Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama. On ollut kyllä yllättävän raskasta nyt tää tän vuoden viisujen seuraaminen sittenkin, vaikka mun ei edes pitänyt näitä kunnolla seurata.
Juu. Vaikka pisteitä ei vielä ole jaettu niin tiedän miten tää tulee menemään. viime vuonna juryt äänesti haltioissaan yhtä täysin sokeasti ja nyt tulee tapahtumaan se, että jostain syystä kaiken maailman surkea sekoilukin on tosi jees ja 12 points arvonen. Huoh.
 
vierailija
Juu. Vaikka pisteitä ei vielä ole jaettu niin tiedän miten tää tulee menemään. viime vuonna juryt äänesti haltioissaan yhtä täysin sokeasti ja nyt tulee tapahtumaan se, että jostain syystä kaiken maailman surkea sekoilukin on tosi jees ja 12 points arvonen. Huoh.
ja lisätään vielä siis, että se 12 points to surkea sekoilu on wish kopio siitä, joka viime vuonna oli juryjen mielestä pskaa
 
vierailija
Jos jotain positiivista tästä pitää miettiä niin ehkä K:n faneista poistuu ne, jotka odottavat artistin ottavan kaikkiin yhteiskunnallisiin tai globaaleihin asioihin tai epäkohtiin kantaa. Itse olen jo pitkään tajunnut, että K ei halua tätä tehdä. Itse en sitä kaipaa tai vaadi miltään seuraamaltani artistilta. Fandomissa olen huomannut, että monet ovat sitä odottaneet ja vaatineet K:lta jo aiemmin.
Woke-kulttuuria. Kärtsä ja hänen fandominsa ovat pitkässä juoksussa onnellisempia ilman tuollaisia faneja.
 
vierailija
Sitä pitäisi olla niin kylmä ja itsekäs ja tajuta olla joka hetki varovainen kun on kuuluisa ettei kukaan käytä hyväksi. Israel hyötyi nyt Käärijästä ja mustasi samalla hänen mainettaan eikä videota kyllä helpolla pois saa
 
vierailija
Miksi häntä on ok haukkua mut Kärtsää ei? K kuitenkin ”osoitti tukea” lähes kansanmurhaa tekevän maan sodankannattajalle.
No näinkö muka teki oikeasti? Jos olisi halunnut sen oikeasti tehdä niin eikö olisi silloin julkaissut omassa instassaan yhteisvideoita ja kannustusta.. se olisi ollut oikeasti tuen osoittamista ei mikään satunnainen käytäväkohtaaminen
 
vierailija
Oletan ja jopa toivon, että Kärtsä laittaa instaansa jonkun pidemmän kommentin, jossa hyvin selvästi muun lisäksi myös tuomitsee sodan ja Israelin toiminnan. Se voisi saada tilannetta vähän rauhoittumaan.
 
vierailija
Jere ois päässy helpommalla kun ois vältellyt edeniä. Mä oisin jättänyt koko poliittisen lausunnon pois. Veetujako sitä ei saa tanssia jonkun kanssa? Eden ei oo mikään Netanjahu.
 
vierailija
Jos Joksut ei osoita tukeaan tässäkään Klle niin saavat painua hevon vttuun. Mun fanitus kyllä loppuu. No saavat tulla omillaan Suomessakin toimeen, kun eivät uskalla Kta enää hypettää.
 

Yhteistyössä