Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu tossa se haastis
Naudat, tulkitkaa ja kertokaa päätelmänne, onko B Malmössä viisujen aikaan ? 4:40 kohdassa

Haastattelija Blle: "Are you going to be in the Eurovision bubble again?"
Ja välittömästi kaikkien jokereiden katseet kääntyy Bhen, ja Jure, Kris ja Nace virnuilee jännästi. Tulee melkein Khon liittyvät heidän virneet mieleen!
B: "Öö... I don't know. It is to remain as a surprise.

+ Bojanin mikroilme kysymyksen kuultua enne ku vastaa! Tulee pieni virne kasvoille ja silmät hakee/miettii vastausta!

En vaan keksi, miksi vastais näin ja miks tollaiset virneet muilta, jos ei ois menossa tai jos aiheeseen ei liittyis mitään!

Jälkikommenttina vielä, että melkein vois luulla, että aiheeseen liittyis K tavalla tai toisella, kun nuo virneet muistuttaa niin haastatteluista, joissa muut jokerit virnistelly K tullessa puheeksi!

Tulkintoja?

Ja Kiitos linkistä, tää on se haastattelu!:)
 
vierailija
Naudat, tulkitkaa ja kertokaa päätelmänne, onko B Malmössä viisujen aikaan ? 4:40 kohdassa

Haastattelija Blle: "Are you going to be in the Eurovision bubble again?"
Ja välittömästi kaikkien jokereiden katseet kääntyy Bhen, ja Jure, Kris ja Nace virnuilee jännästi. Tulee melkein Khon liittyvät heidän virneet mieleen!
B: "Öö... I don't know. It is to remain as a surprise.

+ Bojanin mikroilme kysymyksen kuultua enne ku vastaa! Tulee pieni virne kasvoille ja silmät hakee/miettii vastausta!

En vaan keksi, miksi vastais näin ja miks tollaiset virneet muilta, jos ei ois menossa tai jos aiheeseen ei liittyis mitään!

Jälkikommenttina vielä, että melkein vois luulla, että aiheeseen liittyis K tavalla tai toisella, kun nuo virneet muistuttaa niin haastatteluista, joissa muut jokerit virnistelly K tullessa puheeksi!

Tulkintoja?

Ja Kiitos linkistä, tää on se haastattelu!
Mun tulkinta: Bojan ei ole tuossa kohtaa tehnyt päätöstä :/
 
vierailija
Kiitos vielä minunkin puolesta mahtavasta illasta, oli ihana seurata yhdessä! Hyvä Suomi ja Slovenia 🇫🇮🇸🇮, hyvä Nautadom! ❤🐄 K&B forever, we love together! ❤💚 (ja tuohan rimmasi varsin sievästi 🤭🥰)
 
vierailija
Voisi olla noin. Kyllä siinä vähän pilkettä syttyy poitsuilla silmään, joten saattaisi olla harkinnassa? Mutta toki saattaa olla ettei vaan studiolta ehdi, vaikka haluaisikin.
Mä veikkaan kans et tuossa kohtaa oli harkinnassa mut nyt studiossa niin kiire ettei ehdi paikalle. Tuo kuvattu kuitenkin jo noin pari kuukautta sitten ja siinä ajassa ehtii suunnitelmat muuttua
 
vierailija
Seuraa paljastus: tein sinne viime kesänä tunnukset, jotta voisin erittäin epämääräisesti kysyä, tietääkö kukaan (=olisko sinne päin sattunut yhtään piilonautaa), missä keskustelu jatkuu, kun puutarhat yms oli kadotettu. Googlasin jopa jotain viehekalastuspalstoja, kun joku hämäysvinkki oli vähän liian uskottava;D kaikkea sitä:D

Ja siis vastausta ei tullut sieltä, ja löysin seuraavaan keskusteluketjuun perille. Tuli ainoastaan hämmentynyt/ihmettelevä vastaus:D
Mulla on ollut Viisukuppilassa tunnus jo vuosia, mutta tänä vuonna en ole jaksanut niin intohimoisesti seurata viisuja kuin aiemmin ja kirjoitellut en ole sinne oikeastaan ollenkaan. Multa on mennyt sun viime kesän jutut ohi, ehken sitten sillä hetkellä enää seurannut palstaa?! En kyllä tiedä olisinko kehdannut paljastaa itseäni sanomalla ammuuu.😂 Mä muuten kirjoittelin vauvalla niitä kalastus juttuja, koska alkoi ottaa trollit silloin päähän.
 
vierailija
Minulla levisi terveys tosi pahasti käsiin eilen ja viime yönä, ei päässyt enää edes omilla jaloillaan vessaan asti. Nyt vointi siihen nähden yllättävän okei, mutta en lukenut täällä eilen mitään viestejä oman ficci-ilmoitukseni jälkeen, niin pahoittelut jos meni jotain siihen liittyviä kommentteja tai kysymyksiä tms ohi. :) Jos joku sanoi jotain niin huikatkaa, niin yritän kaivaa esiin.

- Joymuffin
 
vierailija
Todella oudolta tuntuisi, jos B lähtisi Euroopassa paljastelemaan tyttiskuvioitaan jenkkiläisen megatähden kanssa. Jos se hänelle sopii, tuskin sopii sille toiselle osapuolelle, joka varjelee yksityisyyttään muutenkin viimeisen päälle tarkkaan.
Pakko tuottaa pettymys kaikille mutta kroatiaa osaavana voin sanoa, että käännös menee sanasta sanaan näin: “emme puhuneet paljon euroviisuihin liittyvistä asioista, vaan enemmän muista, kuten ‘hei, minne olet menossa?’ ja hän sanoo, että on menossa tyttöystävän luo ja kysyn ‘mistä hän on kotoisin?’ ja sitten minä aloin puhumaan omasta tyttöystävästäni jne.”
 
vierailija
Pakko tuottaa pettymys kaikille mutta kroatiaa osaavana voin sanoa, että käännös menee sanasta sanaan näin: “emme puhuneet paljon euroviisuihin liittyvistä asioista, vaan enemmän muista, kuten ‘hei, minne olet menossa?’ ja hän sanoo, että on menossa tyttöystävän luo ja kysyn ‘mistä hän on kotoisin?’ ja sitten minä aloin puhumaan omasta tyttöystävästäni jne.”
Selvästihän tuo keskustelu menee niin, että B kertoo olevansa menossa tyttöystävän luo, jos keskustelu noin meni.
 
vierailija
Pakko tuottaa pettymys kaikille mutta kroatiaa osaavana voin sanoa, että käännös menee sanasta sanaan näin: “emme puhuneet paljon euroviisuihin liittyvistä asioista, vaan enemmän muista, kuten ‘hei, minne olet menossa?’ ja hän sanoo, että on menossa tyttöystävän luo ja kysyn ‘mistä hän on kotoisin?’ ja sitten minä aloin puhumaan omasta tyttöystävästäni jne.”
Turha tätä nyt enää vatvoa täs on muutenkin kahta erilaista tulkintaa asia on miten on se ei meille kuulu
 
vierailija
Minulla levisi terveys tosi pahasti käsiin eilen ja viime yönä, ei päässyt enää edes omilla jaloillaan vessaan asti. Nyt vointi siihen nähden yllättävän okei, mutta en lukenut täällä eilen mitään viestejä oman ficci-ilmoitukseni jälkeen, niin pahoittelut jos meni jotain siihen liittyviä kommentteja tai kysymyksiä tms ohi. :) Jos joku sanoi jotain niin huikatkaa, niin yritän kaivaa esiin.

- Joymuffin
❤
 
vierailija
Minulla levisi terveys tosi pahasti käsiin eilen ja viime yönä, ei päässyt enää edes omilla jaloillaan vessaan asti. Nyt vointi siihen nähden yllättävän okei, mutta en lukenut täällä eilen mitään viestejä oman ficci-ilmoitukseni jälkeen, niin pahoittelut jos meni jotain siihen liittyviä kommentteja tai kysymyksiä tms ohi. Jos joku sanoi jotain niin huikatkaa, niin yritän kaivaa esiin.

- Joymuffin
Tsemppiä! ❤
 
vierailija
Pakko tuottaa pettymys kaikille mutta kroatiaa osaavana voin sanoa, että käännös menee sanasta sanaan näin: “emme puhuneet paljon euroviisuihin liittyvistä asioista, vaan enemmän muista, kuten ‘hei, minne olet menossa?’ ja hän sanoo, että on menossa tyttöystävän luo ja kysyn ‘mistä hän on kotoisin?’ ja sitten minä aloin puhumaan omasta tyttöystävästäni jne.”
Mä en edes saa kiinni, miksi tämä olisi kenellekään pettymys tai miksi sillä olisi mitään merkitystä miltään kannalta. Puhumattakaan siitä, miksi enää uskoisin kenenkään käännöksiä kun ne menevät nyt ihan ristiin.
 

Yhteistyössä