vierailija
Miksi B haluaisi tehdä biisiä H:n kanssa, K:n sijaan?Nimenomaan seuraavasta puhuin, tuskin H:n biisit tuohon jää ja kun ei itse puhu niin tarvii fiittejä.
Miksi B haluaisi tehdä biisiä H:n kanssa, K:n sijaan?Nimenomaan seuraavasta puhuin, tuskin H:n biisit tuohon jää ja kun ei itse puhu niin tarvii fiittejä.
Tää ois hauska, Häärijä feat BojanNimenomaan seuraavasta puhuin, tuskin H:n biisit tuohon jää ja kun ei itse puhu niin tarvii fiittejä.
Häärijä on tulevaisuusMiksi B haluaisi tehdä biisiä H:n kanssa, K:n sijaan?
Miksei? Ja ehkä jopa todennäköisempää kuin K:n kanssa, kun H voi olla myös Hojan ja K:lla varmasti tuo feat-arsenaali aika täynnä.Miksi B haluaisi tehdä biisiä H:n kanssa, K:n sijaan?
Pyh, en usko B:n millekään pellelinjalle alkavan ryhtyä.Häärijä on tulevaisuus
Ette nyt varmaan ihan tosissanne näitä kirjoittele kuitenkaan?Miksei? Ja ehkä jopa todennäköisempää kuin K:n kanssa, kun H voi olla myös Hojan ja K:lla varmasti tuo feat-arsenaali aika täynnä.
Mitä se olis tehnyt Suomessa, kun K oli töissä ja kuvauksissa. Hyvin vois pitää paikkaansa, H:lla iso fanikunta kuitenkin.Ette nyt varmaan ihan tosissanne näitä kirjoittele kuitenkaan?
Ai miksiköhän. Mutta siis Wasserman myös ilmeisesti edelleen kuvioissa, tai ainakin Aino-Maria ollut heitä pidempään mukana.Mistä lähtien heidän keikkamyyjä on ollut suomalainen ja miksi??
Tää vois olla se independent finnish project tosiaan.Mitä se olis tehnyt Suomessa, kun K oli töissä ja kuvauksissa. Hyvin vois pitää paikkaansa, H:lla iso fanikunta kuitenkin.
Toivottavasti ei ole, luulisi olevan joku kiinnostavampi juttu.Tää vois olla se independent finnish project tosiaan.
Muuten hyvä, mutta ei se ole independent, Finnish tai project.Mitä jos tää independent finnish project olikin vaan toi kyrpoksen loma
Musta vois olla se plans for the colder months, mut ei oikein sovi tohon independent projectiin.Mitä jos tää independent finnish project olikin vaan toi kyrpoksen loma
Jos se meinasi K:ta se projekti?Muuten hyvä, mutta ei se ole independent, Finnish tai project.
Miksei?Muuten hyvä, mutta ei se ole independent, Finnish tai project.
No B lähti pellelinjalle jo viisuissa K:n kanssa.Pyh, en usko B:n millekään pellelinjalle alkavan ryhtyä.
Äh, ois pettymys.Mitä jos tää independent finnish project olikin vaan toi kyrpoksen loma
No oli sit aika pikainen pyörähdys Portugalissa. Ehkä voitu kuvata jo ennen lomaa?B varmaan jo Sloveniassa, kun villapaita tossa JoSubs:ien jutussa?
Nimenomaan ja independent, koska Bojan ilman muita joksuja.Jos se meinasi K:ta se projekti?
Nääh, en usko, mut toi H kuullostaa aika mielenkiintoselta.Jos se meinasi K:ta se projekti?
Minua taas ei tälläinen kiinnostaisi yhtään, vaikea kuvitella jotenkin.Nääh, en usko, mut toi H kuullostaa aika mielenkiintoselta.
Minä taas veikkaan tuoreeksi, B näyttää väsyneeltä jollain varhaisella lennolla tullut?No oli sit aika pikainen pyörähdys Portugalissa. Ehkä voitu kuvata jo ennen lomaa?