Mä taas aattelen, että Boitsun huomais ja tunnistais missä vaan kaikkien niiden keikkojen, keikkavideoiden ja haastattelujen ym. jälkeen, mitä on tullut jokunen tässä puolentoista vuoden aikana katseltuaJoo ei todellakaan, en mäkään välttämättä tunnistais jos näkisin sen jossain täällä ilman, että oisin kuullut sen olevan täällä
Melkein samaa kommentoin just kuin sinäkin.Mä uskoisin kyllä tunnistavani, sen verran aktiivisesti olen hänen nassuaan katsellut viimeisen puolitoista vuotta.
Eikö tuossa facen jutussa just sanottu, että K:n oli nähnyt.Jos se kulkee jonkun tyyliin Sonnyn tms kanssa jota ihmiset ei ehkä suoraan tunnista tai K kun oli taas vissiin blondannur fledansa jos ei kaikki tunnista.
Alkaa kuulostaa siltä ettei meikkejä tarvita.No nyt. Saako laittaa lisää meikkiä? Vai tarviiko näitten kanssa enää edes meikkiä? Ihan ufoa settiä.
Näköjäänjoo, ei kyllä jäisi Bojan multa tunnistamatta.Melkein samaa kommentoin just kuin sinäkin.
Ai, mulla meni jotenkin ohi tämä tieto aiemmin.Eikö tuossa facen jutussa just sanottu, että K:n oli nähnyt.
Niin me, mutta tuolla keikalla ei ehkä kovin montaa Joker Out:ia tuntevaa.Mä taas aattelen, että Boitsun huomais ja tunnistais missä vaan kaikkien niiden keikkojen, keikkavideoiden ja haastattelujen ym. jälkeen, mitä on tullut jokunen tässä puolentoista vuoden aikana katseltua
Kommentoinkin vaan tuota asiaa, että tunnistaisinko Boitsua vai en, jos yllättäen tulis jossain vastaan, kun pari kirjoittajaa oli sitä mieltä ettei itsekään välttämättä siinä tilanteessa tunnistais. Ei liittynyt siihen tunnistaako keikalla olevat häntä.Niin me, mutta tuolla keikalla ei ehkä kovin montaa Joker Out:ia tuntevaa.
Tänne varmaankin laittaa.Mitä linkkiä minne!!! Millä perusteella totta!!! Kertokaa nauta tarvii tiedon!!!!
Ihana kuva! Tänne Suomeen se sitten tuliJO faniryhmässä kommentoineen IG yhtis Bojanin kanssa!
Leena Lehtola on Instagram: "I was at the 30 Seconds to Mars gig in Helsinki and oh, who did I run into"
85 likes, 2 comments - lehtola.leena on October 1, 2024: "I was at the 30 Seconds to Mars gig in Helsinki and oh, who did I run into".www.instagram.com
Ei saanut Kärpästä tarpeekseen viikon lomalla.Ihana kuva! Tänne Suomeen se sitten tuli
Oliko Kärtsä ollut siis myös tuolla keikalla? Joku sanoi äsken, että hänetkin ois nähty, mutta missä?Ei saanut Kärpästä tarpeekseen viikon lomalla.