Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta kyllähän myös J ja nimenomaan J, ei K, oli todella ihastunut Bojaniin Liverpoolissa ja sen jälkeen.

Kaikki ne haastattelut niin siellä kuin Suomeen paluun jälkeen, siis silmät palaen kertoi Bojanista oli kyse sitten Maikkarin AamuTVstä tai Hesarin videohaastattelusta. Välillä tuli melkein myötähäpeä, että älä nyt hyvä mies ole noin auki median edessä.
Ja lisäksi se oliko puolalainen etähaastattelu (K kännykän kautta autosta tms videolla), jossa haastattelija kysyy, että mikä juttu jäi eniten mieleen viisuista, jos saa mainita vain yhden! Mun ilmeanalyysin perusteella jo kysymyksen kuultuaan/suoraan kun kuulee suurimman osan kysymyksestä Klla alkaa nykiä hymy ja sanoo kasvot loistaen Bojan, ja jännä nauri päälle. Haastattelija sanoo, ookay!

Joo, joulu oli!
 
vierailija
Hei kaikki ja terveisiä Tampereelta! Tässä parhaillaan kotimatkalla junassa olen koittanut kahlata läpi näitä kaikkia palstoja ja samalla koota ajatuksia eilisen keikan jälkeen, joka oli aivan huikea! Olen vähän pahoillani etten uskaltanut tunnustaa etukäteen täällä, että olen keikalle olen menossa, koska introverttina aloin jo ennakkoon panikoimaan siitä, että pitäisi yhtä aikaa nauttia keikasta ja seurustella ventovieraiden kanssa ja viihdyttää omaa lasta, jonka kanssa keikalle menin. Ajattelin että helpompaa mennä ns. incognito ja tunnustaa myöhemmin. Tosin karman laki iski tietenkin peliin ja sisälle pääsyä odotellessamme saimme jonossa täysin ventovieraasta nuoresta naisesta meille keikkaseuraa ja se osoittautuikin aivan ihanaksi kohtaamiseksi! Jos luet tätä palstaa (ei selvinnyt ) niin kiitos sinulle! <3

Mitä itse keikkaan tulee, ensiksi pitää sanoa, että bändi kuulosti livenä niiiin hyvältä ja Bojanin ääni on silkkaa hunajaa korville. Oli jotenkin epätodellista katsoa poikia lavalla, kun he näyttivät aivan samalta kun niissä miljoonissa klipeissä, joita on tullut katsottua ja siinä ne olivat ilmielävinä!! Ja se lavakarisma se vain huokuu yleisön syliin. Tykkäsin B spiikeistä ja huumorista mitä viljeli biisien välissä, huomioi yleisön hienosti ja myös siitä että aktivoi yleisöä huomaamaan toisensa, alakerta antoi kannustustaputukset parvelle ja toisinpäin. Erityisesti herkisti (joo, olen keski-ikäinen ) nuorten fanien lauluosuudet Umazane misli biisissä. Tykkäsin lavan valosuunnittelusta, toimi hyvin biisien kanssa. Ja se K&B+JO CCC!! Vaikka sitä osasi odottaa ja oli nähnyt kaikki klipit Helsingistä ja Turusta niin voi pojat, kyllä se vaan iski silti tuhannella watilla!! En ollut Kärtsäriä vielä nähnyt livenä, ja on se vaan taitava esiintyjä ei voi muuta sanoa. Ja se poikien välinen kemia, se vaan ON!!Twin flames Ja samaa mieltä, että saavat toistensa parhaat puolet esiin aivan käsittämättömällä tavalla. Kaikki vaikuttivat tosi onnellisilta ja iloisilta ja yleisö oli hyvin messissä ja hei saatiin uskomatonta kyllä rikottua koko kiertueen db-ennätys!! Keikalta poistuttiin hotellille sydän täynnä iloa.

Hieman meinasi sydänalassa tehdä muljahduksen, kun näin yöllä Juren stoorin ja elämän realiteetit puhkaisi vaaleanpunaisen kuplan johon olin uponnut keikan aikana. Sen jälkeen koin jonkun tosi selväjärkisen hetken ja iloitsin siitä että jes nyt tämä minun risteily löysi loppusataman ja pääsen vihdoin rantautumaan tästä ikuisesta loopista, mutta sitten eksyin lukemaan viimeöisen liveseurannan ihku-baarista ja luoja paratkoon here we go again, never stop the madness ja (kohta) vedetään taas! Aivan hullun hommaahan tämä on mutta voisi sitä aikansa huonomminkin käyttää (kai)! Toivottavasti ensi vuonna kun (toivottavasti) tulevat tänne uudestaan pääsevät ihan kaikki halukkaat osallistumaan!
Ailakki
Niin hauskaa kuulla, miten siellä mennyt!! Lyhyesti tähän aikaan vuorokaudesta, mutta tuo lopputeksti nauratti! Paatti pitää otteessaan, jos meinaa alkaa maihin tähyily, niin kyllä ne 2 veijaria jotain keksii, tällä kertaa näinkin yllättävällä ja hillittömän hauskalla tavalla. Mietin kans eilen jännityksellä odottaessa, mitä siellä tapahtuu, että tähän on tultu. Tätä jos koittais selittää ei-shipparille, niin se vaatis heiltä kyllä hetken ymmärtää koko konteksti ja kaikki eri laivan osat! Keikkalivestreamin äärellä keskustelu ja jännittäminen ehkä vielä menis, mutta tää oli jo next level! Oli kyllä hauskaa olla paikalla seuraamassa sitä eilen!
 
vierailija
Mutta miten voi selittää sen, että mikään ei K ihmissuhdekuvioissa muutu. Tiedätte mitä tarkoitan. Se on minulle tässä käsittämätöntä. Ihastus on selvää, mutta kaikki pysyy ennallaan. Joku toinen on kuitenkin tärkeämpi, eihän tätä muuten voi tulkita.
Välillä muistutan itseänikin, että vaikka ns määrällisesti ja tunteen tasolla näyttää ja vaikuttaa (ja uskon vahvasti, että niin oikeasti on), että on tapahtunut paljon ja heillä liikahtanut paljon tunteita, niin ajallisesti siitä on vasta +4kk, kun tapasivat ekaa kertaa.

Jotenkin kaikki nämä käänteet ja upea ihana materiaali hämmentää tämän ulkopuolisen seuraajan aikakäsitystä. ja onhan tässä musta ihan objektiivisestikin heidän suhde vaikuttanut kehittyvät tosi nopeaa tahtia alusta asti, kun muutaman viikon päästä jo näkivät viisujen jälkeen keskellä ehkä molempien elämän hektisintä/nosteessa olevaa aikaa.

Mutta oikeasti, kuten ollaan täälläkin juteltu siellä täällä, muutama kuukausi voi olla tosi lyhyt aika ymmärtää ja käsitellä mahdollisesti jotain uutta puolta tai asiaa itsessä, varsinkin, jos sitä ei ole aiemmin ainakaan siinä mittakaavassa tiedostanut. Jo pelkkä ihastus ja rakastuminenkin voi olla mullistava ja ottaa aikaa siirtyä tekemisiin, jos se on niin mennäkseen. Saati että siinä on mukana normien kuormaa (erityisesti miehille vielä). Ja aattelen, että voi ottaa myös aikaa, jos vastaavan kokeneita tai muuten asiaa näkyväksi tekeviä ei ole liiemmälti lähipiirissä.

Nyt kun aattelee, niin onhan heidän suhde syventynyt ja kehittynyt tosi paljon, näin shippiseuraajan näkökulmasta perustuen someen ja siihen mitä nähdään. Ottaen huomioon keikkakesän ja sen, että näkemiset ovat olleen harvassa ja olosuhteiltaan rajoitettuja/tiiviitä!

Ja mun silmään heidän välit oli kyllä syventyneet paljonkin. Nyt tuntui näkyvän enemmän myös lämpöä ja välittämistä (mitä toki näkyi aiemminkin esim finaali-ilta), yhdessä kiherryksen ja omaan siellä koskettelukuplaan uppoamisen lisäksi. Ja jos Tavastia 1.0 jälkeen voi toisen koskettaminen näyttää vielä luonnollisemmalta, niin sitä se kyllä näytti nyt!
 
vierailija
Oli kyllä ihana saada tietää, että istuivat kahdestaan ja juttelivat ja nauroivat vapautuneesti ja että B pörrötti K:n hiuksia. Ja että he pystyvät sekä kommunikoimaan että olemaan toistensa seurassa hiljaa. Että heillä on hyvä olla toistensa kanssa myös ilman kameroita.
On kyllä söpöä, että olivat monen päivän yhdessäolon ja kiertueen jälkeen edelleen taas kahdestaan ns omassa tilassaan! Näköjään se tarve ei vähene:p
 
vierailija
K: Hi honey. How do you feel?
B: Terrible headache. How about you?
K: I miss you. I really miss you. We had so funny together.
B: Yes we had. I will never forget last night after Tampere gig. You have never talk like you did.
K: Yes. It was not me. It was Jere.
B: Jere, I love the way think and what you said.
K: I hope you understand, I love y.
B: Yes, yes. You too.
ihana! Aiheeseen liittyen, oliko Kn puhe lavalla erilainen? CCC, pususeuranta ja liverapsa baarista oli mun illan kohokohdat, niin Kn puheet lavalla jäi huomiotta. Oliko niistä klippiä?
 
vierailija
Hei sinä<3 halusin kirjoittaa useampia uusimpia viestejä silmäiltyäni, en ole lukenut keskusteluja aamun jälkeen, kun olen ollut liikkeellä. Oletan, että olit eilen kertomassa meille kokemuksestasi ja tilanteesta ja menosta siellä.

Ekana, iso halaus sulle<3 sun viestiä lukiessa tuli olo, että haluan lähettää näin lämpimän etäajatuksen ja -halauksen sinne. En ollu uskoa silmiäni (samoilla silmillä klo 7, hups..) kun luin vauvan avautuessa sieltä.

Koen, että tää kaikki on mahdollistanut meillä yhteisyyttä, jaettua keskustelua ja ymmärrystä. Jopa jaettuja itselle mieleenpainuviakin kokemuksia anonyymin tekstiin perustuvan palstan kautta. En ois ikinä uskonu tällaisen tulevan vastaan, kun yleensä koen yhteisöllisyyttä ns edes äänen perusteella. Ja luottamukseenhan tää kaikki on tavallaan perustunu. Koen itse, että teksteistä ja vivahteista näkee suoraan läpi, millä kukakin on mukana. Ja voin kyllä mielestäni varmasti sanoa, että ne useat muut eilen siinä hetkessä kirjoitelleet olivat yhtä täysillä mukana jakamassa hetkeä.

Samalla, on tosi harmi, että tulee mukanaan satunnaisia lieveilmiöitä, jotka roihahtaa ja fakkiutuu johonkin, mihin on helppo tarttua. On tosi surullista, että se tuli tässä hetkessä sua kohtaan niin vahvasti, täysin syyttä.

Koko keskustelupalstojen toiminta/-kulttuuri on mulle uutta, enkä oo ymmärtäny miten ajoittain trolli nousee hetkeksi siellä täällä. Satunnaisesti tarttuen johonkin, mikä hetkauttaa hänessä jotain kohtaa.

Halusin tällä koittaa näin etänä kertoa, että se ei johdu eikä kumpua susta.

Oot oikeasti tosi ihana tyyppi, riippumatta tuliko selostusta paljon vai vähän (tää oli siis vitsi tää lisäyslause liittyen hinkuun eilen saada kuulla sieltä lisää), vaikka laivasta koitinkin edistää, että kuultaisiin lisää<3

Ja jos ei käynyt edellisestä selväksi, niin minä olin yksi niistä=meistä, jotka oli enemmä kun täysillä messissä kuulemassa lisää! Kevyellä otteella ja lämmöllä koska tämä on shippi, mutta niin tosissaan kuin voi olla laivassa<3 En ois kyllä muuten valvonut varmaan 1;5h lisää melkein puhelimen äärellä jännityksellä, innolla ja tempautuneena tapahtumien kulkuun. Mulle se oli edelleenkin melkein tai oikeastaan hauskempaa seurattavaa kuin livestreamit! Ja jo itsellä tuntui oudilta lukea käsittämättömiä kommentteja peilaten omaan kokemukseen, niin en osaa edes kuvitella ristiriitaa sulla, kun aivan käsittämättömiä juttuja laitetaan sun kokemuksen päälle. Sanovat muut mitä tahansa, niin se on edelleen sun kokemus, sellaisena miten koit sen sinä aikana, nyt siihen on vaan sattunut moskasade päälle hetkeksi susta riippumatta!

Halaus<3
Ihanaa, että tajuat. Tajuat olla noin ystävällinen ja ennemmin (kait?) kuinnostunut mun kokemuksesta, kuin lyttäämässä sitä. Mä en ois tahtonut olla seuraamassa tilannetta, joka ei ollut aito, eikä se ole kenenkään vika, en tajua, miksi ihmiset ottaa sen heti niin? Vaan mä en ois halunnut olla seuraamassa tilannetta, joka ei ole minulle aito, MUTTA miten sen netissä tietää? Pointti on, että onhan sillä tekijälläkin ihmisenä nyt prkl jokin vastuu. Jos hän vedättää ihmisiä (VAIKKA ei ois pahat aikeet!) niin KYLLÄ SE PITÄISI sanoa, ettei mukana ole heitä, jotka eivät ole kyenneet varmistumaan tilanteen aitoudesta jos haluavat. Hän siis kusetti mielestäni niitä, joita ei kiinnostanut olla mukana vain leikkimässä/kuvittelemassa että hän näkee K:n ja B:n ja raportoi. Se ois ollut HÄNEN vastuullaan olla REHELLISEMPI. Mutta ei ollut. Miksi minä silloin kunnioittaisin häntä ja olisin ystävällinen?
Hän loukkasi minua ja se on hänen syytään, ei minun. On se nut törkeää, miten ihmiset koittavat aina syyttää tehellisiä ihmisiä ja suojekevat kusettajia.
Ei siinä ole mitään vikaa, jos ihmiset haluavat tuollaista leikkiä! Mutta siinä on, ettei siitä olla rehellisiä, että en mä missään baarissa oo. Kai sen vois sanoa jollainlailla suoremmin, ettei tule väärinkäsityksiä? Tää ihminen paska ei edes yrittänyt. Vedätti vain. Pilasi mun eilisen. Toki se meni jo vähän mureniksi kun gf ilmestyi, mutta se oli ERI ASIA. Sen ois voinut käsitellä erilailla.
Tän kusetuksen käsittely oli ihan oma hommansa ja pilasi poikien lähtöpäivän seurannan minulta kokonaan. Onneksi siihen vähän oli varaakin, kun ei mitään kovin mieletöntä tai ihanaa tapahtunut. Niin mikäs siinä. Ikävä keissi, mutta onneksi vasta vikana iltana. Ja säälin ihmistä, joka ei osaa edes kuvitelman tasolla riemastua ton enempää (tai yhtään) päätymisestä poikien vikana iltana niiden selän taakse baariin. Voi raukkaa.
 
vierailija
Aiheesta kukkaruukkuun, monessa paikassa on mainittu, että vaikuttaa, että Kn enkku on parantunu merkittävästi.

Varmasti isoin harppaus tapahtui muutaman viikon Euroviisuintensiivillä + sen jälkeiset haastattelut, mutta mietin vaan, miten paljon KJlla on tullut käytettyä/puhuttua (ja kirjoitettua) sen jälkeen englanniksi. Esimerkiksi puheluita tai whatsapp-viestejä, mutenkin kuin yksittäisiä muille viisukamuille.
 
vierailija
Jälkijunassa vielä keikkahehkutus Logomolta. Vaikea pukea sanoiksi, miten erityinen hyvänmielen ja fiiliksen keikka se mulle oli. Oon ihan haipeissa vieläkin. Bändin ja erityisesti Bojanin arvostus muusikoina ja esiintyjinä kasvoi kyllä entisestään. Fiilaan aina kun artisti toimii livenä vielä paremmin kuin levyllä. Livemusiikki on mun uskonto. ❤

Bojanissa on jotain maagista lavalla, ihana päästä todistamaan sitä. Ja miten se voi aina kuulostaa niin hyvältä? Mulla kesti aika pitkään lämmetä Jokereiden musiikille, mutta nyt en aio päästää niistä irti. Ccc ja K sen sijaan oli rakkautta ensi tahdista.

Logomo ikärajattomana ison salin keikkana ei ollut se tourin kuumin ja shippiystävällisin, mutta mulle sopi nyt jotenkin tosi hyvin, että sain keskittyä siellä musiikkiin ja bändiin. Chachacha oli ihan hauska yksityiskohta, mutta en tiedä olisinko keikalla jäänyt mitään vaille ilman sitä. Tämä ei tarkoita etten olisi yhtä täpinöissäni kaikista kuumista Tavan ja Tampereen klipeistä ja muusta kontentista kuin kuka tahansa puutarhuri. Mulle teki vain tosi hyvää saada pitää musiikki ja shippi erillään. Ne asuu mulla eri lokeroissa ja hyvä niin.

Keikka oli mulle voimakas yhteisöllisyyden kokemus. Joksut ja K kyllä molemmat huokuvat erityistä positiivista energiaa ympärilleen ja se puolestaan luo erityistä yhteisöllisyyttä. Yllättävä kohtaaminen keikalla oli kun parikymppiset Joksufanit lähestyivät mua kysyäkseen oonko keikalla jonkun lapsen kanssa vai oonko tosiaan tullut ihan itse kaverin kanssa katsomaan bändiä. 😂 Ihan positiivisessa hengessä siis olivat kiinnostuneita. Jubailtiin siinä hetki niitä näitä bändistä, euroviisuista ja muusta. Naurattaa vieläkin, kun olen joka paikassa ollut sanomassa ettei kukaan kiinnitä keikalla huomiota vaikka menisit minkä ikäisenä hyvänsä. Mutta kerta se on ensimmäinenkin. Ja poikkeus vahvistaa säännön. 😄

Huhhuh mikä viikko on ollut. Jää historiankirjoihin.

Sissi
 
  • Tykkää
Reactions: tpwk ja LadySLO:)
vierailija
Mikä on tuo biisi videossa? Miksi näpäyttäisivät shippaajia, kun itsekin shippaavat.
Biisi on tämä, sanathan menevät näin:


Love Yourself/Justin Bieber

For all the times that you rained on my parade
And all the clubs you get in using my name
You think you broke my heart, oh, girl, for goodness' sake
You think I'm crying on my own, well, I ain't
And I didn't wanna write a song
'Cause I didn't want anyone thinkin' I still care, I don't, but
You still hit my phone up
And baby, I'll be movin' on
And I think you should be somethin' I don't wanna hold back
Maybe you should know that...
 
vierailija
Mietin sitä, kuinka kärsivällisesti Bojan arvuutteli Jereltä ljubav-sanaa siinä livessä. Hän äänsi sanan lempeällä tavalla, jotta ääntäminenkin antaisi vihjeen. Ja jos Jere rikkoi katsekontaktin, Bojan kosketti häntä, jolloin Jere palasi katsekontaktiin. Aivan kuin hänelle olisi ollut äärimmäisen tärkeää, että Jere arvaa oikein.


Bojanin äänensävy ja eleet Alessandran kanssa arvuutellessa olivat aivan erilaiset.

Tämä jäi minullekin päähän pyörimään. Ilmeet ja äänensävyt olivat niiiiin erilaiset 😍
 
vierailija
Hei sinä<3 halusin kirjoittaa useampia uusimpia viestejä silmäiltyäni, en ole lukenut keskusteluja aamun jälkeen, kun olen ollut liikkeellä. Oletan, että olit eilen kertomassa meille kokemuksestasi ja tilanteesta ja menosta siellä.

Ekana, iso halaus sulle<3 sun viestiä lukiessa tuli olo, että haluan lähettää näin lämpimän etäajatuksen ja -halauksen sinne. En ollu uskoa silmiäni (samoilla silmillä klo 7, hups..) kun luin vauvan avautuessa sieltä.

Koen, että tää kaikki on mahdollistanut meillä yhteisyyttä, jaettua keskustelua ja ymmärrystä. Jopa jaettuja itselle mieleenpainuviakin kokemuksia anonyymin tekstiin perustuvan palstan kautta. En ois ikinä uskonu tällaisen tulevan vastaan, kun yleensä koen yhteisöllisyyttä ns edes äänen perusteella. Ja luottamukseenhan tää kaikki on tavallaan perustunu. Koen itse, että teksteistä ja vivahteista näkee suoraan läpi, millä kukakin on mukana. Ja voin kyllä mielestäni varmasti sanoa, että ne useat muut eilen siinä hetkessä kirjoitelleet olivat yhtä täysillä mukana jakamassa hetkeä.

Samalla, on tosi harmi, että tulee mukanaan satunnaisia lieveilmiöitä, jotka roihahtaa ja fakkiutuu johonkin, mihin on helppo tarttua. On tosi surullista, että se tuli tässä hetkessä sua kohtaan niin vahvasti, täysin syyttä.

Koko keskustelupalstojen toiminta/-kulttuuri on mulle uutta, enkä oo ymmärtäny miten ajoittain trolli nousee hetkeksi siellä täällä. Satunnaisesti tarttuen johonkin, mikä hetkauttaa hänessä jotain kohtaa.

Halusin tällä koittaa näin etänä kertoa, että se ei johdu eikä kumpua susta.

Oot oikeasti tosi ihana tyyppi, riippumatta tuliko selostusta paljon vai vähän (tää oli siis vitsi tää lisäyslause liittyen hinkuun eilen saada kuulla sieltä lisää), vaikka laivasta koitinkin edistää, että kuultaisiin lisää<3

Ja jos ei käynyt edellisestä selväksi, niin minä olin yksi niistä=meistä, jotka oli enemmä kun täysillä messissä kuulemassa lisää! Kevyellä otteella ja lämmöllä koska tämä on shippi, mutta niin tosissaan kuin voi olla laivassa<3 En ois kyllä muuten valvonut varmaan 1;5h lisää melkein puhelimen äärellä jännityksellä, innolla ja tempautuneena tapahtumien kulkuun. Mulle se oli edelleenkin melkein tai oikeastaan hauskempaa seurattavaa kuin livestreamit! Ja jo itsellä tuntui oudilta lukea käsittämättömiä kommentteja peilaten omaan kokemukseen, niin en osaa edes kuvitella ristiriitaa sulla, kun aivan käsittämättömiä juttuja laitetaan sun kokemuksen päälle. Sanovat muut mitä tahansa, niin se on edelleen sun kokemus, sellaisena miten koit sen sinä aikana, nyt siihen on vaan sattunut moskasade päälle hetkeksi susta riippumatta!

Halaus<3
Sen verran vastaajana vielä muuten korjaan, että en ollut täällä keikkakokemusta Tampereelta kuvaillut fani. Mutta näin pojat kaksi kertaa kyllä.
Sillä ei kait ole väliä, mitkä keikat näki sen suhteen, millainen tunne tuon kusettajan uhriksi joutumisesta syntyi.
 
vierailija
ihan samasta asiasta puhuttiin keikkaseuralaiseni kanssa (tämän palstan vierailija myös) että oli todella omituinen tunne nähdä JO livenä. Välillä tuli jopa tunne, että katsonko jotain videota, onko tää unta?
Ja itse asiassa voin allekirjoittaa koko tuon keikkakokemuksen, ihan samanlaisia tuntemuksia
Mulla oli onni saada toinen shippari seurakseni ja meillä oli kyllä tosi hauskaa, vaikkei siis aiemmin oltu nähtykään. Siinä toinen hieno livekokemus

Katrina
Katrinan keikkaseuralainenkin täällä ilmoittautuu 😄 Eilinen meni vahvasti toipuessa ja keskusteluja selatessa, ja tuntuu etten vieläkään osaa kovin jäsentyneesti keikasta raportoida, mutta allekijoitan monet täältä luetut kommentit kuten tuon, että tuntui suorastaan epätodelliselta se tilanne livenä. Ikään kuin sitä ei olisi täysin tajunnutkaan, että tässä ollaan nyt tällä kertaa oikeasti eikä videon välityksellä 😄

Joku mainitsi välispiikeistä. Itselle jäi mieleen mm. humoristinen hetki, kun B joi vettä, ja yleisö rupesi hurraamaan ja taputtamaan, ja B totesi vähän huvittuneena, että okei tämä onkin ensimmäinen kerta, kun hänen vedenjuonnilleen hurrataan 😆 tuossa oli ehkä tilannekomiikkaa sen verran, että ei ihan välity näin tekstimuodossa, mutta nauratti kyllä siinä tilanteessa. Toivottavasti ig-liveistä löytyy jostakin tallenteita (niitä en ole vielä edes ehtinyt etsimään).

On suorastaan etuoikeutettu olo, että lipun sain (ei ollut mikään helppo rasti se), koska sekä keikka että keikkaseura oli ihan huippua. Olympia on mahtavan pieni ja intiimi paikka, ja tunnelmallinen ympäristö.

Tähdet tuntui kyllä olevan kohdillaan tuona iltana, kaikki muut tähdet paitsi se, kun keikan jälkeen mistään vielä mitään tietämättä sain päähäni idean lähteä sinne Ihkuun. Kävelinkin sinne suuntaan, mutta päädyin kääntymään takaisin. Voin sanoa, että tämä ihan hiukan kirpasee, etenkin kun siellä oli karaokeakin laulettu. En nyt tietysti olisi heitä mihinkään pöytiin mennyt häiritsemään, mutta karaoket olisi kyllä ollut aika legendaarisia todistaa paikan päällä. Ehkä joskus pääsen tästä yli 😀
 
vierailija
Mä voisin kans vähän vielä palata keikkoihin. Olin Tavastian ekalla keikalla ja Logomossa. Niinku täällä muutkin on todennu niin oli todella epätodellinen fiilis nähä pojat livenä. Tavastialla oli koko keikan ajan fiilis et onko noi oikeesti tossa lavalla :D Siellä mä koitin katella mahollisimman paljon kaikkia poikia ja se olikin siellä helpompaa ku oli pienempi lava ja pojat lähellä toisiaan. Turussa olikin sit 98% katse kohdistettu Bojaniin :D Olisin erittäin iloinen jos pojat pystyis säännöllisesti keikkailemaan Suomessa. Ja jos he esim. joillain ens kesän festareilla olis ni saattais saada uusiakin faneja ku on ne sen verran huippuja livenä.
 
vierailija
Ärsyttää kun tuo lähes kuukausi sitten aloittamani vesivärimaalaus K&B:sta, joka piti saada valmiiksi ennen kiertuetta, ei ole vieläkään edes sillä asteella, että siinä olisi yhtään väriä. Luonnos on 95 % valmis, lähinnä Bojanin silmiä ja joitain muita piirteitä pitäisi vielä hioa. Olen käyttänyt siihen jokaisen hetken kun terveydentilani on sen mahdollistanut, mutta näin ei ole käynyt edes joka viikko.

No, alkuperäinen pelkoni oli, että jos se ei valmistu ajoissa ja Bojan vittuuntuu Jereen kun tätä ei näy (juurikaan) kiertueella tms ja sitten en kehtaa lopulta lähettää tätä hänelle, vaikka se onnistuisi hyvin. Se ei näytä nyt olevan suurin huoli tässä. :)

- Joymuffin (MRS=3)
 
vierailija
Katrinan keikkaseuralainenkin täällä ilmoittautuu Eilinen meni vahvasti toipuessa ja keskusteluja selatessa, ja tuntuu etten vieläkään osaa kovin jäsentyneesti keikasta raportoida, mutta allekijoitan monet täältä luetut kommentit kuten tuon, että tuntui suorastaan epätodelliselta se tilanne livenä. Ikään kuin sitä ei olisi täysin tajunnutkaan, että tässä ollaan nyt tällä kertaa oikeasti eikä videon välityksellä

Joku mainitsi välispiikeistä. Itselle jäi mieleen mm. humoristinen hetki, kun B joi vettä, ja yleisö rupesi hurraamaan ja taputtamaan, ja B totesi vähän huvittuneena, että okei tämä onkin ensimmäinen kerta, kun hänen vedenjuonnilleen hurrataan tuossa oli ehkä tilannekomiikkaa sen verran, että ei ihan välity näin tekstimuodossa, mutta nauratti kyllä siinä tilanteessa. Toivottavasti ig-liveistä löytyy jostakin tallenteita (niitä en ole vielä edes ehtinyt etsimään).

On suorastaan etuoikeutettu olo, että lipun sain (ei ollut mikään helppo rasti se), koska sekä keikka että keikkaseura oli ihan huippua. Olympia on mahtavan pieni ja intiimi paikka, ja tunnelmallinen ympäristö.

Tähdet tuntui kyllä olevan kohdillaan tuona iltana, kaikki muut tähdet paitsi se, kun keikan jälkeen mistään vielä mitään tietämättä sain päähäni idean lähteä sinne Ihkuun. Kävelinkin sinne suuntaan, mutta päädyin kääntymään takaisin. Voin sanoa, että tämä ihan hiukan kirpasee, etenkin kun siellä oli karaokeakin laulettu. En nyt tietysti olisi heitä mihinkään pöytiin mennyt häiritsemään, mutta karaoket olisi kyllä ollut aika legendaarisia todistaa paikan päällä. Ehkä joskus pääsen tästä yli
❤
Katrina
 
vierailija
Mä voisin kans vähän vielä palata keikkoihin. Olin Tavastian ekalla keikalla ja Logomossa. Niinku täällä muutkin on todennu niin oli todella epätodellinen fiilis nähä pojat livenä. Tavastialla oli koko keikan ajan fiilis et onko noi oikeesti tossa lavalla Siellä mä koitin katella mahollisimman paljon kaikkia poikia ja se olikin siellä helpompaa ku oli pienempi lava ja pojat lähellä toisiaan. Turussa olikin sit 98% katse kohdistettu Bojaniin Olisin erittäin iloinen jos pojat pystyis säännöllisesti keikkailemaan Suomessa. Ja jos he esim. joillain ens kesän festareilla olis ni saattais saada uusiakin faneja ku on ne sen verran huippuja livenä.
Minulle taisi iskeä vieroitusoireet, keikka oli niin upea (ja ainutlaatuinen kun vain yhdelle pääsin). Odotan jo milloin palaavat tänne takaisin 😭 minäkin toivon säännöllistä Suomi-annostusta heille, kyllähän sen huomaa miten hyvää tämä maa heille tekee (huom vitsillä älkää kivittäkö).
 
vierailija
Nyt vähän pohdintaa (vaihteeksi)

Mietin K mieskuvioita. K flirttaa esim T kanssa vaivatta ja T on messissä ja mielestäni K pystyy tekemään samaa myös B. Ja samoin B flirttaa ainakin oman bändin jäsenten kanssa hyvin helposti. Mutta kun K tulee kuvioihin ja kun lavaflirtti iskee, B:n ilmeet ovat yhtä hymyä ja tulee monesti tukan pörrötys”refleksi”. Jotenkin tästä tulee sellainen olo että ”hei me ollaan vaan brothers, ei tässä muuta”. Eli että B tavallaan hakee varmistusta että ei tässä ole muuta. Ei siis heittäydy samalla tavalla kuin sitten K tekee kaikkine flirtti kosketuksineen. Nyt vasta Tampereen keikalla näin pientä muutosta, kun esim laittoivat päät yhteen ja lauloivat toisilleen kuumalla tavalla (tämänkin jälkeen kyllä B hymy havaittavissa).
En ole osannut pukea sanoiksi mikä tässä näiden jutussa saa itseni miettimään mitä ihmettä näiden välillä tapahtuu, mutta tässä nyt yritän saada siitä kiinni.
Jos molemmat flirttaisivat ns. samalla tasolla, en ehkä kyseenalaistaisi tätä niin paljoa?
 

Yhteistyössä