Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkään en oikein tiedä mitä ajatella B n postauksesta. Oliko hän oikeasti ohjelmaa tai seuraa vailla vai mikä juttu tuo oli. Ehkä hän ihan tyytyväisenä oli lähtemättä mihinkään, vaikka tuon kyselyn laittoikin. Missä hän mahtaa asustella tämän Helsingin aikansa. Siinä K n vuokrattavassa kämpässä ehkä, K n uudessa asunnossa kolmantena pyöränä vai hotellissa jopa.
Oisko etsinyt juurikin illaksi jotain, kun se postaushan taisi tulla joskus 16 hujakoilla. Ehkä sitten meni baariin jos mitään sopivaa ei ollut ja myöhään meni Kärtsää tapaamaan?
 
vierailija
Mä en kyl jaksa uskoa, et kärppä antais Bojanin olla missään hotellissa tai toisessa asunnossakaan, kun on käymässä (ellei tässä oo joku spessu työdiili tms). Ei ne kuitenkaan niin usein näe. Eli mun mielestä suurimmalla todennäköisyydellä majailee siellä uudessa kämpässä Vantaalla.
 
vierailija
Mua vähän inhottaa mihin suuntaan keskustelu on jälleen menossa. Ne on ollut yhden viikon samassa huoneessa, samassa seurassa jne. Vaikka toista kuinka rakastaa, sitä voi kaivata vähän happeakin. Mutta ehkä tossa painaa kellonaikakin ja missä ovat tavanneet. Tuskin Bojan helsinkiläisbaarista menisi Vantaalle vain palatakseen yöksi Helsinkiin. Ihan turhaa mutkaa ja rahankulua. Eri asia jos tapasivat Helsingissä jossain porukalla. Kukaanhan ei myöskään tiedä koska lähtee kotiin.
 
vierailija
Mua vähän inhottaa mihin suuntaan keskustelu on jälleen menossa. Ne on ollut yhden viikon samassa huoneessa, samassa seurassa jne. Vaikka toista kuinka rakastaa, sitä voi kaivata vähän happeakin. Mutta ehkä tossa painaa kellonaikakin ja missä ovat tavanneet. Tuskin Bojan helsinkiläisbaarista menisi Vantaalle vain palatakseen yöksi Helsinkiin. Ihan turhaa mutkaa ja rahankulua. Eri asia jos tapasivat Helsingissä jossain porukalla. Kukaanhan ei myöskään tiedä koska lähtee kotiin.
Siis jos kello on ollut esimerkiksi klo 20 aikoihin. Ei hänkään nyt välttämättä niille sano suoraan mitään.
 
vierailija
Mua vähän inhottaa mihin suuntaan keskustelu on jälleen menossa. Ne on ollut yhden viikon samassa huoneessa, samassa seurassa jne. Vaikka toista kuinka rakastaa, sitä voi kaivata vähän happeakin. Mutta ehkä tossa painaa kellonaikakin ja missä ovat tavanneet. Tuskin Bojan helsinkiläisbaarista menisi Vantaalle vain palatakseen yöksi Helsinkiin. Ihan turhaa mutkaa ja rahankulua. Eri asia jos tapasivat Helsingissä jossain porukalla. Kukaanhan ei myöskään tiedä koska lähtee kotiin.
Ei kai siinä mitään inhottavaa ja epänormaalia ole jos on muitakin läheisiä ja työt jotka vie aikaa. Kyllähän B tärkeä. Kotona vaan voi tulla realiteetit vastaan
 
vierailija
Sillä taisi olla hetki "luppoaikaa" tiedossa luultavasti Jerellä työhommia. Vaikea arvata miksi B sen postauksen teki, koska uskoisin että osaa kyllä netistä kaivaa mahdolliset tapahtumat Helsingissä. Ehkä vaan halusi suosituksia, Jere varmaan vaan ehdottanut baaria 😄. Jos asuisi hotellissa, niin olis kävellyt respaan kyseleen, joten luultavasti asustelee Jeren luona.
 
vierailija
Mä edelleen ihmettelen tuota, että miksi jäi näinkin moneksi päiväksi Suomeen, vaikka varmasti on ollut tiedossa että K:lla on päivät (ja ehkä illatkin) töitä. Jotenkin tuntuu että täytyy tuossa joku muukin syy olla kuin vaan lomailu. Uskon siihen itsenäiseen suomiprojektiin, mikä se nyt sit onkin.
 
vierailija
Mä ihmettelen tota, että sanoo menevänsä tapaamaan Käärijää. Siis vain tapaamaan? Aika outoa, kun on täällä Kn vieraana, vai eikö sitten olekaan? Valitettavasti Rautalampi tulee mieleen, vaikka en siis halua mitään jankkausta tästä. Ihmettelen vaan.
 
vierailija
Mä ihmettelen tota, että sanoo menevänsä tapaamaan Käärijää. Siis vain tapaamaan? Aika outoa, kun on täällä Kn vieraana, vai eikö sitten olekaan? Valitettavasti Rautalampi tulee mieleen, vaikka en siis halua mitään jankkausta tästä. Ihmettelen vaan.
Musta vaikuttaa siltä, että punkkaa jossain keskustan hotellissa eikä Vantaalla Jeren luona.
 
vierailija
Mä ihmettelen tota, että sanoo menevänsä tapaamaan Käärijää. Siis vain tapaamaan? Aika outoa, kun on täällä Kn vieraana, vai eikö sitten olekaan? Valitettavasti Rautalampi tulee mieleen, vaikka en siis halua mitään jankkausta tästä. Ihmettelen vaan.
Eihän tuossa mitään kummallista ollut. Sillä oli siis treffit Kn kanssa kun sen hommat loppui, sen takia sanoi lähtevänsä tapaamaan. En oikein edes tiedä, kuinka sen olis voinut muuten ilmaista 🤔
 
vierailija
Mä ihmettelen tota, että sanoo menevänsä tapaamaan Käärijää. Siis vain tapaamaan? Aika outoa, kun on täällä Kn vieraana, vai eikö sitten olekaan? Valitettavasti Rautalampi tulee mieleen, vaikka en siis halua mitään jankkausta tästä. Ihmettelen vaan.
No jos sanoo enkuksi "I'm going to meet with my friend" niin itselle ainakin tulee mieleen, että kärtsä ehkä päässyt jostain jutusta vapaalle ja ovat sopineet näkevänsä jossain ja sieltä mahdollisesti Vantaalle... En usko kyllä millään, et kärtsä ei sitä majoittaisi vaa pistäisi johonki hotelliin. Olihan täällä koko joksujen porukkakin majottuneena sen porukoille pariksi yöksi 😅
 
vierailija
Mä ihmettelen tota, että sanoo menevänsä tapaamaan Käärijää. Siis vain tapaamaan? Aika outoa, kun on täällä Kn vieraana, vai eikö sitten olekaan? Valitettavasti Rautalampi tulee mieleen, vaikka en siis halua mitään jankkausta tästä. Ihmettelen vaan.
No ei kai se voi sanoa tuntemattomille, että menen nyt Käärijälle yöksi missä majoitun. Oikeasti nyt. I'm going to meet Käärijä ei sano meneekö vain moikkaamaan vai yöksi.
Minkä ihmeen takia B tulisi tänne, jos hänen olisi niin vaikea olla hetken yksin?
 
vierailija
No jos sanoo enkuksi "I'm going to meet with my friend" niin itselle ainakin tulee mieleen, että kärtsä ehkä päässyt jostain jutusta vapaalle ja ovat sopineet näkevänsä jossain ja sieltä mahdollisesti Vantaalle... En usko kyllä millään, et kärtsä ei sitä majoittaisi vaa pistäisi johonki hotelliin. Olihan täällä koko joksujen porukkakin majottuneena sen porukoille pariksi yöksi
Tää on täsmälleen se, mitä myös ajattelen 👍
 

Yhteistyössä