Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua ahistaa ja surettaa, mun entinen turvapaikka tumppu on kärtsä-haukkumista täynnä. Tulin tänne.
Mä kävin siellä tovi sitten ja mietin, että jos jotain nyt pitää canceloida, niin se on sit Tumppu koska Twitterin jätin jo ajat sitten.

Onko siellä vieläkin tuomiopäivän tunnelmat, koko yhteisfandom peruuttamattomasti säpäleinä ym. draamailua ja yliampumista?
 
vierailija
Ihanaa että täällä ja vauvalla on saanut seurata näitä viisuja eikä kukaan ole valittanut, että ei liity aiheeseen K&B. En vois kuvitellakaan että jaksaisin seurata kenenkään muun Euroviisu-ketjuja kuin meidän nautojen!! 💙💚💙💚
 
vierailija
Ainoo hyvä asia tässä on että Joost tulee todennäkösesti osoittamaan kärpylle tukensa, vaikuttaa siltä että vähät välittää känselöinnistä. Tai se oikeastaan teki sen jo<3
 
vierailija
Minä olen tuolla käynyt Eurovisionin IG-julkaisussa Kärtsän esityksestä tykkäämässä jokaisesta kannustavasta kommentista. 💚 Niitä vaan tulee niin paljon! Kaikki rakkaus Kärpälle! 💚❤
 
vierailija
Mä kävin siellä tovi sitten ja mietin, että jos jotain nyt pitää canceloida, niin se on sit Tumppu koska Twitterin jätin jo ajat sitten.

Onko siellä vieläkin tuomiopäivän tunnelmat, koko yhteisfandom peruuttamattomasti säpäleinä ym. draamailua ja yliampumista?
On siellä kiivasta. Fandomin aktiivisimmat tumputtajat etunenässä. Myös monet jotka ei yleensä ole aktiivisia, aktivoituivat ja huutavat pettymystään Kärtsään.

Mutta Tumppua en jätä, se on mun koti. Blokkaan kunhan harmitukseltani pystyn siihen. En vaan ymmärrä miksi fandomeistakin on tullut politiikan näyttämöitä.
 
vierailija
Oli kyllä kökköä vitsiä koko semi täynnä. Tunkkaista meininkiä Ruotsilta. Ja sen Suominumeron jälkeen mun mies (ei suomalainen) sanoi että ton jälkeen Suomen pitäisi kyllä julistaa sota Ruotsia vastaan. Oli aivan ällöttävää omakehua kyllä. Paljon parempi jos Kärde olisi saanut vetää koko CCC:n. Toivottavasti oli minuuttiliksa kohdallaan ja pääsee jo tolla palkkiolla puolta lähemmäksi sitä viiden vuoden tavoitetta.

Tšekki olisi kyllä kuulunut finaaliin, Aiko veti upeasti.
Armenian ja Eestin jatkoon meno tosi iloinen yllätys ja Juustokin alkaa vihdoin olla mun makuun!

Voiton toivoisin menevän Nemolle, tai jos paukut riittää niin Joostille.

Paskalasanje lähteköön takaisin salille sixpackiä työstämään.
 
vierailija
Ihmiset joita asia ei millään tavalla henkilökohtaisesti koske, huutavat siitä eniten ja canceloivat ihmisiä tietämättä totuutta, tältä ainakin tuolla twitterissä näyttää. Tämä on ikävä kyllä totta jopa omassa lähipiirissä, jossa kaikki venäläiset tuomitaan ottamatta huomioon heidän ajatuksiaan ja kantaansa.
Tuntuu niin pahalta, miksi ihmiset unohtavat kaiken hyvän mitä K on tehnyt kun hän inhimillisyyksissään menee tekemään mitättömän pienen virheen.
Kiitos kaikille viisu seurasta ja hyvää yötä 💚🇺🇦🇫🇮
 
vierailija
Ihanaa että täällä ja vauvalla on saanut seurata näitä viisuja eikä kukaan ole valittanut, että ei liity aiheeseen K&B. En vois kuvitellakaan että jaksaisin seurata kenenkään muun Euroviisu-ketjuja kuin meidän nautojen!!
Sama. Enkä oo vuosiin ollut ”viisuihminen”. Lapsena kyllä olin. On ihan kiva katsoa niitä taas, kun siihen on jokin konteksti (mm. K&B:n tämänvuotiset ”suojatit”) ja on jatkumoa viimeiselle 12kk:lle :)
 
vierailija
Jos jotain positiivista tästä pitää miettiä niin ehkä K:n faneista poistuu ne, jotka odottavat artistin ottavan kaikkiin yhteiskunnallisiin tai globaaleihin asioihin tai epäkohtiin kantaa. Itse olen jo pitkään tajunnut, että K ei halua tätä tehdä. Itse en sitä kaipaa tai vaadi miltään seuraamaltani artistilta. Fandomissa olen huomannut, että monet ovat sitä odottaneet ja vaatineet K:lta jo aiemmin.
 
vierailija
Joostilla ihana postaus instassaan vanhempiensa kanssa. Ymmärsinkö oikein että menettänyt onnettomuudessa molemmat vanhempansa? Ihana on kyllä Joostkin.
Kun Joost oli 12 vuotias kuoli hänen isänsä syöpään ja vuoden päästä kuoli hänen äitinsä yllättäen sydämestä johtuneeseen johonkin kohtaukseen. Joostin kasvatti hänen vanhemmat sisarensa. Tie ei ollut helppo ja oli aika kiusattu pienellä paikkakunnalla
 

Yhteistyössä