vierailija
M nukkumaan vaikka lattialle B sit j viereenvoi huokaus eihän ne ees sovi mitenkään kaikki kolme tuolla nukkumaan.. kuka lähtee pois kun uniaika koittaa?!
M nukkumaan vaikka lattialle B sit j viereenvoi huokaus eihän ne ees sovi mitenkään kaikki kolme tuolla nukkumaan.. kuka lähtee pois kun uniaika koittaa?!
hei nyt jäitä hattuun, ei tää silti oo ihan niiiin vakavaa tympäsee tietty itteäki nähä realiteetit, mut kyllähän ne on tiedetty koko ajan oikeastiJep menin katsoo stooria mitä nyt pojat on tehneet olin kiva leffa ilta sit kun näin m jalat heti Alko pinnapiristyy ja samalla tuntu märkä rätti olis löymäytetty naamalle
Nimeltä mainitsematon 🫤Ja ei kyllä varsinkaan Bllä iloista ilmettä, se hehku ja hymy toista kohtaan ei oo läsnä kummallakaan tuossa samalla lailla ku monissa muissa tilanteissa viime päivinä ollut. Mikäköhän vienyt fiilistä heiltä, hmmm..
Ei kyllä huono idea ois B Suomeen asumaan hyvin se suomea osaaJ ois voinut valita toisinnn..... B vois vaikka muuttaa Suomeen ja ja ... yhteinen hieno tulevaisuus. joo tiedän, hetero hän on
Jep tulee fiilis et haloo mä oon j tyttöystävä jne kunnon huomiomän halua anteeks vaanOnhan tämä asia toki tiedetty ja tiedostettu, mutta että pitää olla koko ajan kolmantena pyöränä, se ärsyttää! Ja näkeehän noista nyt, etteivät oo säteileviä omia itsejään tuossa.
Jep käy sääliksi j ite hänet pyysi suomeen ei B tullu näkee m vaan j kerran kun ne on sopinut pääseekö j sloveniaan ilman mJa aivan kaveritasollaki tuntuu harmilliselta, että toisen frendi matkustaa muualta Euroopasta molempien kiireaikataulujen keskellä, ja sit se yhteinen hengaus ainaki tuossa hetkessä viimeisinä hetkinä yhdessä on tuota.
On tää kyllä *****.
Ois toivonu heille mukavia, rauhallisia hengaushetkiä kahdestaan.
Mitä väsyneillä aivoilla ymmärsin et tiedän mitä olet ja sit toi shh älä sano mitäänvoisko joku jo pliis analysoida mitä meinaa tuo "i know what you are" ja jeren "shhh shhh don't say anything"
Niin mut on ne saanut olla hetken kaksin toivon ne on saanut jutteltua mitä tässä on tapahtunutEi näillä oo ollu varmaan ollenkaan kahenkeskistä aikaa! Ei tainnu Bkään ihan tämmöstä lomaa oottaa.
Ei taida käärijälle olla tämä suhde Bojaniin niin tärkeä kuin luulin, kun ei tuosta kolmannesta pyörästä hankkiutunut eroon. Olen tosi pettynyt. Ei kannata Bojanin aikaansa tuhlata enää Jereen.Ei näillä oo ollu varmaan ollenkaan kahenkeskistä aikaa! Ei tainnu Bkään ihan tämmöstä lomaa oottaa.
Samaa mieltä, valitettavasti! Ei kyllä vieraanvaraselta tämä juttu näyttäny.Ei taida käärijälle olla tämä suhde Bojaniin niin tärkeä kuin luulin, kun ei tuosta kolmannesta pyörästä hankkiutunut eroon. Olen tosi pettynyt. Ei kannata Bojanin aikaansa tuhlata enää Jereen.
Niin tai enne tiiä täytä tottuutta en ala vösyneitä aivoja sen enempää rasittaa tälläselläEi taida käärijälle olla tämä suhde Bojaniin niin tärkeä kuin luulin, kun ei tuosta kolmannesta pyörästä hankkiutunut eroon. Olen tosi pettynyt. Ei kannata Bojanin aikaansa tuhlata enää Jereen.
Musta gf ei luottanut onko jotain sitten tapahtunut mitä me ei tiedettä voin myös odottaa ja gr sormellaB:n storyn teksti Airport vibes eli aamukoneella taitaa olla prinssi lähdössä.
Oli tosiaan aikamoinen lässähdys tuo loppu. Keikka oli mahtava ja kaikki keskinäiset klipit kertoivat, että kemia on yhä siellä. Mutta miten surullista ja turhauttavaa, ettei kahdenkeskistä aikaa järjestetty. Rautalammilla olisi pitänyt tulla aiemmin ja antaa sen jälkeen aikaa kahdestaan tai edes pienessä poikaporukassa. Meno on silloin vapautuneempaa.
Syyttävä sormi kohdistuu sekä J:n että gf:n suuntaan. Ei näin, ei todellakaan näin. B olis ansainnut parempaa. Miksi näin tapahtui? Eikö gf luottanut Jereen vai Jere itseensä, jos pojat olisivat olleet kahden?
niin ymmärrän toki itsekin tuon, mutta MITÄ J on vapaa/varattu, hetero/bi/gay, tehnyt jotain...?? tmsMitä väsyneillä aivoilla ymmärsin et tiedän mitä olet ja sit toi shh älä sano mitään
krapula ja väsymys?Ja ei kyllä varsinkaan Bllä iloista ilmettä, se hehku ja hymy toista kohtaan ei oo läsnä kummallakaan tuossa samalla lailla ku monissa muissa tilanteissa viime päivinä ollut. Mikäköhän vienyt fiilistä heiltä, hmmm..