Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Totta muuten, että siinä yhdessä haastattelussa alkukesästä (vai toukokuussa) Kris (ehkä) lupaili uutta biisiä elokuussa. Elokuuta on jäljellä enää tämä viikko. Ei tainnut tämäkään Krisin ennustus pitää paikkaansa. Eikös se siinä samassa haastattelussa luvannut SBJ:n kesäkuun loppuun?
 
vierailija
Totta muuten, että siinä yhdessä haastattelussa alkukesästä (vai toukokuussa) Kris (ehkä) lupaili uutta biisiä elokuussa. Elokuuta on jäljellä enää tämä viikko. Ei tainnut tämäkään Krisin ennustus pitää paikkaansa. Eikös se siinä samassa haastattelussa luvannut SBJ:n kesäkuun loppuun?
Jos levy tulee vasta lokakuun lopulla, niin Bluza laitetaan ulos varmaan syyskuun puolen välin aikoihin.
 
vierailija
Mitähän Jertsu tekee just nyt?
A) Kuuntelee omaa OFaansa uudestaan ja uudestaan
B) Kehittelee jo uutta OFaa täydellä tohinalla
C) pötköttelee ja katselee Bojtsun kuvia
D) katselee Salkkareita
 
vierailija
Ohis. Olen saanut sellaisen kuvan, että olet syntynyt 1974-1979 välillä. Menikö metsään?
Tämäkin kyllä meni huti. :D Mutta no, olen vähän tällainen vanha sielu ja lapsenmielinen höpsöttäjä samaan aikaan, että ehkä arvaukset menevät siksi metsään molempiin suuntiin. :p

AO3:sta tiedän ainakin kaksi itseäni vanhempaa Bojere-ficcaajaa ja yksi tunnettu ficcaaja on saman ikäinen kuin minä. Ja ehkä tämä riittää nyt aiheesta minun tai kenenkään muun ikä. :)

- Joymuffin
 

Yhteistyössä