Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on olo kuin tulisin tänne savuavan tulipalon keskelle. Ekan semifinaalin "katsoin" nautaseurassa täällä, nyt oli ihan aitoa seuraa ja pääsin vasta nyt lukemaan palstaa läpi, ja mitä ihmettä täällä onkaan tapahtunut kaiken keskellä. Oli vähän sydäntäraastavaa toisella silmällä vilkuilla somea ja katsoa, mitä se K taas on onnistunut tyrimään ja kuinka kaikki kääntyi salamana häntä vastaan, ja toisella yrittää keskittyä nauttimaan viisuista. Mun näkemys on se, että K on kiltti mutta aika valveutumaton monen asian suhteen, ja onnistuu herkästi astumaan tällaisiin poliittisiin miinoihin yrittäessään välttää politiikkaa. Ikävä kyllä se apoliittisuus on valinta siinä missä muutkin, ja silloin se pitäisi hoitaa vähän toisella tavalla. Tämä meni nyt vähän kehnosti, mutta kaipa se tästä.

Vähän järkyttyneenä katselin, miten kummassa superfanit kääntyivät kaikki näin äkkiä K:ta vastaan ja tumblr oli ihan raunioina, ja vaikka itsekin vähän pettynyt K:hon olin, niin ei tätä nyt henkilökohtaisesti hitto soikoon voi ottaa. Ihmisiä tässä ollaan kaikki ja virheitä tapahtuu. Onneksi tumpussa alkaa meno jo rauhoittua ja ehkä tästäkin toivutaan. Harmittaa eniten se, jos ihastuttavan ja toistaiseksi lämpimän fandomin tällainen yksittäinen tapaus hajottaa ihan täysin. :/ (Ja harmittaa tosiaan vähän itsekkäästi eniten, jos ketään ei enää kiinnosta Bojere-ficit tai niiden kirjoittaminen, kun itse olen maailman hitain kirjoittaja ja työstän yhä kuukausia sitten aloittamiani juttuja.)
 
vierailija
Mua niin harmittaa Kärpän puolesta. Woket syytää vihaa sen instassa, israelilaiset syytää vihaa sen instassa. Ja ainut mitä se teki, oli että tanssahteli hyvää hyvyyttään nuoren tytön kanssa, jota ei välttämättä edes tunnistanut.
 
vierailija
Kaikki Bojere-ficcien kirjoittajat: keep them coming! Minä ainakin luen! 💚💙

Kävin tänä illalla AO3:lla downloadaamassa kaikki kirjanmerkkitekstit sieltä, jotta ne on mulla tallessa canceloinnin varalta.
 

Yhteistyössä