vaivaa lennättää sitä edestakaisin yhden keikan takia. Enkä usko että vetävät EWn ilman pianoa mutta eihän sitä tiedä jos haluavat Balkanin ulkopuolella vetää kun se on enkuksi.
 
vierailija
Ou nou, mun lemppari 🥺 Olen kyllä tyytyväinen että olen sen saanut kolmesti kuulla livenä, mutta harmittaa kyllä jos sitä ei Ruississa kuulla. Joku siinä saa sydämen ihan sykkyrälle. Ne alun sävelet saavat jotain sisällä liikahtamaan.
Tämä voisi olla minun kirjoittamani paitsi olen kuullut sen 7 kertaa livenä. Mahtava biisi! Bluza on toinen, joka heti ekaa kertaa kuullessa iski samantyylisesti.
 
vierailija
Minäkin olin unohtanut EWn. Musta tuntuu että eivät rahaa pianoa festarikeikoille, ainakaan niihin maihin joihin lennetään. Ei ehkä maksa vaivaa lennättää sitä edestakaisin yhden keikan takia. Enkä usko että vetävät EWn ilman pianoa mutta eihän sitä tiedä jos haluavat Balkanin ulkopuolella vetää kun se on enkuksi.
Ew:n sijaan voisi tulla Behind those eyes ainakin Suomessa
 

Yhteistyössä