Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K: Tummat silmät, ruskea tukka....tummat silmät, ruskea tukka....

Jesse: Mitä sinä nyt taas horiset? Laulatko Paula Koivuniemen vanhaa biisiä?

K: Kuka se on? Ei kun tää on ihan tuttu biisi, kyllä sä tunnistat kun kuuntelet tarkemmin.

Jesse: Mutta ei siinä puhuta tummista silmistä eikä ruskeasta tukasta, siinä puhutaan sinusta itsestäsi. Sinun silmäsi ovat siniset, vai vihreätkö ne ovat?

K: Joo, joo, mutta tämä kohta biisistä ei kerrokaan minusta. Kyllä sä tiedät.

Jesse: Voi luoja sinun kanssasi. Tätä hulluutta on kestänyt jo vuoden, mä kirjoitan kohta kirjan sun ja Bojanin suhteesta.

K: No niin, tiesithän sinä, kenestä tämä kertoo. Mä niin arvasin.

Jesse: Jere, mä en kestä sun kanssasi.

K: Pusi, pusi Jesse. Pian minä taas tapaan Bojanin, ja laulan sille tätä biisiä.
 
vierailija
Ai trolli löysi tiensä tännekin. Vaivautui näköjään lukemaan koko ficin kuitenkin.
Harpoin puolihuolimattomasti poikain orkkuun asti kun kortsusta tuli kohtalainen turn off. Ja todellisuudessa ois tullu päähahmoillekin.

Missäs Bojci on hutsuillut kun piti käydä piirongilla rapisemassa? Onko tullu rakkuloita rööriin Damonin jälkeen? Oliko B kuullu Jerpan vikisevän yöllä P-Lätkämiesten nimiä?

Ah ja voi!
 
vierailija
Sori vaan trolli, mutta nauroin täällä ääneen tuolle sun viimeiselle kommentille. Nauratttaa siis se, miten voi olla tuollainen järkytys jollekin ihanan ficin lukeminen. Yritä nyt kuitenkin toipua siitä. Ja ehkä kannattaa siirtyä muiden aiheiden pariin, kun nämä jutut jää selkästi sua vaivaamaan.
 
vierailija
K: Tummat silmät, ruskea tukka....tummat silmät, ruskea tukka....

Jesse: Mitä sinä nyt taas horiset? Laulatko Paula Koivuniemen vanhaa biisiä?

K: Kuka se on? Ei kun tää on ihan tuttu biisi, kyllä sä tunnistat kun kuuntelet tarkemmin.

Jesse: Mutta ei siinä puhuta tummista silmistä eikä ruskeasta tukasta, siinä puhutaan sinusta itsestäsi. Sinun silmäsi ovat siniset, vai vihreätkö ne ovat?

K: Joo, joo, mutta tämä kohta biisistä ei kerrokaan minusta. Kyllä sä tiedät.

Jesse: Voi luoja sinun kanssasi. Tätä hulluutta on kestänyt jo vuoden, mä kirjoitan kohta kirjan sun ja Bojanin suhteesta.

K: No niin, tiesithän sinä, kenestä tämä kertoo. Mä niin arvasin.

Jesse: Jere, mä en kestä sun kanssasi.

K: Pusi, pusi Jesse. Pian minä taas tapaan Bojanin, ja laulan sille tätä biisiä.
🔥🥰
 
vierailija
Sori vaan trolli, mutta nauroin täällä ääneen tuolle sun viimeiselle kommentille. Nauratttaa siis se, miten voi olla tuollainen järkytys jollekin ihanan ficin lukeminen. Yritä nyt kuitenkin toipua siitä. Ja ehkä kannattaa siirtyä muiden aiheiden pariin, kun nämä jutut jää selkästi sua vaivaamaan.
Neuvo mieluummin poikia olemaan huolellisempia tavaransa kanssa maailman melskeessä. Tosi rakkaus odottaa!
 
vierailija
K: Tummat silmät, ruskea tukka....tummat silmät, ruskea tukka....

Jesse: Mitä sinä nyt taas horiset? Laulatko Paula Koivuniemen vanhaa biisiä?

K: Kuka se on? Ei kun tää on ihan tuttu biisi, kyllä sä tunnistat kun kuuntelet tarkemmin.

Jesse: Mutta ei siinä puhuta tummista silmistä eikä ruskeasta tukasta, siinä puhutaan sinusta itsestäsi. Sinun silmäsi ovat siniset, vai vihreätkö ne ovat?

K: Joo, joo, mutta tämä kohta biisistä ei kerrokaan minusta. Kyllä sä tiedät.

Jesse: Voi luoja sinun kanssasi. Tätä hulluutta on kestänyt jo vuoden, mä kirjoitan kohta kirjan sun ja Bojanin suhteesta.

K: No niin, tiesithän sinä, kenestä tämä kertoo. Mä niin arvasin.

Jesse: Jere, mä en kestä sun kanssasi.

K: Pusi, pusi Jesse. Pian minä taas tapaan Bojanin, ja laulan sille tätä biisiä.
Ihana 😄 Huvitti tuo ruskeasilmäisyys itseänikin, koska K:n silmät on vaaleat kuin huskyllä.
 
vierailija
Luulis että maailmankaikkeuden yhteensaattamat hanipööt ois vuoden aiķana ehtiny jo käydä testeissä ihan toisistaan välittämisen takia. Eikä sen jälkeen enää huitoneet tavarallaan menemään minne sattuu.

Mutta kun ei, niin ei.
Tai voihan olla niin, että B on saanut Damonilta herpessimplexin. Ja sehän se syy lipaston rapisteluun todennäköisesti olikin.
 
vierailija
Eih, tämä uusi ficci on kyllä haastavin tämänastisista. Nimim. rakennesuunnitelman neljäs versio menossa, ja kaikki eri suunnittelumetodini ja -apuvälineeni valjastettu käyttöön, Ei tarinassa edes ole mitään monimutkaista, siksi siinä onkin niin paljon hommaa ja pähkäiltävää. :p Seuraava vaihe on varmaan se, että kämppäni seinät ovat täynnä erivärisiä post-it-lappuja.

-Joymuffin
 
vierailija
Eih, tämä uusi ficci on kyllä haastavin tämänastisista. Nimim. rakennesuunnitelman neljäs versio menossa, ja kaikki eri suunnittelumetodini ja -apuvälineeni valjastettu käyttöön, Ei tarinassa edes ole mitään monimutkaista, siksi siinä onkin niin paljon hommaa ja pähkäiltävää. Seuraava vaihe on varmaan se, että kämppäni seinät ovat täynnä erivärisiä post-it-lappuja.

-Joymuffin
Ja täällä odotellaan... ei mitään kiirettä 😁
 
vierailija
Häiritsee kyllä tuo tummat silmät ja ruskea tukka kun tuo laulu on hänestä. Toisaalta puhutaan siinä asunkin olevan keltainen kuin auringonkukka. Minkä väriset Härtsän silmät on. En ole koskaan kiinnittänyt huomiota.
 

Yhteistyössä