vierailija
Kärtsä Brainrot on vahva Boitsulla
Voi BojanKärtsä Brainrot on vahva Boitsulla
Rakastan niin paljon tota, kun Boitsu silittää Kärtsyn Bulbasaur pipon peittämää päätä.Kärtsä Brainrot on vahva Boitsulla
Mitä siinä on?Hei miksi Härtsä postasi random Bojan stoorin?!
Hyvä kysymys! Jotain tuossa ehkä vihjaillaan possujunalla... Kohta tulossa yhteinen possujunaesitysHei miksi Härtsä postasi random Bojan stoorin?!
SamaRakastan niin paljon tota, kun Boitsu silittää Kärtsyn Bulbasaur pipon peittämää päätä.
No mutta eihän se weekend fibes in Sloveniakaan mitään tarkoittanutHyvä kysymys! Jotain tuossa ehkä vihjaillaan possujunalla... Kohta tulossa yhteinen possujunaesitys
Ei niin. Mutta se oli fanart, jonka H jakoi (ja lisäsi itse tekstin). Nämä possujunat eivät tulleet fanilta, vaan on jostain syystä halunnut itse postata tällaiset stoorit.No mutta eihän se weekend fibes in Sloveniakaan mitään tarkoittanut
Onhan noi kaksi edellistä possujunakuvaa fanin ottamia Backaksesta, jotka H nyt jakoi ja lisäsi kolmanneksi tuon H,K ja B "possujuna" kuvan.Ei niin. Mutta se oli fanart, jonka H jakoi (ja lisäsi itse tekstin). Nämä possujunat eivät tulleet fanilta, vaan on jostain syystä halunnut itse postata tällaiset stoorit.
Häärijä on osoittautunut melkoiseksi fandomin kiusoittelijaksi. Antoi puolalaisfaneillekin ihan perusteettomia turhia toiveita eurotourin julkistuksen aikoihin.Ei niin. Mutta se oli fanart, jonka H jakoi (ja lisäsi itse tekstin). Nämä possujunat eivät tulleet fanilta, vaan on jostain syystä halunnut itse postata tällaiset stoorit.
Ok, en kans usko, että noi H:n kuvat tarkoittaa yhtään mitään tai vihjaisivat johonkin, sinne Puolaan taas ehkä saattaa tulla joskus jotain?Onhan noi kaksi edellistä possujunakuvaa fanin ottamia Backaksesta, jotka H nyt jakoi ja lisäsi kolmanneksi tuon H,K ja B "possujuna" kuvan.
Siis onko nyt taas Sunrise Avenuena keikkoja? Ei enää suomeksi sienen syöntiin kehotuksia..?Haber on minut loppuun vain 2 tavastian keikkaa. Ne mitkä löysin oli pieniä paikkoja ja lippuja sai vielä
No varmaan voi joskus tullakin, mutta se tuskin oli Härtsällä silloin edes tiedossa. Kunhan härnäsi, joko tahallaan tai ajattelemattomuuttaan. Mikä oli mun mielestä siinä tilanteessa ehkä vähän julmaa.Ok, en kans usko, että noi H:n kuvat tarkoittaa yhtään mitään tai vihjaisivat johonkin, sinne Puolaan taas ehkä saattaa tulla joskus jotain?
Kahdessa ekassahan E on itse jostain syystä sitten laittoi kaikki samatEnemmän mua ihmetyttää kun myös Etel jakoi sen kuvan.
Ihan vaan Samun nimissä löytyi muutama. Mutta ei se kyllä miltään varsinaiselta kiertueelta näyttänyt mitä keikkoja löytyi. Ja edelleen lippuja paitsi tavastialle. Ihan huijausta tuo aiempi vertailu.Siis onko nyt taas Sunrise Avenuena keikkoja? Ei enää suomeksi sienen syöntiin kehotuksia..?
Eikös tuo ole vanha juttu?Voi Bojania kun on ihan selkeästi niin innoissaan Kärdestä. Jotkut väittää tuota joksikin näyttelyksi vaan itse en kyllä sitä usko.
Mistä me oikeasti tiedetään noiden joidenkin postausteb taustoja tai sitå mitä piilossa tapahtuu tai on suunnitteilla ja puheissa? Ei mistään.
Joo on tuo aika random juttu mutta noin mäkin sen tulkitsen että he on tuossa se kolmas possujuna. Ehkä se muuten vaan juolahti mieleen.Onhan noi kaksi edellistä possujunakuvaa fanin ottamia Backaksesta, jotka H nyt jakoi ja lisäsi kolmanneksi tuon H,K ja B "possujuna" kuvan.
Kolmesta pienestä possusta myös lauletaanJoo on tuo aika random juttu mutta noin mäkin sen tulkitsen että he on tuossa se kolmas possujuna. Ehkä se muuten vaan juolahti mieleen.